جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

‍ آوای قشنگمون ۵ ماهه شد...

1391/9/14 12:29
نویسنده : مامان شیرین
1,004 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ۱۴ آذر ماهه! و ۵ ماه تمام از روز ۱۴ تیر ۹۱  روزی که فرشته کوچولومون زمینی شد می گذره! عزیز دل مامان ۵ ماهگیت مبارک ! گل من بیشتر بخند ! تا عطر وجودت بیشتر و بیشتر فضای خونه رو عطر آگین کنه! خورشیدم بیشتر بتاب! بذار تا خونه از وجود پربرکت تو و جانانمون نورانی تر بشه!

پی‌نوشت: وقتی شروع به نوشتن این پست کردم دوست داشتم خیلی بیشتر از این بنویسم. اما نشد... اونایی که مامان دو تا وروجک هستن بیشتر منو درک می کنن...و می دونن که وقتی قلبت شده دو تا قلب که دیگه تو سینه خودت نیست و کمی اونطرف‌تر هر کدوم واسه خودش می‌زنه دیگه تو مال خودت نیستی ... دیگه چشمات مال خودت نیست...باید اون دو تا قلب رو دنبال کنه...گوشهات هم مال خودت نیست... همیشه باید گوش‌بزنگ باشی...تا با صدای نفس‌هاشون جون تازه بگیری ...مغزتو باید خوب به کار بندازی و حواستو خوب جمع کنی مبادا یکی از وروجکا دلتو بیشتر ببره و از اون یکی غافل بشی... مبادا...مبادا...!

اینم آوای ۵ ماهه من که این روزا حسابی بازیگوش شده ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

الهام
14 آذر 91 23:35
ایشالله 120 سالگیشو جشن بگیری شیرین جون


ممنون الهام جوني!
سارا مامان آرام
15 آذر 91 8:34
عمری طولانی و باعزت داشته باشی آوای نازنینم


مرسي ساراجون
negar
15 آذر 91 13:07
همیشه شاد و سلامت باشی عزیز قشنگم


مرسي نگارجون!
مامان اوا
15 آذر 91 18:10
مباااااااااااااااااااااااااالکه عزیزم ببخشید شیرین جون چون میدونم پزشکی میشه یک سوال بپرسم ؟ من منتظر اجازه نشدم ببخشید میخواستم بدونم شربت مولتی ویتامین رو چه موقع از روز باید به بچه بدیم ؟ ودیگه اینکه ماشاله قد جانان جون خیلی خوبه دختر منم همسن جانان جونه با وزن17 کیلو وقد96 یعنی کوتاهه؟ گلم ببخشید از وبلاگت سوئ استفاده کردم


مرسي عزيزم
شربت مولتي ويتامين رو بهتره با فاصله بعد از غذا بدي يعني موقعي كه معده خاليه... فرقي هم نمي كنه چه موقع از روز باشه. البته اگه حاوي آهن هم هست بايد نيم حد اقل نيم ساعت با شير خوردن يا لبنيات ديگه يا چاي خوردن (احيانا) فاصله باشه...
در مورد سوال دوم:روي نمودار كه ابداكوتاه نيست و روي بالاترين حده عزيزم... البته من مجددا قد جانان رو اندازه مي گيرم و اينجا مي نويسم . چون يه جا بند نمي شه شايد من درست اندازه نگرفته باشم... اين بار تو خواب اندازه مي گيرم
الهام
16 آذر 91 11:32
سلام شیرین جون چقدر قیافه اوا بامزه و با نمک شده ماشالله


مرسي عزيزم
مامان پریناز
16 آذر 91 11:45
الهی نازنین فرشته ها....وجودتونو عشقه


مرسي براي پريناز جوني!
عمه ي آتنا
17 آذر 91 13:56
مبارك باشههههههه


زهرا مامان امیرعلی
18 آذر 91 15:27
ماشاالله هزار ماشاالله چه دخترهای خوشگلی دارید شما.میشه بگید موقع بارداری چی زیاد خوردید که خدا این فرشته ها رو نصیبتون کرد؟با دیدن این عکس ها دلم دختر هم خواستش


لطف دارين مامان اميرعلي جان! چي بگم واللا همه چي خوردم!
مامان تسنیم سادات
18 آذر 91 16:08
داشتن دو تا فرشته خیلی سخته نه ......؟؟؟
نمیدونم چه جوری میشه .... من که عاشق تسنیمم نمی دونم اگه یه بچه دیگه داشتم چه جوری بود ؟ چقدر دوسش داشتم ...
مامانی جانان ناراحت نمیشه شما باآوا ابزی کنید یا بغلش کنید ...؟؟
5 ماهگیت مبارک آوا جونم خواهر کوچیکه جانان ...


مامان تسنيم سادات عزيز مسلما داشتن دوتا فرشته سخت تر و البته شيرين‌تر هست...قبل از به دنيا آمدن آوا من با خودم فكر مي كردم كه آيا كسي غير از جانان هست كه بتونه اندازه اون تو دلم جا بگيره؟ اما وقتي به دنيا اومد به اندازه جانان تو دلم جا كرد...
هميشه وقتي با آوا حرف مي زنم و محبت مي كنم به جانان هم مي گم بياد روي پام بشينه و تو حرفام در مورد جانان هم با آوا صحبت مي كنم... اينجوري جانان هم بيشتر ترغيب مي شه كه به آوا محبت كنه... بالاخره يه ترفندهايي هست كه بايد كم كم به دست بياد دكتر هلاكويي ميگه تربيت فرزند اول با تولد دومي كامل مي شه! D:


مامان باران
18 آذر 91 22:14
عزیزم خیلی ماهین شما دو تا
همیشه بخندیدن گلا


مرسي مامان باران!
شقایق
19 آذر 91 14:33
قربون این دخملای خوشگل بشم من
فرناز
20 آذر 91 9:29
سلام شیرین جان خدا برات دخترهاتو نگه داره.
ببخشید یه سوال داشتم البته نمی دونم شما پزشک چی هستید ولی ممنون می شم منو راهنمایی کنید.
دخترم 3 سالشه یک سالی هست که وزن نگرفته البته جدیدا اشتهاش بهتر شده حالا می خواستم ببینم چیکار کنم وزنش بره بالا 11 کیلو دکتر هم زیاد بردم می گن طبیعی !!! چه چیزهایی تو وزن گیری تا ثیر داره ممنون


سلام عزيزم . خدا دختر ناز شما رو هم حفظ كنه...
من پزشك عمومي‌ام تو سن دختر شما همونطور كه خودتون هم گفتين ثابت موندن وزن طبيعيه...بخصوص اگه دكتر بردين و معاينه و آزمايش شده جاي نگراني نداره اما اگه مي خواين وزنش بالاتر بره بايد كالري غذاهاشو زياد كنين . مثلا با اضافه كردن كره به سوپ يا غذاش... و از طرف ديگه وعده‌هاي غذاييشو بيشتر كنين مثلا بين ناهار و شام يه وعده اضافه كنين و شام رو ديرتر بهش بدين...
فرناز
20 آذر 91 14:53
ممنون شیرین جون که جوابمو دادی.
negar
21 آذر 91 12:29
شیرین جون سلام خوبین ؟خانوم خوشگلا خوبن؟ همیشه سلامت باشن . میخواستم ببینم شما چه شیر خشکی استفاده میکنین و اینکه برای 15 ماهگی از چه شماره شیر خشکی باید استفاده کرد و به چه مقدار البته همراه با شیر خودم.
ممنونم


سلام نگارجون! خوبي ؟ دخمل خوشگلت خوبه؟
من به آوا sma gold ميدم كه البته تا 6 ماهگيه و بعد از 6 ماه بايد پروگرس‌اش رو بدم كه پيدا نمي‌شه...
شماره شيرخشك بستگي به نوعش داره مثلا واسه 15 ماهگي هومانا 3 ميدن...
به نظرم نان شير خوبيه! نان 3 براسنش مناسبه... نمي دونم گير مياد يا نه؟؟؟؟
negar
21 آذر 91 14:54
ممنونم ما هم خوبیم
مامان اوا
22 آذر 91 2:19
مرسی گلم از توجه ات و جوابت روی ماه دوتا فرشتتو ببوووووووووس
منا
22 آذر 91 9:57
سلام عزیزم یادته به این وبلاگ سر زدی وبرام پست گذاشتیhttp://mnkonjkav.niniweblog.com/حالا به وبلاگ نی نی جدیدم سر بزنhttp://melikagh.niniweblog.com/
سپیده مامی بنیتا
22 آذر 91 16:44
سلام عزیزم. همیشه قبلا گذری یه وبلاگ جانان سر میزدم امروز اتفاقی دوباره گذرم افتاد به اینجا و متوجه شدم آوا جون هم به جمعتون اصافه شده. ماشاالله به هردو تا دختر گلتون. ازصبح داشتم میخوندم وبلاگشونو. خیلی خوب بود خسته نباشین واقعاً. دختر من هم 10 ماهشه. من یه وقتایی کم میارم!
marjan
24 آذر 91 14:21
عزیزم!!!!!!!5 ماهگیت مبارک خانم طلا!انشالله همیشه زیر سایه ی مامان وبابا با خواهر خوشگلت زندگی کنی! شیرین جون برو خصوصی
مامان پریناز
25 آذر 91 11:05
خصوصی............چک پلیز
مامان پریناز
27 آذر 91 9:42
خواهر چرا جواب خصوصیمو ندادی؟؟

راتسی تو وبلاگم جوابتو دادم.من مسئول فنی سندروسم!


عزيزم جواب دادم...
ميام تو وبلاگت مي نويسم الان يه كم سرم شلوغه ببخشيد
خواهر فرنازجان
3 دی 91 16:30
ای جانم آوای ما هم 14 تیر پارسال به دنیا اومده
دیگه 6 ماهگیت نزدیکه پس 6 ماهگیت مبارک گلم
راستی سن من را پرسیده بودین من 23 سالمه
از آشنایی با شما خوش حالم


مرسي از لطفت خواهرجون فرناز! من هم از آشناييتون خوشحالم!
خواهر فرنازجان
3 دی 91 18:54
سلام ببخشید فضولی میکنم
ولی پروگرس شیر تکمیلی است نباید جای اس ام ای گلد را بگیره
ما به فرناز اس ام ای گلد می دادیم وقتی به دکترش گفتیم گفت به هیچ عنوان اونا بهش ندین همین گلد را بهش بدین
در واقع غذای کمکی مثل سرلاک می مونه که دکترش تاکید کرد مواد نگه دارنده همشون دارند بهشون ندین
منم برای همین به شما گفتم
البته جدیدا هم دیدمشون باز هم روش نوشته شیر تکمیلی


مرسي گلم!
مامان اراد
7 اسفند 91 18:12
رمز به ما نمیدید؟