جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

یادش به خیر

1391/4/5 16:13
نویسنده : مامان شیرین
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان تو این عکس نه ماهه هستی. امروز که چشمم به این عکس افتاد یه دفعه ای دلم گرفت....

از اینکه روز به روز داری بزرگ وبزرگتر می شی خوشحالم. اما گاهی هم دلم می گیره که دیگه روزهای گذشته برنمی گرده و من جانان گلم رو تو این سن نمی بینم. خیلی بیشتر باید این لحظه ها رو ثبت کنم. تا همه این روزا تو یاد و خاطرم بمونه و برای تو حفظش کنم.

مامانی تو رو خدا بذار بیشتر ازت عکس بگیرم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم جون
5 تیر 91 16:22
سلام عزیزم من دخملتو خیلی دوست دارم ماشالا خیلی نازهههههههههههههه واسش اسفند دود کن بیشتر وقتا به وبش سر میزنم
الهام
5 تیر 91 16:47
وای خیلی جیگره این بچه شما.ماشاالله از خودت هم اگه میتونی عکس بذار.ببینم به شما رفته یا باباش؟
زهرا مامان سها
8 مرداد 91 13:14
هزار ماشالله
حتما همیشه براش اسپند بنداز و میتونی یک وام یکاد همراهش کن که چشم نخوره گلمون


مرسي زهراي مهربون!
بوس براي سها جون . مامانش