جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

سفر به خانه پدري

1392/6/24 10:28
نویسنده : مامان شیرین
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

از سفر برگشتيــــــم . چند روزي خرم‌آباد بوديم. خانه پدري! و آرامش قديمي اين خانه كهنه و دلباز  را نفس كشيديـــــــــم. نه فقط من! بلكه همسرم هم عاشق آنجاست. به هر حال اين خانه براي ما تنها جاييست كه از هر استرس و مشغله‌اي به‌دور است...

اما دختركان دلرباي ما! كلا در حياط ولو بودند... عاشق آب‌بازي و دويدن در حياط! و من همچنان از ترس بادهاي نيمچه سرد شهريور هي لباس خيس عوض مي كردم و تهديد مي كردم كه اگر به حياط برويد چنين مي كنم و چنان مي كنم... اما خب! دلبركان خودشان مي دانستند كه آنجا آنقدر هوادار داند كه از دست من كاري ساخته نباشد. و اين‌طور بود كه تا در باز مي شد در يك چشم بهم زدن آوا كنار شير آب حياط بود!

اما ور مهربان ذهنم (به قول زويا پيرزاد) مي گفت كي مي‌شود تا باز فرصتي پيدا كنيم و آنجا برويم... بگذار خوش باشند...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

پگاه
24 شهریور 92 11:03
وای خوش بحالتون.چقدر دلم برای خرم آباد تنگ شده.از دیدن دریاچه پرآب هم خیلی خوشحال شدم.جوجه ها هم که ماشاله هر روز شیرین تر از روز قبل میشن.رسیدنتون هم بخیر انشاله همیشه به سفر و آرامش


ممنون پگاه جون!
رها
24 شهریور 92 11:25
دخترات هر دو خوشگلن ماشا...
لذت ببرین همیشه از شاد بودنشون


مرسي عزيزم
مامان آوا
25 شهریور 92 13:11
شیرین جون اومدم بگم که موفق شدم و اینکه چرا عکس دو تایی از دخملی ها نمی گیرین ؟

خب خدا رو شكر!

هر عكس دوتايي قشنگي كه دخمليها با هم دارن مي‌ذارم تو وبلاگ. مشكل اينجاست كه عكس دوتاييشون يا خوب نمي شه يا تو بغل من يا باباشون هستن كه بازم نميشه ...


مینا
25 شهریور 92 20:52
چه دخملای نازیییییییییی.


مرسي ميناجان
parya
26 شهریور 92 15:25
پس از کتاب چراغ ها را من خاموش می کنم خوشتون اومد نه؟؟؟

جانان خیلی خواستنی شده تو این عکسا این مدل مو بهش میاد


عالي- عالي - عالي....
مرسي عزيزم!
بهناز مامان نازنین
26 شهریور 92 21:35
منم دلمبرای اونجا تنگ شده یادش بخیر اردیبهشت ماه اونجا واقعا چیزی از بهشت کم نداره
ضمناشیرین جون عاشق سلیقه ات هستم و لباس های وروجک هات حرف نداره خیلی با سلیقه ای




بله بهناز جون يادمه گفته بودي اونجا دانشجو بودي! نه؟
من سالهاست كه ارديبهشت اونجا رو نديدم ولي واقعا ارديبهشت اونجا محشره!
مرسي از محبتت! سليقه و هنر شما هم كه عاليه!
حباب
27 شهریور 92 0:28
به به خانوم خوشگلا...همیشه به گردشو تفریح....پس خود شما اصالتن لر هستید....1 جورایی به هم نزدیکیم خانوم


مرسي عزيزم! اي همچين...
مامان آيسو وآيسا
27 شهریور 92 8:37
عاشق دختركهاي ماهتم..
چه خوب كه به زادگاهتون سفر كرديد.....
ميبوسم فرشته هاتو...
به ماهم سر بزنيد ديگهلينكمون نكرديد



مامان آيسو و آيسا جان برام لينك بذار دوباره گلم تا لينكتون كنم...
مامان پريناز
27 شهریور 92 11:58
به به هميشه به سفر اونم چي؟خونه بابا...دختراي نازتو ببوس


مرسي عزيزم.... پريناز نازو ببوس
خواهر فرناز
27 شهریور 92 14:01
همیشه به تفریح ایشالا


مرسي عزيزم
نازنین
28 شهریور 92 21:06
همیشه به گردش و شادی...
هزار ماشاا.. هم نازن هم خوش تیپ.


ممنون از محبتتون!