جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

یه خواب نقره‌ای

1390/8/4 10:45
نویسنده : مامان شیرین
747 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا احساس می کنم که مامان بابا بیشتر از قبل حرفای منو می فهمن. آخه منم به حرفاشون گوش می دمو خوب می دونم که چی می گن و از من چی می خوان... اما خوب بعضی وقتا ( فقط بعضی وقتا!!!) به حرفشون گوش نمیدم...

تازه یه وقتایی از دست مامانم فرار می کنم و می رم بشت تختم قایم می شم . بعد زود مامانم خندش می گیره... بخصوص بعد از ظهرا که  مامانم می گه  «جانان بیا بخواب» آخه دوست دارم بازی کنم ...بابا به چه زبونی بگم؟؟!!!

اما به هر حال قبول می کنم که بعضی وقتا واقعا به خواب نیاز دارم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یاسمن مامان رادین
13 دی 90 13:53
عسسسسییییسسسم.چه ماه خوابیدی خاله. ایشالا خوابای رنگی ببینی
مامان الینا
13 دی 90 17:09
آخی نازی ملوسک من
محمد آواره
22 آبان 91 17:12
وااااااااااااای خداااااااااااا چقدر معصوووم خواابیدده جانااااااااانم