جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

حرفهاي ماه مهر

1392/7/27 13:25
نویسنده : مامان شیرین
1,777 بازدید
اشتراک گذاری

 وقتي جانان نقاش مي شود....

 دفتر و ماركر نويي را كه از شهر كتاب خريده بودم  يك آن دست جانان ديدم... تا خودم را برسانم كارش را كرده است ...

خيلي زود اثر هنري خود را در دفتر نو من ماندگار كرد....

اينهم يك اثر هنري ديگر  كه البته من فقط خورشيد خانوم و ابر را در آن تشخيص مي دهم...

 

جانان و آوا در نمايشگاه گل و گياه

 

 

 

بيماريهاي قلب به روايت جانان...

 

وقتي «ملي‌جون» مي رود ...

اصولا با رفتن ملي‌جون در خانه ما قيامتي به پا مي شود ... قبل از رفتنش بايد بساط عيش و نوشي براي دلبندان بچينيم تا مراسم بدرقه خيلي دراماتيك نشود...

وقتي جانان مهربان مي شود....

يكي از علاقمنديهاي جانان از همان موقعي كه راه افتاد راندن اجسام چرخ دار بوده و هست. حتي روروكش را به همين ترتيب استفاده مي كرد تا اينكه راه رفتن را ياد گرفت.

 

 مشاور ارشد مامان در امور آشپزخانه

اصولا جانان نظرات ارزشمند و كمكهاي بيدريغ خود را در آشپزخانه دلسوزانه نثار مادر مي كند.

قبل از درست كردن هرغذايي بايد نظرشان پرسيده شود. 

بعد از توافق بر سر نوع غذا به سرعت مي رود سر كابينت و پيازي به مادر پيشنهاد مي كند و اگر نياز باشد در مراسم با شكوه پياز خردكني شركت مي كند و اشك مي ريزد...

مراحل پخت غذا را هم بايد گام به گام ببيند... به همين منظور هر چند دقيقه يكبار در آغوش مادر مي آيد تا محتويات دورن قابلمه را ببيند.

هنگام غذاخوردن هم گاه گاهي از جايش بلند مي شود و خودش را به صندلي آوا مي رساند و لقمه‌اي در دهان خواهر مي‌گذارد...

 چيدن ظرفها در ماشين حتما حتما بايد با كمك جان‌مادر انجام شود.به خصوص ليوان ها و قاشق‌ها

 

 

و باز هم شهر كتاب به كام جانان و مامان!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

بهناز
27 مهر 92 19:14
چقدر دوست دارم یه نی نی داشته باشم که پشت برگه لیست دانشجوهام نقاشی کنه...
و من با افتخار اون برگه رو تو دستم بگیرم و حضور غیاب کنم...


اي جانم!
بهناز
27 مهر 92 19:18
راستی به قول زهرای عزیزم همسر گرام پزشک هستن؟
آخه همیشه فکر می کردم فنی باشن...


بله همسرم هم پزشك هستن.
...
27 مهر 92 19:20
دوستم اگه خدای ناکرده روزی بچه دار نمیشدین سراغ روش ای وی اف یا میکرو انجکشن میرفتین؟
از نظر شما بیمارستان بهمن انتخاب مناسبی برا این درمانه؟


حتما و حتما سراغ اين راهها مي رفتم. چرا كه نه!
اما در مورد بيمارستان بهمن و امكانات باروري‌ش چيزي نمي دونم با اينكه هر دو تا سزارينم اونجا بودم.
زهرا ک
27 مهر 92 23:02
سلام به به چه دخملایی
کیف کردم از دیدنشون واقعا لذت میبرم
ماشالله حتما اسفند دود کنید
جانان عزیزم ایشالله دکتر شدنت
آوا گلی من خیلی ماهی
بوسسسسسسسس


ممنونم . به ما خيلي لطف دارين!
مامان میعاد
28 مهر 92 0:29
ماشالله هزار ماشالله من عاشق دخترای ناز و گلتون شدم خدا براتون حفظشون کنه.


ممنونم ! ان‌شاا...ني ني شما هم در پناه لطف خدا باشد
فریبا
28 مهر 92 15:09
سلام ... دوستون دارم هر سه تون رو (جانان عزیزم، آوای نازم و مامان مهربونشون رو)فعلاً فقط همین!



ممنون ما هم شما رو دوست مي داريم!
مینا
28 مهر 92 16:51
چه دخملای خوشمزه اییییییی.
یعنی انقد ملی جونو دوس دارن؟



مخصوصا آوا!
جیران بخشنده
29 مهر 92 15:50
قربون دو تاتون بشم من جانان جونم کتابای جدیدت مبارک


مرسي عزيزم!
مامان ستاره
30 مهر 92 13:18
دختر نازتو ببوس ماشاالله ..... من تو اینترنت یه عکس دیده بودم دختره رفته بود عمل های مختلف انجام داده بود ولی جالبش اینجاست که شده بود کپ دخترت و بهش لقب زیباترین داده بودن ..... به نظر تو. کسی که با عمل زیبا بشه خوبه ؟من که قبول ندارم چون میگم زیبایی باید خدادادی باشه مث دختر نازت که آدم کیف می کنه ...


منم با زيباييهاي مصنوعي موافق نيستم. ولي خب يه جاهايي نيازه! مرسي از محبتت!
دکتر پرتقالی
30 مهر 92 15:29
می دونی خیلی دخترای قشنگی داری شیرین. فاصله سنی کمی هم دارند که خیلی خوبه. از همه جالب تر اینکه من و همسرم هفته قبل به توافق رسیدیم اگه دختر دار شدیم اسمش رو جانا بگذاریم. مولانا معشوقش رو جانا خطاب می کرد.


لطف داري دكتر پرتقالي عزيز! منم خيلي وقتا جانا صداش مي كنم... اميدوارم به همه آرز.هاي قشنگت برسي
ارلا
30 مهر 92 19:35
ماااااااااااااااااااااااشااااااااااااااااااااااااالله هزاااااااااااااااااااااااااارررررررررررررررررررررررررررماشاالله به گل دخملی هاتون


مرسي از محبتت ارلا جان!
مامان ملینا و الینا
1 آبان 92 15:53
سلاممممم عزیزم په بچه های نازی داری قربون جانان چه خوشگله چشماش
اوا چه نازه الهیییییییی


ممنون از محبت شما!
حباب
1 آبان 92 16:48
ماشالا


حباب
1 آبان 92 16:55
شیرین جون من و همسری هنوز به فکر نی نی نشدیم یعنی من دوست دارم اما همسری میگن حالا زوده...چند شب پیشا عکس جانان و اوا رو بهش نشون دادم 1 ذوق زیر پوستی کرد طوری که من نفهمم بعد گفت خوب منم دوست دارم ببین چه نازن اما یکم دیگه صبر کن ...امیدوارم دخی هات همیشه سالم وخوش باشن و سایت رو سرشون باشه


اميدوارم خداوند بهتون سالم و صالحشو بده عزيزم!
خواهرفرناز
2 آبان 92 22:04
عکس ها همگی عالی بودند دست گلت درد نگنه
ماشالا هر دوشون خانوم شدند
شیرین جون شما واقعا علوم پایه هم میخوانید یا فقط بالینیه؟
من عاشق پزشکیم حیف که قسمت ما را اینجا کشاند


فاطمه جون ما 5 ترم علوم پايه مي خونيم يعني از هفت و نيم سال دوسال و نيمش علوم پايه است....
رشته شما چيه گلم؟
مامان یزدان
4 آبان 92 11:24
عزیزان عیدتون مبارک


ممنونم مامان يزدان عزيز!
مامان پريناز
4 آبان 92 12:36
عزييييييزم قربون فرشته هاي نازت...دختر كار دست من ميدي با اين دو تا وروجكت هااااااااااااااااااا




لطف داري عزيزم! مي خوام كار دست بدم !!! ؛)
ژاله مامان آیدا
4 آبان 92 17:00
آفرین به جانان گل که اینقدر خانومه


ممنون عزيزم!
معصومه
4 آبان 92 20:52
ماشالله به این گلا همیشه غبطه میخورم به این زیبایی


زيبا ، زيبا مي بيند!
شقایق
5 آبان 92 15:29


هر چی قلب واسه دخترای خوشگلت بزارم کمه....

خودتم که ماهی ماه


تو هم خيلي ماهي شقايق جان! راستي عروس‌هلندي‌ها چطورن؟
مامان عروسک های سه قلو
6 آبان 92 13:30
سلامممممممم عزیزمممم چه بچه
های نازی داری اسم بچه
های من هلن الن الین
راستی چشمای جانان به کی کشیده


اي جان!!!1 من عاشق سه قلوهام! چه جوري ببينمشون؟ وبلاگ نداري؟
بهار
8 آبان 92 8:19
دعا کنید منم دختردار بشم


ايشاللا! وبلاگ داري؟بهارجون؟
خواهرفرناز
8 آبان 92 9:27
سلام
ممنون وقت میذارین وبه سوالام جواب میدین
در حال حاضر ترم 3ارشد میکروبیولوژی هستم
هرجایس میگردم دنبال خبرهای نوین پزشکی
اینم بد نیست منجر به خلق اتفاقات مختلف میشه ولی پزشکی یه چیزدیگه است
دو دخمل گل ناز نازتون را ببوسید


موفق باشي دختر خانوم گل!
عسل و غزل
9 آبان 92 3:09
دخملاتون خیلی دوست داشتنی هستند


ممنون گلاي شما هم خيلي نازن!
نازنین
11 آبان 92 14:57
ای جوووونم...
انقدر خودشون گل هستن که بین گل ها گم شدن.
خیلی دوست داشتنیو نازن هزارماشاا..


لطف دارين شما!
مامان سه قلوها
12 آبان 92 13:53
با ناراحتی بگممممممممممممم
بهتره نه ولی خیلی شبیه همن
حتی بعضی وقتا قاتیشون میکنم


خدا حفظشون كنه!
خاله نسرین
28 آبان 92 23:48
سلام خانم دکتر خوبید به جانان خوشگل و نازم بگید همیشه عاشقشم. دخترم چقدر بزرگ شده با خواهر نازش هر دو را می بوسم
مامان شیرین
پاسخ
ممنون از محبت شما!
بلبلبلب
8 آذر 92 16:42
فقززززززززززززززز