جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

دندون نهم و دهم من

1390/8/11 14:53
نویسنده : مامان شیرین
1,192 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه که سمت چب لثه‌ام یه حس بدی داره. البته من زیاد به روی خودم نمیارم اما دیشب که داشتم می خندیدم مامانم یه هو بابامو صدا کرد و بعدش انگشتشو تو دهنم برد . فک کنم تو دهنم چیزایی دیده بود.منم البته به خوبی از خجالت این حرکت دراومدم و با تمام نیرو انگشت مامانو گاز گرفتم. بعد از اینکه مامان انگشتشو نجات داد با خوشحالی گفت دندون نهم و دهم مبارک. بعد با بابا دست زدن و حسابی خوشحال شدن. تازه فهمیدم که این حس بد لثه‌ام به خاطر اینه که چند تا دندون دیگه داره به دندونام اضافه می شه. به نظرم خیلی خوبه که ما فقط ۸ تا دندون نداریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مانلي
10 آبان 90 16:26
چه زيباست اين چشم آبي خوش نام.خدا نگهدار تن و جان جانانتان باشد.آمين!

ممنونم مامان مانلی. خدا دختر ناز شما رو هم حفظ کنه!
negar
11 آبان 90 19:24
salam
khubin
khoda vasatun negahesh dare kheili naze..
mikhastam age jesarat nabashe beporsam lebasaye dokhtaretuno az koja tahye mikonin.akhe kheili nazan manam ye dokhtare 1.5 mahe daram etefaghan cheshmaye dokhtare manam rangie,va man miikham barash behtarinaro begiram vali nemidunam az koja chon tajrobeye ziadi nadaram.az lebasaye janan kheili khosham umade.mikhastam agar momkene lotf konin va adres va ya adreshashun begin ke manam beram,mamnun.


سلام ممنون که به ما سر زدین. خدا دختر ناز شما رو هم نگه داره.
عزیزم من از یک جای خاص خرید نمی کنم. هرجا لباس قشنگ ببینم براش می خرم. اما معمولا بازار کودک گاندی و بنتون بیبی (جردن) می رم.اونجا سر بزنین شاید خوشتون اومد.
مامان تيارا
14 آبان 90 11:10
عزيزم ماشاءاله چه دخمل نازي داريد خدا حفظش كنه .با اجازتون لينكتون كردم

ممنون که به ما سر زدین. من موفق نشدم وب شما رو ببینم
حدیث
14 آبان 90 16:15
فدات بشم با این نظراتت خانوووووووووووم