جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

بهارتان زيبا!

1393/1/16 10:41
نویسنده : مامان شیرین
1,851 بازدید
اشتراک گذاری

براي جانان و آواي عزيزم ؛

بهارم دخترم از خواب برخيز

شكرخندي بزن شوري برانگيز

گل اقبال من اي غنچه ناز

بهار آمد تو هم با او بياميز

***

بهارم دخترم آغوش واكن

كه از هر گوشه گل آغوش واكرد

زمستان ملال انگيز بگذشت

بهاران خنده بر لب آشنا كرد

***

بهارم دخترم نوروز آمد

تبسم بر رخ مردم كند گل

تماشاكن تبسمهاي او را

تبسم كن كه خود را گم كند گل

 

دوستاي خوبم ! بهارتان زيبا ...دلهاتون شاد! ...

 

پسندها (2)

نظرات (6)

آتیه مامان آوا
16 فروردین 93 13:07
سال نو مبارک ایام بکامتون واقعا که آمدن بهار زیباست همراه با یک حس فوق العاده انشاله که همیشه این حس فوق العاده رو تو قلبتون داشته باشید. ببوس دختر های ناز رو
مامان شیرین
پاسخ
مرسي
مامی پریناز
17 فروردین 93 13:32
شیرین عزیز امیدوارم سال سرشار از خوشی و سلامتی کنار خانواده عزیزت داشته باشی.جوجه هاتو ببوس
مامان شیرین
پاسخ
مرسي خوشگلم. به همچنين براي شما...
مامان ساحل و دریا
22 فروردین 93 13:36
عزیزم عید 93 مبارک بر شما راستی چه سفره ی هفت سینه قشنگی عزیز دلم از فرشته هات عکس نمیزاری؟؟
مامان شیرین
پاسخ
مرسی عزیزم. عکس که هست
مامان ساحل و دریا
22 فروردین 93 18:21
اره گلم فهمیدم من یه چن ثانیه زودتر اومد و وقتی دوباره اومدم دیدم گذاشتین و تعجب کردم که چراااا جوابو نداده عشقم
مامان آیسو وآیسا
23 فروردین 93 13:15
سال نو مبارررررررررررررررررررک
مامان شیرین
پاسخ
مرسي.سال نو شما هم مبارك
مامان علی کوچولو
25 فروردین 93 10:26
انشا الا... سال خوبی و آغاز کنید چه هفت سین خوشگلی
مامان شیرین
پاسخ
ممنون مامان علي‌كوچولو