جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

ما برگشتیم... :)

1391/11/7 13:15
نویسنده : مامان شیرین
922 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  به دختراي گلم و همه دوستاي عزيزم... بله ما از سفر برگشتيم... راستش 4 روز بيشتر سفر نبوديم اما از موقعي كه اومديم سرم حسابي شلوغه ... از  مسووليت برگزاري يكي از مهمترين جلسات كاري كه با وزير و معاون داشتيم بگير تا  ويروس لعنتي‌اي كه يكي بعد از ديگري هممونو گرفتار كرد... و بعدشم واكسن 6 ماهگي  آوا جوني كه عقب افتاده بود و ...همه و همه دست به دست هم دادن تا غيبت طولاني  داشته باشيم...

از صبح روزي كه مي خواستيم راه بيفتيم به سمت خرم آباد هواشناسي ورود جبهه سرد و بارش‌زا رو در سمت غرب اعلام كرد بايد زودتر راه ميوفتاديم اما متاسفانه هم من و هم آقاي همسر قبل از ظهر بايد سركارمون مي‌رفتيم ... و زودتر از ساعت 2 نتونستيم راه بيوفتيم اين بود كه به تاريكي شب و برف و بوران برخورديم و براي اولين بار ماشين بابايي درجه هواي بيرون رو  منفي 7 نشون داد كه در نوع خودش يه ركورد بود...

جانان خوشگلم با اينكه پارسال برف ديده بود اما يادش نبود و انگار كه اولين بارش بود كه برف مي ديد براش خيلي عجيب بود و همش ميگفت مامان ميبيني داره برف مياد... !!!! مامان برفا رو ديدي؟!!!!... مامان برف....!!!!!

دو-سه روزي هم كه خرم‌آباد بوديم يخبندون و سرماي هوا اجازه بيرون رفتن نمي داد و اينطور شد كه همش خونه مادرجون بوديم و خيلي كم بيرون رفتيم...

توي راه برگشت هم چند دقيقه‌اي پياده‌شديم و كمي برف بازي كرديم اما جانان خانومي حسابي خوشش اومده بود و نميومد ... وقتي هم كه سوار ماشين شد و راه افتاديم  باي‌باي مي‌كرد و مي‌گفت « اودافس برفا! اودافس...!!!»

اینم سالگرد ازدواج مامان و بابا تو خونه مادرجون!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (35)

nastaran
1 بهمن 91 9:51
dastet dard nakone poste ramz dar mizari bara maham nemifresty
مامان یزدان
1 بهمن 91 10:39
سفر خوش گذشت؟؟؟؟؟؟من که رمز می خوام چکار کنم؟ SHIRAZI.H6@GMAIL.COM
مهرنوش مامان مهزیار
1 بهمن 91 11:01
سلام عزیزم سفر بخیر. امیدوارم خوش گذشته باشه . عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک


ممنونم عزيزم!
مامان پریناز
1 بهمن 91 12:48
ننه رمز بده مادر!!


چشم!!!!!!!
nastaran
1 بهمن 91 13:37
pas hesabi khosh gozashteeee
فروغ(رد پاهایم)
1 بهمن 91 14:09
همیشه به گردش و سفر ممنون بابت رمز سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم انشالا سال های طولانی با سلامت و شادی در کنار گل های قشنگتون زندگی کنید
آتنا مامان روشا یدونه
1 بهمن 91 14:49
اگر به ما رمز بدین متوجه میشیم از کجا برگشتین


چشم آتنا جون!
مامان پریناز
1 بهمن 91 15:08
الهییییییییی دلم تنگیده بودددد.....وییییشششششش چه بامزه شده آوا....6 ماهگی بچه ها اخر نمکن
خوش به حال جانان برف بازی کرد...پریناز که تا اومد بفهمه برف چیه دیگه از برف خبری نشد!!
حالا مامان خودتون خرم آبادن یا مامان آقای همسر؟


مرسي ماماني! الهي پريناز خوشگلم!!!
زهرا جون ماماني خودم خرمآبادن!
مینا
1 بهمن 91 15:48
سلام شیرین جون مامی رونیکا ام این دومین باره پیغام میدم دلم برای دیدن فرشته هات پر میزنه .راستی تو فیس بوک دیدمت چه چهره شیرینی داری میشه رمز و بگی


لطف داري مينا جون! ايميل زدم برات!
reyhana
1 بهمن 91 16:39
سلام عزیزم.ایشالله همیشه به گردش و دل شاد.گلم منم منتظر رمز هستم ممنون میشم برام بفرستیدparia_br@yahoo.com گل روی دخترای نازت را ببوسی


سلام عزيزم. ممنون كه به ما سر مي زني! برات ايميل زدم!
هانی
1 بهمن 91 18:21
دلم حسابی براتون تنگ شده بوداااااا
دیگه شاکی شده بودم از نبودنت


:x
ازاده
1 بهمن 91 19:37
سلام
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک امیدوارم سالیان سال در کنار هم ایام رو با خوشی
سپری کنید
بخاطر رمز هم ممنونم..


ممنون عزيزم لطف داري!
مریم
1 بهمن 91 20:10
سلام عزیزم من همیشه میام و به وبلاگ دخترهای. گلتون سر میزنم الان خیلی ناراحتم که نمیتونم اگه خواستید به من رمز بدبد بگید که ایمیلم رو بدم


مريم جون برام ايميل بذار!
آسمانه
2 بهمن 91 0:46
عزيييزم اودافس برفا :‏)‏ هزارماشالا آوا روز به روز داره نازتر ميشه واسه هردوشون صدقه زياد بذار، ببوس عروسكاي قشنكمو،ويروس و بلا از همه تون دوووور :‏‏*‏


مرسي آسمانه جون!
احلام (مامان نی نی ناز)
2 بهمن 91 2:39
میشه به منم رمز بدید من عاشق دختراتم


برات ايميل زدم عزيزم!
مامان یزدان
2 بهمن 91 10:19
ممنون عزیزم.جانان جونی حتما حسابی خوش گذرونده. آوای ناز رو هم ببوس.
سمیرا مامان آنیتا
2 بهمن 91 11:56
ممنون شیرین جان
از دیدن عکسهای بچه ها کلی کیف کردم .. جانان چقدر تو برفها خوشگلتره
آوا جونی هم چه ژستی گرفته پشت فرمون

با اجازه لینکتان میکنم


خواهش عزيزم! آنيتا جوني رو از طرف من ببوس!
آتنا مامان روشا یدونه
2 بهمن 91 14:41
به سلامتی که رفتین سفر و برگشتین و به جانان جون و آوا جون خیلی خوش گذشته و الانم سلامتی دوباره بدست اوردین . سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه
مژگان
2 بهمن 91 14:49
بسیار زیبا !هر دوتاشون
بهاره مامان ونداد
2 بهمن 91 15:40
به سلامتی امیدوارم خوش گذشته باشه البته ما عکس ندیدیم


چرا بهاره جون؟ رمز كه داري....
reyhana
2 بهمن 91 16:50
ممنونم عزیزم.دستم رسید.ماشالله چه دخترای ماهی داری.دوستشون دارم خیلیییییییییییییییی.از طرف من گل رویشان را ببوسی


reyhana
2 بهمن 91 16:50
راستی سالگرد ازدواجتان مبارکککککک


ممنون از لطفت عزيزم!
خواهر فرناز
2 بهمن 91 18:53
رسیدن به خیر

سالگرد ازدواجتونم مبارک
راستی الان بهتر شدین؟
ای خدا از دست ویروس ها چیکار کنیم؟!!!!
بوووووووووووووووووووووس


مرسي فاطمه جان ! خوبيم الان! بوووس!
سارا مامان آرام
3 بهمن 91 12:17
منم که رمز ندارم

دوست نازنینم غیبتم رو ببخش در این مدت ، خیلی گرفتار بودم


مامان سالا !زود زود بيا پيشمون! خوشحال مي شيم.
ترنم
3 بهمن 91 15:09
سلام شیرین جان خدا را شکر که به سلامتی برگشتید امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه ما که دلمون واسه اون دو تا وروجک تنگ شد ه اگه دوست داشتید رمزو به منم بدید تا یه دل سیر جگر طلاها رو ببینم بوووس
مریم
3 بهمن 91 16:38
عزیزم مرسی از رمز امیدوارم همیشه خوش باشید بوس برای جیگرای من
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:55
ااااااااااااااااااااوووووو ..... چه برفای قشنگی ..... مسافرت هم توی برف و سرما قشنگی خودش رو داره ....
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 9:57
سالگرد ازدواجتون هم مبارک ..... امیدوارم همیشه در کنار هم جهارتایی سالم و شاد باشید ...
مامان کیانا
4 بهمن 91 11:26
سلام چقدر حیف که دیگه نمی شه اینجا رو راحت دید. لطفا اگه اشکالی نداره رمز رو بدید
عسل و غزل
4 بهمن 91 23:20
عزیزم لطفا به من هم رمز بده
بهاره مامان باران
5 بهمن 91 14:09
سلام شیرین جون به سلامتی برگشتید . دل من و بارانی براتون تنگ شده بود فقط ما رمز نداریم عکس گل دختری ها رو ببینیم خب به ما هم رمز بده دیگه
مامان کیانا
6 بهمن 91 1:15
ماشالله خیلی ماهن هردوشون.
بهناز مامان نازنین
8 بهمن 91 11:09
منم دانشجو بودم اونجا بودم یادش بخیر
negar
10 بهمن 91 1:13
سلام خوبین؟جانم آوا و جانان عزیزم. دلم واستون یه ذره شده بود آخه ما یه ده روزی دسترسی به اینترنت نداشتیم از دوریتون داشتم دق میکردم.سفر خوش گذشت.همیشه سلامت باشید.
شیده
24 بهمن 91 2:05
سلام عزیزم
اوا جون خیلی نمکیههههه
خدا نگهش داره
شما خرم ابادی هستید؟


سلام ممنون از محبتتون! بله من خرمابادي ام.