جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

حرف‌هايي كه دل مي برند

1393/6/24 14:16
نویسنده : مامان شیرین
2,795 بازدید
اشتراک گذاری

دارند آرام آرام بزرگ مي‌شوند. با همه خنده‌ها و گريه‌ها و دلبري‌هايشان ...

هر لحظه و هر روز دلبري‌مي كنند هر يك به نوعي....

اين روزها حال خوبي دارم. هر بار كه يك كلمه عجيب و كوتاه از زبان آوا به گوشم مي خورد  ... و يا يك جمله قلمبه سلمبه از جانان، خوش خوشانم  مي شود.

آوا خواهرش را «دودو» صدا مي كند. و به محض آنكه جلوي چشمش نباشد مي‌پرسد: « دودو كوووو؟»

وقتي بخواهد ددر برود حتما و حتما بايد لباس مورد علاقه‌اش را بپوشد.... « ماما دوآ... ماما دوآ... » يعني همان تي‌‌شرتي كه عكس دورا دارد .

« باشه» گفتن‌هايش  كه حرف ندارد... راستي دخترم چه طوري مي تواني شين را طوري تلفظ كني كه چيزي بين «س» و «ش» باشد؟

 

و جانان عاشق پوشيدن لباس‌هاي است كه « دامنش بچرخه» خيلي از لباس‌هايي كه دارد را نمي‌پوشد... چرا؟ چون « دامنش نمي‌چرخه»

لباس عروسش را وقت و بي‌وقت مي خواهد؛

و وقتي كه به او گفتم «لباس عروست رو مي خواي چيكار الان وقتش نيست» مي‌گويد : « آخه برام مهمه»

و مي پوشد و مي گويد : «مامان يه عروس واقعي شدم!!»

و گاهي هم مرا به بازي خودشان راه نمي‌دهند...« اين بازي دختراست... بازي مامانا نيست! »

 

و اين هم عكس‌هاي جشن تولد مشترك 2 سالگي آوا و 4 سالگي جانان....

پسندها (7)

نظرات (22)

زهرا ک
25 شهریور 93 16:04
سلام تولد گل دخترای قند عسل مبارک باشه الهی که تولد 120 سالگیشونو جشن بگیرید دخترای خوشگل براتون بهترینها رو از خدای مهربون میخوام همیشه شاد باشید بوسسسسسسسس برای جیگر طلا و عسل طلا
دکتر پرتقالی
25 شهریور 93 20:43
تولد گلها مبارک. حالا که خودم توی 23 هفته حاملگی هستم درک می کنم تک تک حس مادرانه ات را
شادی
26 شهریور 93 12:43
تولد هر دو فرشته هات به شادی و سلامتی مامانی به امید روزهای خوبتر
ژاله
26 شهریور 93 14:01
تولدتان مبارک جانان و آوا به به چقدر کیکتون قشنگهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آجی مهربـــــــــــان
28 شهریور 93 1:47
سلام خداحفظشون کنه تولدشونم مبارک باشه ببوسشون
نیلوفر
29 شهریور 93 10:21
عشقای من روز به روز ماهتر میشن
مامان
30 شهریور 93 10:34
سلام تولد دختراي نازتون مبارك ميشه از تزيين ميز و كيك و ميوه آرايي تولدتون بيشتر عكس بزارين؟ ممنون
شیرین
3 مهر 93 18:07
سلام امروز اولین باره که به وبلاگتون سر میزنم دختر های زیبا و باهوشی دارید،خدا حفظشون کنه یه چیزی واسم جالب بود،رنگ چشم های جانان عزیز بود،کسی چشم هاش رنگی بوده،که چشم های این گل دختر رنگی شده؟؟ خیلی دوس دارم یه روز این حسو تجربه کنم و مثل شما بشم مامان شیرین !!!
مامان اوا
13 مهر 93 19:14
سلام شیرین جونم.می دونم کار زیادی داری و نمی تونی به تک تک نظر ها جواب بدی!دلمون برا حرفاتون تنگ میشه!تولدتون مبارک فرشته هااااا
بانو
14 مهر 93 16:50
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مصي
21 مهر 93 13:36
سلام . خدا اين عروسكهاي ناز رو براي شما حفظ كنه. ميشه لطف كنيد و بگيد كه كيك تولد بچه ها رو كدوم قنادي سفارش داديد؟ خيلي خوشگله.
شیرین
21 مهر 93 15:46
سلام عریرم هر روز به وبلاگتون سر میزنم و همه نوشته هاتو میخونم بعضیاشونو اصلن حفظ شدم منتظر پست جدیدت هستم شاد و پیروز باشید
سیمین
25 مهر 93 0:14
سلام خانم دکتر عزیز تولد دخترهای زیبا البته با تاخیر زیاد مبارک باشه یه سوالم داشتم کیک ار کجا گرفتین ؟خیلی قشنگه
بانو
28 مهر 93 16:16
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان فهیمه
5 آبان 93 1:47
واااااای چه تولد خوشگلی دست مامان شیرین درد نکنه که انقدر زحمت کشبدهتولدتون مبارک خوشگل خانمای دوست داشتنی
دکاتیر
13 آبان 93 0:41
آخی. خدا حفظشون کنه خواهر خیلی خوبه... کیکشونم خشگله خیلی...
بهناز مامان نازنین
13 آبان 93 19:13
سلامممم وااااااااااای بعداز مدتها به وبلاگ سر زدم و ماشالله این دو تا فرشته چققققققدر بزرگ و زیبا شدن هززززززار الله و اکبر تولد دو تا گل زندگیتونم مبارک شما که به ما سر نمی زنی
صبا آرامش
20 آبان 93 22:52
شیرین جان تولد دخترانتان مبارک.بسیار زیبا هستند.چون می دونم مادر فعالی هستید مزاحم شدم.اگه دوست داشتید برای دخملی ها وسایل کاردستی ساده تهیه کنید می تونید به فروشگاه ما سر بزنید.می تونید ستهای گردنبند زیبایی درست کنید http://wesleyabad.blogfa.com/
مینا
26 آبان 93 1:08
هزار ماشالله چقدر ناز و دلنشین هستن دوتا فرشتتون. خدا از چشم بد حفظشون کنه. تولدشون عالییی مامانی خسته نباشی. راستی اگر دوست داشتین به وبلاگم سر بزنید تبادل لینک کنیم. منم یه پسر دو سال و نیمه دارم.
شیرین
27 آبان 93 22:53
سلام شیرین جون چرا پست جدید نمیگذاری ؟!
تبسم
28 آبان 93 4:56
من یه خواننده رهگذرم از وبلاگ دوستم با موبایل بودم اشتباهی دستم خورد رو لینک شما فقط خواستم بگم کوچولوهای نازتونو دیدم، خدا حفظشون کنه، برای این فرشته های زیبا لاحول ولا قوه الی بالله العلی العظیم هم خوندم که از شر هر چشمی به دور باشن خدا حفظشون کنه
باغ پرندگان کرمانشاه/باغ گلها کرمانشاه
30 آبان 93 0:52
سلام دوستان با زیباترین و بزرگترین و توریستی ترین پارک در ایران و در کرمانشـاه به نام»»»پارک کوهستان کرمانشـاه«««بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید پارک کوهستان کرمانشاه در شمال کلانشهر کرمانشـاه و در نزدیکی مجموعه تاریخی طاق بستان قرار دارد... kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمدن)=بروزم