جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

سه سالگیت را می نویسم...

1392/5/30 3:28
نویسنده : مامان شیرین
4,534 بازدید
اشتراک گذاری

شب از نيمه گذشت و امروز هم شروع شد ... اما امروز با همه مشغله ها ، سختي‌ها و گرفتاريها برايم با روزهاي ديگر فرق دارد ...  جانِ مادر امروز سه ساله می شود!

سه سال پيش بود كه نوزاد سه‌كيلو و پنجاه گرمي من به آغوشم آمد و «جانان» نام گرفت و شد جان دو نفر... جانِ مادر! جانِ پدر!

 و امروز جانِ مادر دارد قد مي كشد و بزرگ مي‌شود و شيرين‌زباني مي كند و اين آنقدر شيرين و تكرار نشدني‌ست كه هرچه از اين روزها ثبت كنم باز هم كم است...

تا چشم برهم بزنم روزها و سالها مي گذرد و شمع هجده و نوزده و بيست را فوت مي كنند... دلم به روزهايي كه مي آيد روشن است... داشتن او دلم را قرص مي كند ... در كنار او دخترانمان را بزرگ مي كنم. تا هر روز كه مي آيد بيشتر معني دوستي ، عشق و صداقت  را ياد بگيرند... ياد بگيرند كه از لنز قشنگ‌تري دنيا را ببينند ...

عزیزجانم!

شیرین زبانی کن ... بخند .... باز هم صدایم کن «شیرین جان»! ... صدای تو خوب است...

جانان یکروزه

 

جانان چهارماهه


جانان هفت‌ماهه

جانان یکساله

جانان ۱۶ ماهه

جانان ۲۰ ماهه

جانان دوساله

جانان دو و نیم ساله

و........جانان سه ساله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

پگاه
30 مرداد 92 9:29
خیلی خیلی مبارک باشه الهی 1000 ساله باشند گلهای قشنگتون .امیدوارم همه روزهاتون پر از شادی و قشنگی باشه.حسابی ببوسشون بجای من


مرسي پگاه جون! بوس براي پايا جوني!
mojgan
30 مرداد 92 9:31
تولدت مبارک جانان خوشگل


خيلي ممنونم!
خواب گو
30 مرداد 92 9:38
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


ممنونم
مامان سجاد*ساجده
30 مرداد 92 10:45
سه سالگی این دختر خوشگل مبارک
ایشالله 120 سال زیر سایه پدر مادر زندگی کنه
ماشالله دخترتون چه چشمای قشنگی داره
همین الان براش اسفند دود کن


ممنون از محبتتون!
مامان پريناز
30 مرداد 92 11:24
اي عزيييييييييزم فداي تو...فداي 3 سالگيت...الهي 1200 ساله بشي گلم كنار مامان و بابا و آبجي گلي...الهي به همه آرزوهاي قشنگت برسي


ممنونم دوست خوبم... براي زهرا جون و پريناز جون 1
نگار
30 مرداد 92 11:44
سلام جانان خانومی تولدت مبارک قشنگه خاله.قربون چشم های نازت بشم الهی من. الهی که تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری.


ممنون نگارجان!
سمیرا مامان آنیتا
30 مرداد 92 12:02
عزیزم .. جانان زیبا ..تولدت مبارک
برایت آرزو میکنم همیشه شاد باشی و سلامت


خيلي ممنون عزيزم
مامان ترنم
30 مرداد 92 12:15
تولدت مباركچه دخمل نازي؟ چقدر رنگ چشمهايش با خواهرش فرق دارد؟به ما هم سر بزنيد


ممنونم!
حتما...
مامی ارمیا
30 مرداد 92 13:07
ماشالله چه دختر نازی ....
تولدت مبارک خانوم خشگله ....


مرسي مامي جون!
كيانا-مامان آوا
30 مرداد 92 14:02
واااااااااي عزيزم چه جيگره.چه عکساي خوشکلي. چقدر هم قشنگ نوشتي مامانش.
تولد 3 سالگيش مبارکککککک باشه. انشاله 120 ساله بشه زير سايه پدر مادرش.
تولد يک سالگي آواي نازت هم با تاخير فراوان مبارک .
چه خووووووبه دو تا دخمل نااااااز و دوست داشتني داري.خدا حفظشون کنهههه


ممنون مامان آوا عسلي!
مامان عسل
30 مرداد 92 15:02
ماشالله
تولدت مبارک عروسک خاله


مررررسي!
ژاله مامان آیدا
30 مرداد 92 15:14
هزار ماشااله به این فرشته های کوچولو واقعا که دخترای نازی دارید خدا حفظشون کنه.با اجازه لینکتون کردم. راستی دو تا نی نی پشت سر هم سخت نبود ؟


تا اينجاش كه نه....
الی
30 مرداد 92 16:32
تولدت مبارک جانان زیبا!


ممنون از محبت شما!
شیرین
30 مرداد 92 19:35
ماشالا چه دختر خوشگلی
تولدت مبارک عزیزم


مینا
30 مرداد 92 22:31
جانان جون تولدت مبارک عزیزم.


مرسي مينا جون!
مامان امیرعلی
31 مرداد 92 4:07
تولد جانان گل مبارک
خدا حفظش کنه چقدر بچهگی هاشم ناز و شیرین بوده
هزار ماشاالله


مرسي از محبت شما
پریا
31 مرداد 92 12:55
چقدر قشنگ نوشته بودید! جان مادر! جان پدر!


شما محبت داريد...
ازاده
31 مرداد 92 13:37
جانان کوچولو تولدت مبارک...


مرسي
مونا
31 مرداد 92 20:07
تولدت سه سالگی جانان زیبا مبارک
شیرین جون من چند وقت وبلاگ دسته گلهای شما رو می خونم می خواستم با اجازه شما رو به لیست وبلاگ دخترم ملینا اضافه کنم .
از طرف من فرشته های گلت رو ببوس


ممنون از محبت شما
لطف مي كني عزيزم...
بهناز مامان نازنین
31 مرداد 92 20:47
مااااااااااااااشا الله واقعا جانان جز بچه های فوق العاده خوشکله خواهر کو چولوشم به خواهر خوشکلش رفته
ماشالله
عزیزم حتما آیت الکرسی براشون بخوان و اسپند دود کن


ممنون از محبت شما بهناز جون!
زهرا
31 مرداد 92 23:33
ای جانم جانان زیباتولدت مبارک انشالله تولدصدسالیگیتودرکنارمامان وبابای مهربونت وآوای خوشکل جشن بگیری
شیرین جون روزپزشک مبارک عزیزممممم


مرسي
مامان نفس طلایی
1 شهریور 92 0:24
ای جانم ... تولدت مبارک ستاره


ممنونم
فاطمه مامي ويونا
1 شهریور 92 12:29
جانان عزيزم تولدت مبارك الهي كه 120 سال سلامت و شاد و موفق باشي




خيلي ممنونم! بوووس براي ويونا جوني!
مامان تسنيم سادات
1 شهریور 92 14:47
جانان عزيزم تولدت ستاره باران



مرسي! بوووس براي تسنيم‌جووون!
مینا
1 شهریور 92 16:12
روز پزشک و بهتون تبریک میگم و همچنین تولد جانان عزیز و هم تبریک میگم اولد 100 سالگیش ان شاالله


خيلي ممنون از محبت شما
زهرا
1 شهریور 92 19:50
سلللللام قربون این جیگر طلای سه ساله برم من چه عکسای خوشگلی داره این نفس خانوم ایشالله عکسای 120 سالگیشو بندازی مامانی جون بوسسسسسسسسسس محکم برای عسل طلای 3 ساله و بازم بوسسسسسسسسسس محکم برای جیگر طلای 1 ساله



سپاس!
عسل‌طلا!!! و جيگر طلا!!! چه قشنگ گفتين... بازم ممنون
عاطفه مامان امیرپارسا
1 شهریور 92 21:27
عزیز دلم ایشالله همینطوره و روزهای روشن و خوبی خواهید داشت. تولد 3 سالگیشم مبارک


بسيار سپاسگزارم از محبت شما
مهرنوش مامان مهزیار
2 شهریور 92 8:10
تولد دختر گلت مبارک


بسيار سپاسگزارم.
مهسا مامان نویان
2 شهریور 92 11:11
3 سالگی جانان جون مبارک امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی خانم خوشگل


بسيار سپاسگزارم.
مامان اميرسام خان گل
5 شهریور 92 10:59
خدا حفظش كنه براتون
تولدشم مبارك باشه ايشاله
ماشاله چقدر نازه...اسپند يادتون نره هرچند چششم شور نيست ها
البته من همه بچه هارو دوس دارم و به نظرم همشون قشنگن
اصلا بچه زشت وجود نداره


شما لطف دارين مامان اميرسام خان!
مریم
5 شهریور 92 15:36
عزیزم
چه قد خوشگلی شما


ممنونم
الیندا
5 شهریور 92 17:26
تولدت مبارک باشه خوشگله
ادمممممم می خواد
دوتا شونممم خیلی ماهن

خدا واست نگهش داره


ممنون از محبت شما!
جانان
10 شهریور 92 16:15
تولد 3 سالگیت مبارککککک خوشگله
واسه من هنوز نیومده کاشکی
مثل تو خوشگل باشه دختره منم


نازنین
11 شهریور 92 23:36
چقدر جالب شده این عکسا...
دستتون درد نکنه مامان مهربوووووووووووووووووووووووووووووووون...


ممنون از شما...
مامان جانان و اواااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
13 شهریور 92 16:37
چشمای جانانه منم ابیه


الهي... دلم مي خواد ببينمش! راستي شما آوا هم دارين؟ مامان جانان و آوا برام جالبه اسمتون . چون من فكر مي كردم فقط خودم مامان جانان و آوا هستم.

مامان جانان و اواااا
16 شهریور 92 10:42
سلاممممممممممممممممممممم اسمم نسیمه


عزيزي!
معصومه
30 شهریور 92 13:22
خدایی که تونسته به این زیبایی نقاشیش کنه به حق پنج تن حافظش باشه و مریضی و غمش رو نبینی به حق دل رباب...........عزیزم هزار الله اکبر


ممنون از دعاي خيرتون! خيلي ممنونم