جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

زمستان و برفش...

1393/10/7 11:08
نویسنده : مامان شیرین
2,926 بازدید
اشتراک گذاری

پاييز رفت و دلتنگي‌هايش ماند تا سال ديگر...

تمام روزهاي پاييز جانان مي پرسيد « مامان پس كي زمستون مي‌شه . چرا پاييز تموم نمي شه؟» حالا كه زمستان شده باز هم مي پرسد « مامان مگه نگفتي زمستون شده پس چرا برف نمياد؟» دختركم فكر كرده زمستون  همه جا سفيد مي شود از برف...

عاشق سلام كردن آوا ام.  از در كه وارد شوم جلو مي آيد و خيلي جدي مي گويد: « سـ آ م ماما» . در خانه هم بعد از چند دقيقه كه مشغول بازي باشد يك دفعه جلو مي‌آيد و مي گويد : « سـ آم ماما» « سـ آم بابا»

«:مِـــــــسي ماما» هم براي تشكر... و البته

گفتني ها زياد است... قول مي دهم بيشتر بنويسم... به خودم قول مي دهم.

نبايد  بهترين خاطرات كودكانه‌شان  اينقدر زود از ذهنم پاك شود...

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان پارسا
7 دی 93 11:31
سلام دوست عزیز، چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. ماشالله براش اسپند دود کنید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان شیرین
پاسخ
حتما
نیلوفر
7 دی 93 12:56
وای عزیزای دل.. جقدر عکس جانان رو دوست دارم..آوا هم که مثل همیشه مثل یه مروارید درخشانه
مامان شیرین
پاسخ
مرسي عزيزم
سپیده عمه آریانا
7 دی 93 17:13
شروع فصل زمستان تون سرشار از شادی و زیبایی و پر برف بخاطر دل کوچولوی فرشته های همچون جانان عزیزم . قربون اون سلامت کردنت بشم آوا گلی الهی همیشه شاد و سلامت و شاداب باشید عزیزان دلم . عکسهای دخملی ها خیلی زیبا و بی نظیره بووووووووووووووووووووووس به روی ماهشان
مامان شیرین
پاسخ
مرسي عزيزم. خيلي محبت كردي
شیرین
7 دی 93 21:52
وایییییییییییییییییییییییییی........... عزیز دلم ، ماشاا... الهی، همش میگفتم چه شکلی شده این خوشگل خانوم الهی سالم و سلامت زیر سایه ی مامان و بابات باشی عزیزم مرسی مامان شیرین که ازش عکس گذاشتی
مامان شیرین
پاسخ
ممنون
تمنا
8 دی 93 3:10
خدا برات حفظ شون كنه هزار ماشاالله خيلي نازن هزار تا بوووووس براي گل دختر ات
مامان شیرین
پاسخ
ممنون از لطفتون
پانیذ
9 دی 93 17:04
عزیززززززززززززم
مامان عارف و هلن
11 دی 93 12:59
سلام شیرین جونم!خوبید سلامتید؟؟قربون جانان و اوا شم که این همه نازن!!قربون این حرف زدنا و ....خیلی خوشحال شدم که قراره دوباره بنویسن!!دوستون دارم!!!انشالله به زودی همه جاااااا سفید شه!!!
مامان شیرین
پاسخ
ممنون، ايشاللا