جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

گالری عکس۱(از ۷ماهگی تا یکسالگی)

1390/8/1 16:20
نویسنده : مامان شیرین
3,369 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسمو که اینجا می بینین مربوط به سیزده به در ۹۰ هست و من ۷ماهه هستم و البته کمی تا قسمتی تو حسم. آخه اولین بارمه که عینک آفتابی زدم  و خوب دیگه...اینجوریاس!!

می بینین تو رو خدا تو سرمای فروردین منو بردن هواخوری...! نوک دماغمو ... قرمز شده!!

 

وقتی که مامان بابا از باغ دل نمی کنن و تا شب می مونن اونجا باید هم منو اینجوری ببوشونن!

 

توی ۷ ماهگی من چهاردست و با می رفتم و فقط می تونستم با واکر راه برم.

اینجا هم خیلی خوشحالم اما مامان یادش نیست که چرا و چگونه؟؟؟!!!!

اینم ماهی های عیدمونه. این عکس دیگه آخرای فروردینه و مامانم یه کم چتری یامو کوتاه کرده. ببخشید دیگه بلد نبوده یه کم...

توی اردیبهشت ماه (۸ ماهگی) دیگه می تونستم با کمک مبل و یا دیوار بایستم.

 

 

اینجا مشهد مقدسه! اولین زیارت من و بعدش یه روز خوب در شاندیز

خیلی وقتا هم می شه که به جای مامانم درس می خونم! آخه می دونین من مازیک هاشو خیلی دوس دارم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
1 آبان 90 12:42
دلم ضعف کرد خاله


لطف داری خاله جون
بهناز مامان نازنین
1 آبان 90 15:28
وااااااااااای ای جان جانانم بوس کن این فرشته کوچولو رو


مرسی لطف دارین
مامان پریناز
2 آبان 90 15:14
سلام مامانی
خدا برات نگه داره.خیلی خیلی عروسکه...خیلی خیلی با نمکه...
دکتر پریناز دکتر ناصر افضلیان.مطبش پونک اول بلوار عدل هست.بی نهایت خاکی و مهربون.حرفهاش علمی و روانشناسانه اس و از اول تاکیدش رو این بود که بی نهایت محبت کنیم بهش.اونایی که تو وبلاگ پریناز نوشتم رو خیلی خیلی تاکید کرد حتا تو تخت خودش و کنار تخت ما رو قبول نداره میگه مدام باید بوی شما رو حس کنه.دیشب برای اولین بار تو تختمون وسط ما خوابید.خیلی خیلی کمتر بیدار شد و با آرامش عجیبی خوابیده بود.نصفه شب دیدم سرشو گذاشته بود رو سینه باباش و خوابیده بود.میگم جانان شیرخشک میخوره؟احتمالا همینه که شبا عمیقتر میخوابه.پریناز فقط شیر خودمو میخوابه.راستی کجا کار میکنی؟میشه نظر خصوصی برام بنویسی؟آخه میخوام مشغول شم نیاز به همفکری دارم.اسمتم بگو شاید بشناسیم همو

زن عمو جون پریناز
3 آبان 90 11:11


سلام خانوم دکتر عزیز. من هم از آشنایی با شما خوشحال شدم. لطف کردین که به ما سر زدین. راستی ببخشید وبلاگتون باز نشد. فک کنم آدرسشو اشتباه وارد کردین. خوشحال می شم وبلاگتونو ببینم.
مامان پریناز
6 آبان 90 14:38
سلام مامانی.من فکر کردم داروسازین.انشالله همیشه موفق باشین.از روی نفس نفس ببوس
راستی اسم آتلیه چیه؟این عروسکا اونجا بود یا بردی؟بگو که برا تولد پریناز ببرمش


سلام مامان پریناز. ممنون از لطفتون. منم برای شما آرزوی موفقیت دارم. عزیزم آتلیه سروش هست و همه عروسکا اونجا هست تلفنش: فرمانیه ۲۶۱۱۱۲۱۰



عمه اریسا کوشمولو
16 مرداد 91 3:29
ماااااااشالا که خیلی ماهه