جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

کارای جدید

1390/8/22 13:34
نویسنده : مامان شیرین
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. من دوباره اومدم. امروز می خوام از کارای جدیدم براتون بگم.

یکی از کارایی که خیلی دوست دارم خالی کردن کیف مامان و باباست. البته کیف بابا خیلی سنگینه . اما هر طور شده کشون کشون میارمش و حسابی نق می زنم تا درشو برام  باز کنن. بعد هرچی که توشه بیرون می ریزمو حسابی سرگرم می شم. کیف مامان هم روش حمل خودشو داره . دسته اشو میندازم گردنم و راه میوفتم. بعد کیف بولشو درمیارمو ...

راستی من تازگیا فهمیدم که چه جوری شار‍‍‍‍‍ز رو تو بریز برق بزنم. آخه  از همون اول علاقه عجیبی به سیم و اینجور چیزا دارم. یه روز که مامان داشت تلویزیون نیگا می کرد رفتم تو اتاقشو از تو کشو شارزشو برداشتم. بعد رفتم اتاق خودم . همین که داشتم سعی می کردم دوشاخو به بریز بزنم مامانم صدام کرد.آخه هر موقع که از من صدایی درنمیاد مامانم مشکوک می شه. البته من هیچ جوابی ندادم. تا صدای اومدنشو شنیدم دویدمو رفتم بشت تختم قایم شدم. اما مامانم دید دارم چی کار می کنم. بعدشم کلی ناراحت شد و به من گفت جانانم خطرناکه ! جیزززززه! و سیمو برداشت و نمی دونم کجا گذاشت. بعدشم که بابا اومد خیلی جدی با هم نشستن و تصمیمای مهمی واسه من گرفتن. خدا به داد برسه...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مهراد
22 آبان 90 12:44
چه عکسای خوشگلی


مرسی مامان مهراد جون
سارا
22 آبان 90 15:03
آی آی آی عجب کار خطرناکی کردی جیگری
خاله هما
24 آبان 90 15:33
سلام
چه دختر نازی دارین ماشالله.براش هر روز اسپند دود کنید
خیلی اتفاقی به وبلاکتون برخوردم.هنوز ازدواج نکردم اما عاشق بچه های نازم.
اینشااله که همیشه سالم و سر حال زیر سایه شما باشه


سلام
مرسی از لطفتون. ایشاللا در آینده شما هم مامان یه نی نی ناز و خوشگل بشین.
خاله هدي ياسمين زهرا
24 آبان 90 19:34
علي در عرش بالا بي‌نظير است علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟

عيدتون مبارك. خيلي جالبه اين سومين وبلاگي كه امروز رفتم و ديدم ني ني ها دارن با سيم برق و پريز اون ور ميرن. كيميا جون و ملودي خوشگله هم مهندس شده بودن


عید شما هم مبارک. ممنون که به ما سر زدین.
شادي
25 آبان 90 12:22
جوونم


مرسی که به ما سر زدین
مامازی هیــــلا
28 آبان 90 14:17
الهی قلبونت برم که اینقدر نازی یعنی میشه خدای مهربون یه دخملی شبیه تو بمن بده


ایشاللا که خدا بهت می ده عزیزم
سپید مامان علی آقا
28 آبان 90 15:08
وای ماشاءالله این دختر مثل فرشته ها میمونه

خیلی خوشگل و دوست داشتنیه

واقعا اسمش و معنی اسمش زیباست






ممنونم . لطف دارین.
پریا مامان پرهام
28 آبان 90 16:29
آخی نازی ماشالله دخترت خیلی نازه ..زنده وسلامت باشه همیشه..

خیلی ممنون. لطف دارین