جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

دچار بايد بود...

1392/3/13 13:06
نویسنده : مامان شیرین
2,175 بازدید
اشتراک گذاری

 اين روزها دچار شده‌ام...

حس لطيفي كه سالهاست با آن زندگي مي كنم...و به قول سهراب سپهري دچار يعني عاشق...اما اين روزها بيشتر از هميشه مرا غرق خود كرده...مگر مي شود عاشق اين دختركان لطيف و نازنين نشد؟!

مگر مي شود با جانان خاله بازي كني و سرشار از عشق نشوي ؟

مگر مي شود آوا بيسكوييت در دهانت بگذارد و سرمست نشوي؟

 

پس اگر ديدين اين روزها همان شيرين هميشگي نيستم تعجب نكنين اين روزها عجيب دوست دارم با اين دوتا وروجك وقت ‌گذراني كنم....


**************

 

 تازگي‌ها بازيهاي جانان بيشتر  مكالمه‌هاي خيالي شده

در ماشينش نشسته و يك دفعه شروع مي كند تلفني حرف زدن!

-سلام- خوبي؟ مامان اينا چطورن؟ و بعد از يه مكث نسبتا طولاني كه مثلا دارد به صداي آن طرف خط گوش مي دهد مي گويد : الان دارم رانندگي مي كنم... بعدا زنگ مي زنم... خدافز!

و من با خودم فكر مي كنم كه اي كاش من هم مي تونستم خودم را به عالم خيال بزنم ....اما چي بهتر از اينكه جانان را نگاه كنم و قند در دلم آب شود....

**************

 جانان اين روزها تشنه كلمه‌هاي جديد هست و حتي چند روز بعد از شنيدن يك كلمه خيلي بجا از آن استفاده مي كند:

- ماماني! آدم وقتي جيش داره بايد بره دسشويي

- بله مامان حتما بايد بره دسشويي

- اما وقتي مي خوايم بريم بيرون من مي‌گم جيش ندارم بايد اهتماد كني...!!!!!!!

- قلب

******************

چند روز پيش نگارجان خواهرزاده گرامي بنده مهمان ما بودن و البته چند دقيقه‌اي هم جزوه‌هاي درسي ‌شان را براي امتحان مطالعه كردند و با خودكار هم دستي بر نوشته ها مي بردند... تمام اين مدت جانان جلوي نگار ايستاده بود و كارهاي نگار را برانداز مي كرد و وقتي ديد نگار ورق مي زند و روي برگه بعدي مي نويسد گفت:

- نگارجان! اينجا بونيس( بر وزن بنويس) هنوز اين صفحه تموم نشده نبايد بري اونور بونيسي (بنويسي) !

بله چنين پاره‌تني داريم ما!!!... ياد گرفته كه تا يك صفحه تمام نشده سراغ برگه بعدي نرود!

 

اين‌هم چند تا عكس از آوا... آن هم براي آن خواننده عزيزي كه مي گفت «لطفا از آوا بيشتر عكس بذارين!»

آواي دلنشين زندگي‌ام از همان نوزادي اصلا و ابدا پستونك نخورد كه نخورد... اما چند روز پيش جانان پستونك نوزادي آوا رو كشف كرده بود و ان را در دهان آوا گذاشت... مي بينيد كه آوا خندش گرفته!!!! اصلا هر موقع پستونك را در دهانش مي گذاريم با دندان مي گيرد و لبخند مي زند...

ديشب يك لايه اشك در چشمانم حلقه‌زد ... اشكي همراه با لبخند ... آن هم وقتي بود كه آواي دلبندم با كمك همين ماشين قدم برداشت ...دختر كوچك دلرباي من! تازه اول راهي! قدمهاي قشنگتو محكم بردار كه من و بابا پشتت هستيم ... حالا كم‌كم ياد مي‌گيري كه تو چه راهي قدم برداري ... بايد بدوني كه همه راهها رفتني نيستند...

 

تا تو نگاه مي كني كار من آه كردن است

اي به فداي چشم تو اين چه نگاه كردن است؟

 

به نظر شما درصد بارش مهرباني از چشمان خواهر بزرگ تر در عكس زير چقدر است؟ من كه مي گويم بينهايت!قلب

 

من نميدانم چه سري هست كه قشنگ شدن هر عكس با كيفيتش نسبت عكس دارد... البته ما به خرافات اعتقادي نداريم و دليل تاري اين عكس اين است كه با دوربين لپ‌تاب و در اتاق كم نور گرفته شده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

آتنا مامان روشا یدونه
13 خرداد 92 14:45
خیلی حس زیبا و لطیفی دارین شاید به خاطر علاقتون به سهراب باشه هر کس عاشق سهراب باشه روحی همانند حریر داره من هم عاشق سهرابم و شعرهاش . خدا این دو تا وروجک ناز رو براتون نگه داره ما هفته پیش هیمن بودیم ظاهرا شما هم چند روز قبلش اونجا بود عکسهای جانان نازم رو دیدم خدا حفظش کنه


ممنون از محبتت آتنا جان! خدا روشاي قشنگ شما رو هم حفظ كنه! عكساشم كه خيلي ماه شدن!
مامان ايسو وايسا
13 خرداد 92 16:42
خيلي ماهن گل دخترات


ممنونم مامان آيسا و آيسو!
زهرا
14 خرداد 92 11:21
ای قربون اهتمادگفتنت خاله

کلی بوس برای دوخواهردوست داشتنی
شیرین جون به ماهم افتخاربده وسربزن


لطف داري زهرا جان! بووووس براي روژان عزيزم!
مامان اوا
15 خرداد 92 2:46
اااااااااااااااااااااای جانم اوا جون [قلب ] راستی شیرین جون شما جانان جونی رو کامل از پمپرز گرفتی؟


بله مامان آواي عزيز!پروژه‌مون خيلي وقته به اتمام رسيده!
negar
15 خرداد 92 11:14
سلام منم میگم بارش باران مهربانی اون عکس بی حد و اندازه است


ممنون از محبتت نگار عزيز! از طرف من دختر گلتو ببوس!
دخترک
17 خرداد 92 15:25
سلام
به نظر منم بی نهایت مهربانی توعکس هست
دخترای ناز و دلرباتو ببوس از طرف من شیرین جونم


مرسي دخترك! بوس براي شما
مامان پريناز
18 خرداد 92 10:21
اي جووووووووووووووووونممممممممم
منم ميخوااااااااااااام از اين آبجياااااااااااااا



زهرا جان ! خودت كه آبجي داري! چي؟؟؟ پريناز؟؟؟ !!!!!!

سمیرا مامان آنیتا
18 خرداد 92 13:39
عکس دو نفرشون فوق العاده اس .. امیدوارم همیشه تو زندگیشون اینقدر عاشقانه همدیگه رو دوست داشته باشن .. خواهر خیلی خوبه


ممنونم از محبتت سميراجان! بووووس براي آنيتاي قشنگ!!!
شقایق
18 خرداد 92 14:18
ماشالله به فرشته هات

خیلی خیلی خیلی نازن..


لطف داري شقايق عزيزم!
ارلا
18 خرداد 92 18:46
سلام گلم وبلاگ نازی داری از همه مهمتر نی نی نازی خوش حال میشم به وب منم سر بزنی اگه دوست داشتی تبادل لینک با هم داشته باشیم
مامان ملينا
20 خرداد 92 16:48
ماشالا چه دسته گلاي نازي دارين. خدا براتون حفظش كنه
ارلا
1 تیر 92 14:24
سلام وب نازی داری خوشحال میشم به من سر بزنی
هستی
26 مرداد 92 15:10
از جانان بیشتر عکس بذار تو رو خدا


چشم اگه اجازه عكس گرفتن بده حتما
مامان هستی
3 شهریور 92 21:15
سلام دختر های خیلی خوشگلی داری فقط کسایی که دختر دارن می داند که چه قدر شیرین هستند و هر لحظه ی زندگی را لحظه ای شیرین می کنند باز هم عکس بذار


ممنونم