جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

ببعی می گه...

1390/8/7 15:09
نویسنده : مامان شیرین
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من  دوباره اومدم... دیروز مامانم واسم از تجریش یه کوله ببعی خوشگل خرید از همون ببعی های کارتون shaun the sheep که واقعا خوشگلن و من دوسشون دارم. حالا هر موقع که مامان می گه: « ببعی می گه...» من جواب می دم ...«بع بع»

البته بگما با اینکه مامانم  ببعی رو واسه من خریده اما ازش به نفع خودش استفاده ابزاری می کنه

و هر موقع بیرون می ریم توش بوشک و شلوار واسه من می ذاره...منم فعلا چیزی نمی گم. اما به وقتش از این بوشک و شیشه هم  خلاص می شم...

 کالسکه رو که دیگه نگو... اصلا دوس ندارم. بغل بابا به این خوبی...!

چی کلاه؟ نه نه نه....! اما مامان همش می گه سرما می خوری ... درش نیار... . ناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

منا
7 آبان 90 13:41
سلام عزیزم ماشا.. نی نی خیلی نازه وخدا حفظش کنه .مرسی از پیامت .میخواستم بگم خدا دوباره به هم یه نی نی داده البته دلم میخواهد وقتی مطمئن از همه چیز شدم وبلاگشو فعال کنم .اخه فعلا 5 هفتش .توکل به خدا


سلام. مبارکه. به سلامتی... ایشاللا بارداری سالم و بی خطری داشته باشی.
عاطفه مامان محمدمهدي
7 آبان 90 13:45
سلام
ماشالله هزار ماشالله
خدا حفظ كنه اين دختر نازوووووووووووووو
من و پسرمم يه وبلاگك داريم خوشحال ميشيم بياي
منتظريم


سلام.
ممنونم که به ما سر زدین. گل پسر شما هم خیلی نازه. خدا حفظش کنه
سپیده
7 آبان 90 13:47
ای جونم.....
با اجازتون لینکتون کردم تا همیشه سر بزنم به این خوشگل خانوم که مثل پرنسس ها است


ممنون که به ما سر زدین.