جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

تاتي! تاتي!

1392/4/5 11:38
نویسنده : مامان شیرین
1,539 بازدید
اشتراک گذاری

 اين روزها آواي زندگيمان دارد تمرين تاتي تاتي مي كند...

 هر جايي را براي ايستادن تجربه مي كند...

 

تنها دختردارها مي دانند ديدن موهاي ژوليده  يك فرشته وقتي از خواب بيدار مي شود چه قندي در دل آب مي كند... آن هم صبح يك روز تعطيل !

هر موقع كه آوا از خواب بلند شود لبخند بر لب دارد...

 

آوا جان زود عكس يادگاريت را با اين كلاه بگير كه جانان كلاهش را مي خواهد.....

«ماماااااااان چرا اين كفشم بسته نمييييشه....! عكس نگيييييير!!!!!!» چشم مادرجان... فقط يادت باشد كه بعدا نگويي چرا من اينقدر كم عكس دارم!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

آتنا مامان روشا یدونه
5 تیر 92 14:53
خدا دو تا وروجکتون رو براتون نگه داره چه قدر خدا بهتون صبر داده که دو تا بچه پشت سر هم رو میتونید نگهداری کنید من که فکر نکنم هیچ موقع تواناییش رو داشته باشم بعد از روشا بچه دیگه ای رو بزرگ کنم واقعا بچه های آرومی دارید یا خودتون خیلی با حوصله هستید


ممنون از محبتت! مامان روشا جان هم من و هم دخترهام با همه فرق داريم
negar
5 تیر 92 16:37
خوبین خانوم خوشگلا؟
شیرین جون عاشق اون جملت شدم در مورده دختر دارا وای که چه حال و هوایی داره دیدن موهای ناز دخترامون.
خدا حفظشون کنه ..دور شما بگردم آوا خانومی قربون اون قدم ها ی نازت عزیزم.
جانان چه تیپ تابستونی شیکی زده ماشا الله.
مامانشم که همش دل ما رو آب میکنه با دخترای خوش تیپش..


نگار عزيز ما هم كلي دلمون مي خواد شما و دختر نازتونو ببينيم... اگه تونستي برام ايميل كن عكستونو...
sanaz
5 تیر 92 22:14
باسلام
ساحل،لیموکوچولوی من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده.
هر کسی که شماره همراه در اختیار داشته باشه میتونه رای بده (دوستان،آشنایان،فامیل،خانواده)
ممنون میشم اگه بهش رای بدین فقط کافیه کد 104رو به 20008080200 پیامک کنید.منتظر حضور گرمتون هستم
تا عید فطر بیشتر وقت نداریم(هر شماره فقط 1 بار میتونه رای بده در غیر این صورت رایش شمرده نمیشه)
$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

حتما ساناز جان. ايشاللا برنده شه
ما مان آیسو وآیسا
5 تیر 92 22:37
عزیزم خیلی دوستتون دارم لینکتون کردم لینکمون کن دیگه البته ببخشید ها ااااااااااااااا؟هزار تا بوس برا گل دخملات منم دو تا دخملی دارمwww.aysuaysa.niniweblog.com


چشم عزيزم حتما
ما مان آیسو وآیسا
5 تیر 92 22:39
اسپندم دود کن برا دوتا عروسکاهای نازت خیلی خوش به حالمونه دوتا عروسک داریم هم من هم شما شیرین جون.


همينطوره مامان آيسو و آيسا... خدا حفظشون كنه گلاي نازتو
سمیرا مامان آنیتا
6 تیر 92 18:50
عزیزمه این آوا ی خوش خنده و مهربون
و خوش به حالش که خواهر گلی مثل جانان خوشگلم داره


ممنون از محبتت مامان آنيتاي قشنگ!
نازنین
7 تیر 92 15:48
چه ناز شدن این دوتا گل دختر.از طرف من و نیکو ببوسینشون.
راستی نیکوی من تو مسابقه شرکت کرده.اگه ازش حمایت کنید و بهش رای بدید ممنونتون میشیم.



ممنون از محبتت! حتما ...
مامان یزدان
8 تیر 92 8:44
عزیزم تا اولین گام های مستقل چیزی نمونده.


parya
8 تیر 92 15:12
آوا به نظر خیلی خوشمزه میاد!!


ووووي ! نخولي منو...
ارلا
8 تیر 92 20:56
سلام
وبت بی نظیره
با این نی نی ناز قشنگترهم شده خوشحال میشم که دعوت گرم ما را پذیرا باشی به کلبه منم سر بزنی


ممنون از لطفتون! حتما
نیکی خانومی
8 تیر 92 21:02
چقدر این دوتا فرشته شبیه هم شدن
عکس آوا با کلاه عین بچگی های جانان
عزیزای دلم
شیرین جان از دخترای گل بیشتر عکس بذار دلم براشون تنگ شده


از لطف و محبتت بي نهايت ممنونم...
مامان تسنيم سادات
9 تیر 92 5:28
منم عاشق موهاى ژوليدشونم


حس مشترك...
خاله هدا
9 تیر 92 11:08
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟؟؟؟راستی چقدر اوا جون شبیه جانان شده .خدا جفتشونو حفظ کنه به وبم سر میزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام...ممنون! حتما ميام...
مامان پریناز
9 تیر 92 17:08
الهیییییییییییی فداش دیگه داره راه میفته عزیییییییییییییزم....خدا صبرت بده که وقتی راه بیفته با آبجیش خونه رو کن فیکون میکنن!!!
راستی الان تو یه اتاق میخوابن؟هرکی تو تخت خودش؟
تولدشونم که نزدیکه....تولد من و داداشمم خیلی نزدیک بود با فاصله 2 سال.اکثرا تولدامون یکی بود و دو سری شمع میذاشتیم و فوت میکردیم.حس خوبیه تولد دو تا فرشته تو یه روز....ببوسشون از طرف من


همين الان هم كن فيكون كردن ... زهراجان! جانان كه نه هنوز تنها نمي خوابه!ممنون از محبتت! بوووس
شقایق
10 تیر 92 15:39
خدا این خانواده خوشبخت رو برای هم حفظ کنه ایشالله


مرسي شقايق عزيزم... بوس
امیر
23 تیر 92 17:30
چقدر خشکلی شما
نهال
18 مرداد 92 15:51
بخولمش