جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

اولین انگشتر من

1390/8/16 14:18
نویسنده : مامان شیرین
1,361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.می‌بینین من بالاخره صاحب انگشتر شدم. مدتها بود که دوست داشتم انگشتر مامان و بابا رو دستم کنم. اما نمی دونم چرا هر موقع انگشتر مامان بابا رو دستم می کردم زود میوفتاد. با اینکه انگشتامو محکم به هم می چسبوندما... اما نمی شد بررسی ها ی بیشتر هم به هیچ نتیجه ای نمی رسید. اما دیروزکه مامانم  واسم انگشتر بروانه ای خرید تا حدودی متوجه دلیلش شدم. بله دیگه ما هم از این هنرا داریم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پریاگلی
16 آبان 90 15:44
و خدا اسماعیل را به ابراهیم بخشید

و ابراهیم، خدا را به اسماعیلش ترجیح داد

و اسماعیل، خدا را بر خود ترجیح داد

و خدا اسماعیل را به ابراهیم

و اسماعیل را به اسماعیل، بخشید

و این چنین شد که قربان، عیدی مبارک شد


این عید بر یکایک شما عزیزان مبارک باد


ممنون که به ما سر زدین!عید قربان بر شما هم مبارک!
مامان پریاگلی
16 آبان 90 15:46
قربون اون چشمای خوشکلت برم انگشترت مبارک


مرسی خاله جون!
مامازی هیــــلا
17 آبان 90 21:37
قربونت برم خوشمل خانوم مبارکهههههه


مرسی از اظهار لطفتون
سارا
22 آبان 90 15:05
انگشترت مبارک خیلی نازه با لاکت هم ست کردی خاله برای منم می خریدی دیگه


مرسی خاله جون. قابل شما رو نداره ها....
نرگسی
5 دی 90 0:19
واییییییییییییییی ضعف کردم.ببخشیدا خاله یه بوس محکم از اون چاله های رو دستت فقط ...


مرسی خاله.... یواشتر
مامان آیلین
15 فروردین 91 12:15
سلام خوشگل کوچولو انگشترت هم مثل خودت خوشگله مبارکت باشه