جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

جانان من امروز تو یکسال و یک ماه و یک هفته ای...

1390/7/17 13:46
نویسنده : مامان شیرین
970 بازدید
اشتراک گذاری

قربون شکل ماهت برم... جانانم خیلی کارای خوشگل بلدی چشمک می زنی برام چشمک...موش می شی واسه مامان...بوس می فرستی...ماچ دستمال کاغذی برمی داری و دهن خوشگلتو باک می کنی... و تازه ماشینتم با دستمال تمیز می کنی. هر وقت در یخچالو باز می کنم می دویی می یایو۲ تا تخم مرغ برمی داری و فرار...خندهبعضی وقتها هم  از زیر دست و ‍با رد می شی و میای تو یخچال و با یه  خنده ناز از گوشه چشمای خوشگلت منونیگا می کنی و مثلا قایم شدی تا من درو ببندم... الهی که من فدای اون فکر قشنگت بشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سيد اميرعباس بابا
17 مهر 90 13:49
سلام دوست جونم خوبي؟؟؟ روز كودك و ميلاد امام رضا رو بهت تبريك ميگم... خوشحال ميشم يه سر بهم بزني... اگه دوست داشتي باهم دوست بشيم خبرم كن... اين روزا خيلي مواظب خودت باش و لباس گرم بپوش كه سرما نخوري... دوستت دارم سيد اميرعباس