جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

باز هم مسابقه

1391/10/5 11:49
نویسنده : مامان شیرین
919 بازدید
اشتراک گذاری

دوستاي خوب مجازي به من اطلاع دادن كه عكس جانان در شماره 55 مجله شهرزاد هم چاپ شده تا براي روي جلد راي‌گيري بشه!!! حالا ما اين ماه بايد از دوستامون بخوايم كه لطف كنن و 2 تا اس‌ام اس بفرستن ! شرمنده ديگه !

 

دوستاي عزيز اگه فكر مي كنيد كه عكس جانان روي جلد شهرزاد خوشگل مي شه لطفا

كد 249

رو به شماره 20009592

بفرستيد. از محبتتون يه دنيا ممنونم!ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الهام
5 دی 91 12:37
رای دادم شیرین جونم


ممنونم!
مامان حسین جون
5 دی 91 12:58
سلام آره که خوبه بهش رای دادم مامان شیرین


مرسي عزيزم
مهرنوش مامان مهزيار
5 دی 91 13:04
عزيزم راي دادم. بهترين جانان عزيزمون


مرسي مهرنوش جان
سارا مامان آرام
5 دی 91 13:12
رأی میدیم بازم


مرسي مامان آرام جان
negar
6 دی 91 0:40
معلومه که عکس شما خوشگلترینه قربونت برم عزیزم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 دی 91 1:23
مامان شیرین جون منم گاهی به وبلاگتون میومدم ودوست دارم جانان عزیز برنده شه .بهش رای دادم
هدی
6 دی 91 11:14
منم رای دادم
مامان سانای
6 دی 91 14:22
ماشالله مثل عروسک می مونه
مامان پریناز
7 دی 91 14:39
ای بابا...........بازم یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم...بازم تایید نکن پلیز...شرمنده!!


ههههههه باشه گلم! دشمنت شرمنده!
مهناز(مامان رادمهر)
7 دی 91 15:30
منم رای دادم ایشالا جانان خانوم خوشکل اول بشه


ممنون عزيزم
مامان تسنیم سادات
9 دی 91 10:24
خصوصی گل بانو


مرسي!
مامان ساجده
9 دی 91 11:45
عزیزم من به دختر گلت رای دادم


ممنونم عزيزم!
مامان اميرسام خان
13 دی 91 9:41
راي دادم شيرين جوني


ممنون مامان اميرسام خان !
هدی
15 دی 91 13:32
وااااای چرا پستاتون رمزدار شده؟؟؟؟ من ایملمو گذاشتم براتون به من رمز میدید؟؟؟
همیشه هم که خواننده روشن بودم


هدي جون برات ايميل زدم عزيزم
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
29 بهمن 91 15:36
دوست بزرگوار شیرین عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
جانان
13 فروردین 92 4:27
سلام،اسم من هم مثل دختر زيباى شما جانانه!البته من ديگه ١٣سالمه اما عكسهاى بچگيم خيلى شبيه دختر شماس.(البته من چشمام مشكيه!)به هر حال من با ديدن عكسهاى جانان عاشقش شدم.اميدوارم هميشه موفق باشه.


قربون تو دختر خوشگلم برم من!