جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

آخرين روز تابستان

1392/7/1 12:17
نویسنده : مامان شیرین
1,579 بازدید
اشتراک گذاری

هميشه روز آخر تابستان برايم رنگ و بوي ديگري دارد. شوق توام با استرس مدرسه رفتن آن روزها براي من هنوز كاملا تمام نشده اگرچه امروز فقط يك حس تلخ و شيرين نوستالژيك از آن باقي مانده اما هنوزم من عاشق مدرسه‌ام . اينها همه به يك طرف و شادي روز تولدم  كه روز آخر تعطيلات تابستاني است هم يك طرف ديگر اين قضيه‌ است.

هنوز آن لاك ناخني را كه در يكي از روزهاي پاياني تابستانهاي كودكيم از يك دوست هديه گرفتم به ياد دارم... قرمز و زيبا . اما تا باز كردم كه روي ناخنهايم بزنم شيرپاك خورده‌اي يادم آورد كه فردا مي‌خواهيم مدرسه برويم لاك نزن كه مدرسه راهت نمي‌دهند. و همان شد كه حسرت آن لاك در دلمان ماند تا تعطيلات عيد كه ديگر خشك شده بود... راستي آن موقع لاك پاك‌كن مگر نبود؟؟؟ نمي دانم . حتما بوده  ولي ما در عالم بچگي از وجود آن بي‌اطلاع بوديم.

 

 

نمي‌دانم كه سي و يك شهريور سالها بعد كه قرار است دخترانم  به مدرسه برود كجا هستم . اما مي دانم كه استرس و شوقم كمتر از جانان و آوا  نيست.

مي‌دانم كه روز تولدم خوشحال‌تر خواهم بود چون دو ستاره زندگي من هم كنارم ، اضافه شدن سالهاي عمرم را جشن مي‌گيرند...

چه فرقي خواهد كرد كه چند ساله‌ام... 

مهم اين است كه خدايي دارم كه در تك‌تك لحظات زندگيم حس مي كنم كه با من است.

مهم اينست كه در قلبم امپراطوري دارم كه شانه‌هايش تكيه‌گاهم است.

مهم اينست كه حالم خوب است.

 

 


 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

☁☀☁ مامان تسنيم سادات
1 مهر 92 11:26
تولدتون مبارك


ممنون از لطفتون!
مهسا مامان نویان
1 مهر 92 13:33
شیرین جون تولدت مبارک امیدوار کنار خانواده خوبت همیشه شاد باشی


ممنون مهساجان! به همچنين شما!
mina
1 مهر 92 14:19
تولدت مبارک مامان شیرین . این حال نوستالژیک رو
منم هرسال دارم و افسوس میخورم . به امید مدرسه رفتن دخترک هامون.


مرسي ميناجون! ايشاللا!
مامان مهدی یار
1 مهر 92 14:40
تولدت مبارک مامانی گل... ان شالله همیشه سالم و شاد باشید...

انگار همزمان پست هایی با یک محتوا گذاشتیم!


ممنونم مامان مهدي‌يار عزيز!
مامان آيسو وآيسا
1 مهر 92 18:42
تولدت مبارك ماماني مهررربووون
به سلامتي خودتون وفرشته هاتون...www.aysuaysa.niniweblog.com


ممنون عزيزم! بوووس براي آيسو و آيسا جانم!
مینا
1 مهر 92 20:15
تولدتون مبارک خانوم دکتر


ممنون ميناخانوم مهربون!
نگار
2 مهر 92 0:21
شیرین خانوم تولدتون مبارک باشه ..ان شالله سال های سال در کنار دو گل زندگیتون به خوبی و شادی و سلامتی زندگی کنید...
و تبریک خیلی ویژه میگم به خانوم نفسی های خوشگل جانان و آوای عزیزم بابت داشتن مادری به گلی شما..مادری به وسعت دریا و زلالی چشمه خدا حفظتون کنه برای همدیگه و برای ما دوستان دوران مجازیتون...


ممنون نگار خانوم! خيلي لطف كردين عزيزم!
پگاه
2 مهر 92 8:28
تولدددت خیلی مبارک عزیزم الهی سالهای سال کنار عزیزانت با خوشی و سلامتی زندگی کنی.


مرسي پگاه جون! بوووس!
مامان اهورا
2 مهر 92 8:45
عزيزم چه دختراي نازي داريد هزار ماشاله . يكي از اون يكي خوشگلترن . حتما به مامانشون رفتن .خدا براتون نگهداره


لطف داريد مامان اهوراجان!
مامان آرمان
2 مهر 92 11:27
تولدت مبارک شیرین جون.....
ایشاله سالیان سال در کنار دخترای گلت در سلامت وبا ارامش زندگی کنید


خيلي ممنونم ستاره عزيزم! بوس
مامان یزدان
2 مهر 92 11:46
مامان مهربون تولدت مبارک.


مرسي مامان يزدان عزيز! ممنونم
آتنا مامانیه روشا یدونه
2 مهر 92 14:15
تولدتون مبارک . ان شا الله جشن 120 سالگیتون رو در کنار دو فرشتتون و همسرتون جشن بگیرید.


مرسي از محبتتون آتنا جان! بوووس براي روشا جون و شما!
نازنین
3 مهر 92 21:38
تولدتون مبارک...
بهترین هارو براتون آرزو میکنم.


ممنونم نازنين جان!
مامان امیرعلی
4 مهر 92 6:05
تولدتون مبارک باشه شیرین جون
چقدر زیبا می نویسید


ممنونم عزيزم! شما لطف داريد!
مامان مارال دون
4 مهر 92 7:51
مامانی تولدتون مبارک انشالله سالهای سال به خوبی و شادی در کنار عزیزاتون باشین.



ممنون مامان مارال عزيزم!
زهرا
4 مهر 92 15:52
شیرین جون تولدت مبارک


مرسي زهراجووون! بوس
هدا
4 مهر 92 22:11
سلام عزیزممممممممممم وب زیبایی دارییییییییی به وب منم بیا و با نظرات زیبایت به وبممممممممممم گرما ببخش
عزیزممممممممممممم تولدت مبارک


ممنون از نظر محبت آميزت عزيزم! حتما
زهرا
5 مهر 92 23:45
سلام به مامانی مهربون تولدتون مبارک
امیدوارم سالهای سال آخرین روز تابستون رو در کنار دخملی ها جشن بگیرید. برای شما و خانواده مهربونتون بهترین ها رو از خدای مهربون میخوام
شاد و سربلند باشید
این دفعه بوسسسسسسسس محکم برای مامانی مهربون و دوست داشتنی


مرسي زهراي نازنين! بوووس
مامان پریناز
9 مهر 92 19:19
ووووووووووووی چرا من این پست رو ندیده بودم
تولدت مبارک خانوم...زنده باشی مادر


مرسي مامان پريناز جوني!