جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

پنج‌شنبه هاي خوش

1391/12/14 11:51
نویسنده : مامان شیرین
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه اي كه گذشت باز هم يه روز خوب بود تا من و جانان بيشتر با هم باشيم. اول از همه صبح زود تا جانان خانومي تو خواب ناز بودن همراه با بابا آوا جوني رو برديم تا واكسن 4 ماهگيشو بزنه! دختر شجاع من فقط چند ثانيه گريه كرد و خيلي سريع يادش رفت...بعد هم رفتيم خونه و سپردمش به ملي‌جون و قطره استامينوفن  و كمپرس يخ و بقيه داستانا...

بعد هم بعد هم با كلي نازكشي جانان رو بيدار كردم تا طبق قرار قبلي كه داشتيم به دفتر سينمايي جوزان فيلم بريم تا خانوم شقايق‌جعفري‌جوزاني از جانان خوشگلم عكاسي كنه تا ايشاللا عكس خوشگل جانانم روي جلد مجله زيبايي كار بشه! همون جا خانوم خانوما خيلي زود خسته شد و هي كاپشنشو دست من ميداد كه بپوشه و بريم ... سرسره...! و خلاصه با كلي شكلات و بازي سرو ته قضيه  رو هم اورديم!

بعد از اينكه كار خانوم عكاس تموم شد بايد به قولم عمل مي كردم و جانان رو مي بردم سرسره بازي...! به همين دليل با يه تير دو نشون زدم و تصميم گرفتم كه با جانان بريم دفتر كارهمسري تا هم اونو سورپريز كنيم و هم جانان بتونه تو پارك كنار دفتر بابايي سرسره بازي كنه! حسابي اون روز به جانان خوش گذشت به خصوص كه شب هم قرارشد كه بريم خونه عزيز و بابا جونش و تفريحاتش تكميل بشه!

خدا رو شكر حال آواجوني هم خوب بود و به لطف قطره استامينوفن و كمپرسهاي پياپي ملي جون آواي خوشگل و نمكي مامان هم اين مرحله از واكسيناسيونش رو به خوبي پشت سر گذاشت!

جانان با اشتیاق داره بیبی‌انیشتن نگاه می کنه!

جانان این کلاه‌شو خیلی دوس داره و تو خونه هم سرش می کنه!    :ا

اینم آوا خانوم بی دندون با لبهای خندون!

آوا جونی در حال کشف اعضای‌بدنش!

اینم یه تصویر بامزه از بستنی خوردن جانان!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

negar
27 آبان 91 19:43
جانم آوا خانم .. قربونت برم که عزیز دل خاله ای
قربون جانان خوشگلم هم برم من که اینقد اسم قشنگت بهت میاد گلم


مرسی خاله نگار مهربون! بوس بوس!
سارا مامان آرام
28 آبان 91 7:55
به به بالاخره یه پست جدید

آوا خانم خوشگل 4 ماهگی مبارک
وای قراره عکس جانان روی جلد مجله چاپ بشه؟کدوم مجله؟به ما هم بگو که بخریم اون شماره رو


مرسي مامان آرام جون! مجله زيبايي! حتما ميگم!
بوس بوس!
مامان پریناز
28 آبان 91 16:51
شیرین جونی چقدر خوبه که اعتماد به نفس داری و میتونی نی نی رو به کسی بسپاری....اینجوری بچه داری راحت تر میشه....حتما آوا شیر خشک میخوره درسته؟؟
الهی که 120 ساله بشن جفتشون


سلام مامان پريناز جوني.مممنون از محبتت. من كلا هيچ كاري رو تو زندگي سخت نمي گيرم. به همين دليلم هست كه با وجود اين دوتا وروجك قد و نيم قد به همه كاراي خودم و ني ني ها مي رسم . كارهايي كه از دست يه پرستار براي بچه برمياد رو به اون مي سپارم و بعد خودم بيشتر انرژي دارم كه براي بچه ها مادري مهربون باشم. اميدوارم كه اينطور باشه. آوا روزي 2- 3 وعده شير مامان هم مي خوره.
زهره ( مامان کوروش )
28 آبان 91 17:51
نی نیاتونـ خیـــلی دوست داشتنی هستنــد
خدا حفظشون کنــه


ممنون زهره جان! خدا حافظ و نگهبان كوروش شما هم باشه!
مامان تسنیم سادات
29 آبان 91 11:10
چه عروسکهای شیرینی .....
بوس برای جانان و آوا جون


براي شما و تسنيم جان
مامان تسنیم سادات
29 آبان 91 11:11
مامان پریناز
29 آبان 91 12:05
خیلی خوبه اینجوری انرژیت خیلی بیشتره...من تا یک سالگی پریناز خیلی خودمو درگیر کردم و بعدش که رفتم سرکار خیلی شرایط بهتر شد...قبلش اصلا نمیتونستم یک دونه کارش رو هم به کسی بدم(البته این خصوصیت ذاتیمه و دلشوره ولم نمیکرد!)...البته پریناز هم اصلا و ابدا شیشه شیر و شیر خشک رو قبول نمیکرد


مامان پريناز جوني بين خودمون باشه كلا همه به من مي گن يه كم بيخيالي ! D:
مامان اوا
1 آذر 91 3:12
سلام خیلی نی نی های گلی دارین ایشاله 120 ساله بشند البته زیر سایه شما وباباشون منم یک گل دختر همسن جانان جونی دارم به اسم آوا همیشه با آوا وبلاگ ما رو میبینیم واون از عکس های نی نی های شما ذوق میکه ایشاله همیشه خوش باشید


ايشاللا كه آواي شما هم زير سايه پدر و مادر گلش 120 ساله شه!ممنون كه به ما سر مي زنين!
محمد آواره
5 آذر 91 15:43
سلااام ماماانی
واااااای جانااان کوچوولووم دیگه معرووف داره میشه تحویل نمیگیره ;-)
ماماااااانی حتماا بگیاااااا کدوم مجله عکسااش میخوااد چااپ بشه اااین کوچولو موچوولوووی من.



اوااا جووون توپوول مووپووولی قوی


مرسي ! مجله زيبايي!
بهناز مامان نازنین
7 آذر 91 12:16
عزیزم این دخترای خوشکل و نازته


مرسي بهناز جون
mamanebaran
4 دی 91 10:53
هزار ماشالله به اين دختراي ناز و گل ، اميدوارم هميشه سلامت و تندرست باشن و زير سايه پدر و مادر بزرگ بشن
زری مامان مهدیار
7 دی 91 23:12
مامان شیرین من عاااااااااااااشق این کلاه جانان جون شدم
خودتون براش بافتید؟


قابل شما رو نداره!!! نه من از اين هنرا ندارم... به يه خانوم بافنده سفارش دادم كه لينكش هم اينجا هست!
احلام (مامان نی نی ناز)
2 بهمن 91 17:13
الهی من قربون این دوتا دختر برم جانان خوشگله و آوا نمکی مامانشون ان یکاد و اسپند رو هر روز فراموش نکن


مرسي از لطفت احلام جان!
نرجس
14 دی 92 22:25
سلام شیرین جون.من همیشه ب وبلاگتون سر میزنم.عاشق دخترای گلتون شدمخیلی ماه هستن هر دو.خدا واستون حفظشون کنه.از طرف من یه ماچ آبدارشون بکنید