جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

اشکها و لبخندهای من

1390/9/1 14:44
نویسنده : مامان شیرین
1,389 بازدید
اشتراک گذاری

فک می کنین چرا این عکسم غمگینه؟

 

خوب البته دلایل زیادی می تونه داشته باشه. ولی قضیه از اونجا شروع شد که من تازگیا علاقه زیادی به دوربین بیدا کردم . البته این مساله قبلا هم بود ولی الان دیگه خیلی زیاد شده و هر موقع که مامانم می خواد از من عکس یا فیلم بگیره من سمت دوربین میرمو دستمو دراز می کنم تا بگیرمش و خودم عکس بگیرم. یا عکسای توی دوربینو ببینمم و هی بگم نی‌نی...نی‌نی ...و اگه مامان دوربینو نده  گریه می کنم. اینجوری...یه وقتایی هم قضیه خیلی جدی می شه و مث این عکس از ته دل گریه می کنم....

البته فکر نکنین که من خدایی نکرده دختر بداخلاقیم‌ها...خیلی وقتام از ته دل می خندمو خوشحالم. اما معمولا تو اینجور مواقع بای هیچ نوع دوربینی در میان نیست. به همین خاطر تازگیها عکس خوشحال و خندون کم دارم. اما هر طوری شده مامانم چند تا عکس خندون هم اینجا می ذاره ...بالاخره خوب نیست که بعد از مدتها عکسای ناراحت منو ببینین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

dp
1 آذر 90 21:46
سلام . بابای ملیسا خانم با افتخار وبلاگ دخترشون رو به روز کردند . ببخشید فرصت نبود کارت دعوت براتون تهیه کنیم . ملیسا جان ، خوشحال میشه اگر افتخار بدید و وبلاگش رو با نور دیدگانتون منور کنید .

حتما به خونه مجازی ملیسا خانوم هم سر می زنیم.
ممنون که به ما سر زدین
مامان آراز
2 آذر 90 12:33
وای خداااااااااااااااا چه نازه دختر عسلت-چشمای خیلی خوشگلی داره-قربون چشات خوشگل خانم


شما لطف دارین
مامان ملیسا
2 آذر 90 12:46
خدا بهتون ببخشتش جانان واقعا نازه چهرش تو خاطر ادم میمونه حتما براش اسفند دود کنید


ممنون از لطفتون
مامان پریناز
2 آذر 90 14:24
سلام خاله.گریه نکنییییییییییی عزیییییییییییزم
دخملی منم همش میاد سراغ دوربین.نمیذاره درست حسابی ازش عکس بندازم
خوب کاری میکنی کیف مامان بابا رو خالی می کنی.همه پولاشون مال خودته!


خاله جون . پریناز و از طرف من ببوس. با هم تفاهم داریم.فک کنم دوستای خوبی می شیم
بهناز مامان نازنین
3 آذر 90 23:57
ای جوووووووووونم مامانی نکن دیگه
مامان شايان و پرنيا
4 آذر 90 11:35
عزيزممممممممم چقدر ملوسه
ماهرخ
7 آذر 90 17:17
الهی من خودم قربونه اون تک تک اشکات برم الهیییییییییییییی فدات شم


می بینی خاله ماهرخ. اشک منو درمیارن!!!!
خاله هدي ياسمين زهرا
12 آذر 90 14:12
دخمل خوشگل كه گريه نمي كنه! بدو بيا عكساي ياسي ما رو ببين يه تپلي نازه اينم براي خوشگل خانم جانان ناز
164
29 آذر 90 15:57
لطفا همه به كد 164 www.mamos.niniweblog.comدر جشنواره ني ني وبلاگ راي بديم. مرسي از همكاريتون
الیسا وروجک
6 تیر 91 15:24
سلام عزیزم. واقعا که خوشگل و نازی. دلم پاره شد وقتی اشکات رو دیدم عزیزم. ولی عاشقه خنده های نارتم. لینکت میکنم تا از هم با خبر باشیم. بوسسس
مامان حسین کوچولو
25 مرداد 91 12:32
چه دختر نازی دارید ماشالا.چه چشمای نازی داره عزیزم