جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

بدون عنوان

1390/8/2 10:09
نویسنده : مامان شیرین
607 بازدید
اشتراک گذاری

جاتون خالی دیشب رفتیم خونه خاله جونم. من اونجا رو خیلی دوست دارم. اونجا یه  عالمه  براشون رقصیدم. آخه می دونین یکی دو روز اخیر ÷یشرفت بزرگی تو رقصیدم داشتم. قبلا  نمی تونستم ÷اهامو تکون بدم و همش بالا ÷ایین می رفتم . ولی حالا حسابی ÷اهامو تکون می دم .  خودم که خیلی دوس دارم. نمی دونین مامان بابام چقد خوشحال می شن وقتی می بینن من اینجوری می رقصم.

تازه یه وقتایی حرفم می زنم . اما نمی دونم چرا کسی نمی دونه که من چی می گم!! تا چشمم به خوردنی میفته یکسره می کم به به ...به به... . اما بیشتر از اینکه خودم بخورم  می دم بقیه بخورن. وقتی هم که لباسای بیرونمو می ÷وشم می رم جلوی در وامیسمو می گم دد... دد.. بعدشم اینقد عجله می کنم  تا با بابا زودتر برم بیرون . آخه مامان خیلی دیر حاضر می شه. تازه وقتی هم حاضر می شه باید شیر و وسایل منم جمع کنه. ما هم می ریم تو ÷ارکینگ  و یه کم من رانندگی می کنم تا مامان خانوم  بیاد.

راستی دیروز بابام یه بارفیکس خرید و تابی رو که عمو واسم خریده بود و  نصب کرد  واقعا که تاب بازی خیلی خوبه... دوس دارم!

                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نگين
27 مهر 90 16:38
سلام
جانم چه عروسك نازي دارين خوشحال ميشم به ما هم سري بزنيد


مرسی لطف دارین. وبلاگ قشنگی دارین. ممنون که به ما سر زدین.
dp
27 مهر 90 22:24
سلام . وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم به وبلاگ ملیسا جان هم سری بزنید.


سلام. ممنون که به ما سر زدین.
ثمين
29 مهر 90 16:52
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php


سلام ممنون که به ما سر زدین. وبلاگتون قشنگه. ما لینکتون کردیم.
حدیث
14 آبان 90 16:36
الهی دورت بگردم با اون رقصیدنت
همتون غصه بخورین من دیدم کا جانان چطوری میرقصه


مرسی حدیث جون که به ما سر زدی.