جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

مادرانه

1391/11/7 13:15
نویسنده : مامان شیرین
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزاي دلم ! جانان و آواي قشنگم! ...

هر روز كه مي گذره بيشتر و بيشتر به اين نتيجه مي رسم كه مادربودن هيجان‌انگيزترين كار دنياست! حس قشنگيه كه تو هزار سخن و گفتگو و فلسفه و منطق نمي‌تونه بياد ! دست كشيدن تو خرمن موهاي يه كوچولوي دوست‌داشتني 2 سال و نيمه كه برات ناز مي‌كنه با هيچ چيز تو دنيا برابري نمي كنه! بوييدن گردن تپل مپل و خوشبوي يه ني‌ني 6 ماهه كه سعي مي كنه بيشتر گردنشو به لبات نزديك كنه قابل مقايسه با هيچ لذتي تو دنيا نيست! حتي اگه خوابهات ناتموم بمونه! حتي اگه صداي جيغ و گريه هاشون خونه رو پر كنه و تو ندوني كه بايد اول كدوم يكي رو آروم كني!حتي اگه گاهي دلت براي خودت تنگ بشه!

جانان قشنگم وقتي كه شبا مي‌خواي بخوابي بهم مي گي: «يكي بود يكي نبود بگو ... » بعد من با همه احساس و غرورم براي هزارمين بار قصه دو تا خواهر خوشگلو برات مي گم كه اسم يكيشون جانانه و اسم يكيشون آوا...! بعدش هم ازت مي پرسم خوب شما امروز چي‌كار كردي؟ اونوقت به من مي گي : « نياشي كشيدم!» و وقتي هم ازت مي‌پرسم چي كشيدي...؟ مي گي « اوشيد آنوووم» هميشه هم همين جوابو ميدي!!!!

جانان قشنگم وقتي ميبينم كه بزرگترين دغدغه‌ت اينه كه با نگراني به من بگي مداد رنگيات گم شده و با پيداكردن يكيشون زير مبل برق شادي تو چشات بدرخشه  آرزو مي كنم كه ايكاش هميشه كنارتون باشم! و به جاي شما من نگران بشم! من به جاي شما غمگين بشم ! و هرچي بغض و ترس و نگرانيه ازتون دور كنم!

جانان و آواي قشنگم ... عزيزاي دلم... ! مطمئن باشين كه شما هر دو براي من و پدرتون زيباترين هستين ولي شك نكنين كه براي زيبا ماندن و  زيبا زندگي كردن بايد زيبايي و جذابيت در درونتون باشه! 

دلبراي من... ! فرشته‌هاي معصوم من...! شما لايق عشق و دوست داشتنين ! و بدونين كه هميشه براي و من و بابايي معشوقين! اما بايد بدونين كه عشق شايسته هركسي نيست! عشق حرمت داره! عشق مسووليت داره! عشق حريم امن مي‌خواد ! عشق نيازمند رفتارهاي زننده و آرايش و لباس عجيب و غريب نيست!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بهاره مامان ونداد
4 بهمن 91 0:21
الهی خوشکل خانم ها یکی از یکی قشنگ تر راستی مامانی شما کجایی هستید
مریم
4 بهمن 91 1:31
شیرین جون خیلی قشنگ احساستو بیان کردی ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان یزدان
4 بهمن 91 7:53
عزیزم حرفات خیلی قشنگ بود.آدم رو چند لحظه از همه چیز دور می کنه.
فرناز
4 بهمن 91 8:23
سلام شیرین جان ما همچنان منتظر رمز هستیم


salam azizam man brat frestade boodam. doobare miferestam!
مامان تسنیم سادات
4 بهمن 91 10:02
از جمله اولت خیلی خوشم اومد .... واقعا همین طوره ولی فقط مامانا درکش میکنن ..... عزززززززززیزمی جانان ..... خوشششششششششششششگلم .... دو تاشون رو میبوسم ....
مامان اوا
4 بهمن 91 10:18
سلام شیرین جون سفرا بی خطر باشه دلمون براتون تنگ شده بود هم من و هم اوا گلم به من هم رمز میدی دیدم اپ شده خوشحال شدم ولی دیدم رمز دار شده خیلی ضایع شدم
مهرنوش مامان مهزیار
4 بهمن 91 12:09
عزیزم خیلی قشنگ احساس پاک مادرانه رو نشون دادی و نوشتی. واقعا عشق حرمت داره و تنها چیزی که اگه واقعا عشق باشه ریا توش نیست. امیدوارم همیشع سایه شما و آقای پدر بالای سر جانان و آوای عزیز باشه
مامی ستایش
4 بهمن 91 13:22
سلام...من یه مدت اینترنت نداشتم...اینجا چه خبره؟چی شده؟؟من رمز می خوااااممم...
elham(felfeli
4 بهمن 91 20:52
salam shirin joonam khobi asisam fereshtehaie nazet khoban?mamnon misham ramzo behem bedi asisam
سمیرا مامان آنیتا
4 بهمن 91 22:14
خیلی خیلی زیبا نوشته بودی شیرین جان .. لذت بردم و همذات پنداری کردم خدا فرشته های معصومت رو در پناه خودش حفظ کنه
مینا
4 بهمن 91 23:32
سلام الهی این نی نیا چقدر خوشگلن. آوا جونی رنگ پوستش خیلیییییییییییییییی خوش رنگه.
هدی
5 بهمن 91 1:11
قربوووون جفتتون... احسنت به این احساسات پاک و زیبای مادرانه
ترنم
5 بهمن 91 13:10
ممنونم شیرین جان بابت رمز ؛وای که چه عکسایه خوشکلی الهی قربون دخملایه نازنازی ؛خدا را شکر که سفر خوشی داشتید و جانان خوشکلم هم دوباره برف و دید و برف بازی کرد ایشالله همیشه خوش باشید عزیزم
ترنم
5 بهمن 91 13:10
راستی شیرین جان با تبادل لینک موافقید
مامان آویسا
5 بهمن 91 15:28
سلام شیرین جون چند باری هست بهت سر زدم دیدم برای مطالبت رمز گذاشتی چی شده عزیزم زیاد به دل نگیر همیشه همه جا افرادی هستن که دوست دارن ادمو با حرفاشون برنجونن غصه نخور مهم خودت و گل دخترات هستی کیه ایشاله همیشه سلامت باشین دوست داشتی به منم رمز بده
خواهر فرناز
5 بهمن 91 21:33
سلام با مطلب جدید اومدیم بیاین بهمون سر بزنید
زهرا
6 بهمن 91 12:39
سلام شیرین جون من هم رمز میخوام
احلام مامان نی نی ناز
6 بهمن 91 19:35
فداشون نه یک بار بلکه هزار بار


negar
10 بهمن 91 1:18
شیرین جون اینقدر عالی و بی نقص و صادقانه نوشته بودی که خیلی به دلم نشست و تو ذهنم موند مخصوصا جملات آخر متن...
مامان مریم
4 اسفند 91 8:54
عزیزم عاشق دخترای ناز و خواستنیت شدم مخصوصا آوا جون که خیلی خوردنیه...دوست داشتین به ما هم سر بزنین...میبوسمتون