جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

آسمان آبي حق من است...

1392/11/9 12:57
نویسنده : مامان شیرین
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آسمان تهران بعد از مدتها به لطف باران رحمت ديشب آبي بود و زيبا ! و خوشرنگي‌آسمان وقتي برايم زيباتر شد كه جانان سه و نيم ساله‌ام هم خيلي زود اين تفاوت را درك كرد...

طفلكم تا به حال فقط در نقاشي‌هايش آسمان را آبي ديده و ابر را سفيد... اما امروز خيلي زود با ديدن آسمان گفت: «مامان ببين ابرا سفيدن....ببين آسمون آبيه! مي بيني؟» و من حالا مي فهمم كه چرا هميشه با اينكه آسمان را آبي مي كشد باز هم با شك مي پرسد: «مامان آسمون آبيه؟»

كودكم فقط كمي آسمان آبي مي خواهد... كمي هواي تازه... كمي اكسيژن بدون سرب!

 

پي‌نوشت: خيلي وقت است كه اينجا چيزي ننوشته ام... نه اينكه حرفي نداشته باشم. گفتني زياد است اما حس نوشتن نيست. اگر مي بينيد به پيغامها جواب ندادم بگذاريد به حساب كمي وقتم. و گرنه همه شما خواننده هاي وبلاگم برايم عزيزيد و محترم!

پسندها (1)

نظرات (8)

❤خونه نمدی❤
9 بهمن 92 13:28
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به ما بزن کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
نیلوفر
10 بهمن 92 8:00
چون من تو شمال زندگی می کنم اوضاع وحشتناک شما هم وطنامو درک میکنم.متاسفانه 2روز پیش مادر دوستم به خاطر بیماری قلبی و آلودگی فوت شد.امیدوارم همه با کمک هم بتونیم از آلودگی کم کنیم
مامان شیرین
پاسخ
خوش به حالتون كه شمال زندگي مي كنيد... قدر هواي سالمتونو بدونين
بهار
10 بهمن 92 10:01
ممنون
مامان نفس طلایی
11 بهمن 92 23:24
اخ هوای پاک کودکی های ما کجایی که یادت بخیر واقعا !
مهنوش
13 بهمن 92 10:58
چقدر این هوای پاک و اسمون ابی تو تهران نوبرِ که همه متوجه شدیم یه روز رنگ اسمون فرق کرده!..حتی جانان کوچولو جالبِ که من هم تو پست اون روزم به این ابی بودن اسمون اشاره کردم!!!
مامان شیرین
پاسخ
دقيقا مهنوش جان هواي پاك برامون كيمياست!
خواهر فرناز
16 بهمن 92 21:39
شیرین جونم سلام میدونم سرت شلوغه برا همین مزاحمت نشدم یه مامانی هست نوشته تو پرسش وپاسخ دخترش 3سال و8ماهشه دکترتشخبص بیش فعالی براش داده الانم تو بیمارستان روانی بستریه من شما را فقط میشناختم که بیشتر از بقیه اطلاعات داری اگه رسیدی ومیتوانی بهش کمک کن یعنی خودم توشوکم مگه برا بیش فعالیم بستری میکنند اینم ادرس وبشونهhttp://dokhtarane-beheshti.niniweblog.com/ خودت مادری وحس مادری را بیشتر از من درک میکنی خدا دودخمل گلتا حفظ کنه
مامان شیرین
پاسخ
سلام عزيزم. وبلاگ اين كوچولو رو ديدم و خيلي ناراحت شدم. اميدوارم زود خوب شه. عزيزم اين كوچولو زير نظر روانپزشك اطفال هست و قطعا پزشكش بهترين درمان رو براش انتخاب كرده. من از علايم بيماري اين كوچولو اطلاع ندارم و به اصطلاح ويزيتش نكردمو نمي تونم بيرون ماجرا بايستم و نظر بدم. از طرفي بهترين كار اينه كه الان مادر به پزشك معالج دخترش اعتماد داشته باشه و نظرات پراكنده ديگران ممكنه اعتمادشو كم كنه. مرسي از تو مهربون كه به فكر همه هستي . ببوس فرناز جونو!
مرتضی
24 بهمن 92 2:59
به به. لذت بردم از بازدید این وبلاگ
مامان شیرین
پاسخ
ممنون
جیران بخشنده
25 بهمن 92 16:48