جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

نظرات (14)

مامان آتین
20 اردیبهشت 91 0:00
الهـــــــی عزیزممممممممم چه عروسکیه این دخمل خدا نگهدارش باشههههههههه
مامان پریناز
20 اردیبهشت 91 11:13
الهی خاله فدات بشهههههههه خوشگل من!نانای کن فدات شم...

شیرین جون شیر خودتو میدی به جانان؟من هنوز شیر میدم ولی یه مدت پریناز خیلی خیلی بدغذا شده و فقط می می میخواد.به نظرت از شیر بگیرمش؟


مامان پریناز جون جانان شیرخشک می خوره. اما اونم خیلی بدغذاست
اما من تصمیم دارم تا ۲ سالگی شیرخشک بهش بدم. اما تعداد وعده ها شو کم کردم. و بیشتر بعد غذا بهش میدم.
مامان مبینا
20 اردیبهشت 91 15:12
چه خوشگله این دخمل،جانان جون به من هم از اون کیک های تارت خوشمزه میدی؟؟؟؟
مامانی خودت درست کردی؟میشه به ما هم یادبدی؟


ممنون که به ما سر زدین
نه واللا ... من از این هنرا ندارم...
مامان مبینا
20 اردیبهشت 91 15:13
راستی مامان جانان خوشگل میشه به وبلاگ ما سربزنی؟آخه دخترم تو یه مسابقه شرکت کرده و به رای شما نیاز داره.مرسی


حتما. حتما
دخمل مهربون
20 اردیبهشت 91 17:45
قربونش بلم من
م
21 اردیبهشت 91 11:35
وای چقدرجیگره خداحفظش کنه
سپیده
21 اردیبهشت 91 11:44
ای جااااانم چه دختر نازی چه لباسای خوشگلی....هزارماشاالله


ممنون. لطف دارین
مامان الینا
22 اردیبهشت 91 17:32
در امتحان انشایی از بچه ها خواسته شد تا انشایی با موضوع مادر بنویسند،
بچه ای زیرک تنها همین جمله را در دفترش نوشت:
حتی میلیون ها کلمه هم نمی تواند عشق و محبت مادرم را توصیف کند…
روز مادر مبارک…


روز مادر بر شما هم مبارک
مامان ضحی(نی نی گل)
23 اردیبهشت 91 15:42
نوش جونت جانان عزیز....آخ چه کیفی میده با دست کیک خوردنا!
همیشه نگاهت خندان باشد بی هیچ دردی
به من ودخترمم سربزنی شاد میشیم


مرسی عزیزم.حتما به شما سر میزنیم.
خانوم مهندس!
30 اردیبهشت 91 14:50
سلام
ماشالا چقددددر دخترت خوشگله... وقتی بدنیا اومد چشمهاش چه رنگی بود؟یعنی ممکنه چشمهای دخی منم این رنگی بشه؟؟؟اسپند دود کن براش هرررر روز


سلام. لطف دارین شما
چشمای جانان تو نوزادی تیره تر بود.طوسی تیره...
aniya
30 اردیبهشت 91 16:12
ماشاالله چه دختر نازی...چقدر شبه دختر خواهرم هست


مرسي آنيا جان!
مامان اهورا
30 اردیبهشت 91 17:51
ای جانم چقده تو جیگری خدا حفظت کنه عسیسم جون دلمی
مامان نیکا
2 خرداد 91 10:15
ماشاا...جانان جون فوق العاده زیبا و جذابه خدا حفظش کنه من که عاشقش شدم


ممنون از لطف شما
یاسمین
8 خرداد 91 17:43
ماشالا.....هزار ماشالا..........چقدر ناز و جیگره این دختر کوچولو.........از طرف من این عروسکو ببوس عزیزم