جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

بدون عنوان

1393/4/7 11:23
نویسنده : مامان شیرین
2,372 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. این دفعه دیگه تو عالم وبلاگی من یه رکورد واقعی بود . حدود سه ماهه که پست نداشتم. شما بذارين به حساب سر شلوغی و مشغله من.فقط همينو مي گم كه حرفاي زيادي براي گفتن دارم ولي وقتي براي نوشتنشون ندارم. بزودي برمي گردم . فعلا چند تا عكس مي ذارم تا بعد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پي‌نوشت: ممنون مي شم يكي به من توضيح بده اينجا چرا اينجوري شده و چطور مي تونم عكسا رو وسط چين كنم؟؟

پسندها (3)

نظرات (11)

ارلا جون
7 تیر 93 15:02
سلام به به بااین دخمل نازت خوش اومدی
مینا
8 تیر 93 7:40
دلم برای دخترای نازتون تنگ شده بود
پگاه
9 تیر 93 11:05
خدارو شکر که همه خوبین و سلامت. نگرانتون بودم.فرشته ها هم ماشاله حسابی بزرگ شدن.جیگر اون خرگوش کوچولو رو برم با اون موهای خوشگلش.ببوسشون بجای من و مواظب خودتون باشین
نیلوفر
9 تیر 93 13:46
وااااااای شیرین جون چقدر عروسکاتون ماه شدن چه خانومایی شدن..زود بیا
آتیه مامان آوا
15 تیر 93 12:30
تولد آوا جون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان الیندا و لیندا
15 تیر 93 21:30
سلام شیرین جونم خوبی؟من که باور نمی کنم اوا خیلی خیلی خیلی بزرگ شده جانان هم که مثل همیشه ماهه و لازم به گفتن نیست وای فک نمی کردم اوا این همه بزرگ باشه خدا همه ی بچه ها رو حفظ کنه
مامان بردیا اریایی
19 تیر 93 0:09
سلام مامان جانان و اوای عزیز دختراتون ماشالله خیلی نازن من ی وبلاگ واسه پسرم درست کردم اگه دوست داشتین به ما سر بزنین البته چند روزیه درست کردم bardia-eshgh1391.niniweblog
مریم
19 تیر 93 18:49
سلام دوستم خوبین خوشحالم که دست جانان خوب شده.دوست دارم باهاتون آشنا شم دخترم هم با دختراتون.منم gp08هستم شما کدوم منطقه هس
مامان ادریانا و ادرینا
25 تیر 93 20:37
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
مامان فهیمه
1 شهریور 93 17:30
وای عزیزم ماشالا به شما دخترای خوشگل و مامانی ایشالا همیشه سالم باشین