جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

من خیلی بابایی شدم

1390/9/6 15:25
نویسنده : مامان شیرین
1,236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. بازم اومدم. و بدون هیچ مقدمه ای بگم من تازگیا خیلی بابایی شدم. وقتی که بابا می خواد بیرون بره کلی ترفند سر هم می کنن که من نفهمم. اما تا صدای بسته شدن در بیاد من ناراحت می شم و گریم می گیره. خوب بابا آخه دوست دارم می خوام همیشه بیشم باشی.

وقتی که شبا بابا خونه میاد. با صدای بلند و از ته دل کوچولوم می خندم. آخه بابای مهربونم بازیهای زیادی بلده و همیشه تو خونه باهم کلی بازی می کنیم.   اول از همه می گه جانان بدو بریم نماز بخونیم. بعد منم می رم کنار بابا و خودمو با تسبیح و مهر سرگرم می کنم. تازه من یاد گرفتم که مث بابا خم شم و مهر رو ببوسم. و البته با زبونم خیسش می کنم.

بعدش هم بابا می گه جانان بدو بریم سر یخچال... و اینجاست که در یخچال چند دقیقه ای باز می مونه و تا صدای بوق یخچال بلند می شه بابا می گه وای الان مامان دعوا می کنه بیا کنار.

تازه وقتی هم که ببینم مامان و بابا دارن Love می ترکونن  با یک یورش عظیم موهای مامانو از ریشه می کشم. ... و البته بعدش که قیافه مامانو می بینم ناراحت می شم و بوسش می کنم و همه چیز به خوبی تموم می شه.

راستی یه چیز دیگه تازگیها یاد گرفتم که با یه لحن خیلی خوشگل بابامو صدا کنم و بگم:      با  با   ییییییییییییییییییی !!!!! 

و البته خیلی خوب تو شرایط مختلف جواب می ده و در هر موقعیتی لبخندو رو لبای بابام میاره...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

منا
7 آذر 90 13:20
سلام گلم .خوبی .هم خودم خوبم هم نی نی .الان تو هفته 11 هستم .قلبش هم تشکیل شده گلم ...مرسی به یادم بودی من تنبلی میکنم وهنوز وبلاگ جدیدم رو راه اندازی نکردم


الهی شکر. خوشحالم که هر دو خوبین
نگين
7 آذر 90 15:48
سلام دوست خوبم
اميدوارم كه هميشه خوب و خوش و سلامت باشيد .


سلام ایشاللا که شما هم شاد و سلامت باشین. ممنون که به ما سر زدین
بهناز مامان نازنین
8 آذر 90 10:13
آخ آخ نازنینم خییییییییییلی باباییه یه وقتایی می گه مامان من بابا رو دوست ارم تو رو دوست ندارم


واقعا که... دخترای بابایی... اما مامانا دختراشونو خیلی دوست دارن!!
مامان یاسمین زهرا
8 آذر 90 11:26
شیرین عسل شما فقط دل بابا رو نبردی که دل همه رو بردی.


لطف داری خاله جون. مرسی ک به ما سر زدی
زهرا
14 آذر 90 1:51
من میخوام اسم دخترم رو بذارم جانان و برام جالب بود ببینم چه حسی داره این اسم , دخترت با اسم قشنگش همیشه زیر سایه شما سلامت باشه .


ممنون از لطفتون. مرسی که به ما سر زدین
مامان الینا
16 آذر 90 3:08
سلام دخترتون خیلی نازه اسمش هم خیلی قشنگه خدا حفظش کنه به ما هم سر بزنید ممنون


شما لطف دارین. چشم حتما
مامان مهسا
16 آذر 90 22:20
هزار الله اکبر ....خیلی نازی تو...... به منم سر بزن...خوشحالم میکنی عزیزم ......


چشم خاله میام سر می زنم.لطف دارین شما.
Amir
17 آذر 90 15:24
salam, man Amir hastam yeki az doostaye babaii, bishtar az yeksale ke mikhastam bebinamet amoo joon vali nemishod, emrooz ghesmat shod ke yeki az fereshtehaye khodaro bebinam, kheili khosh halam, Janane golam baraye khodeto mamano babaye mehraboonet arezooye salamatio movafaghiat daram, movazebeshon bash ishalla zire sayeye khoda va pedaro madare golet va emame zaman be hameye arezoohat beresi. ghorbanat...Amir


سلام عمو امیر . خوشحال شدم از اینکه اومدی اینجا و منو دیدی. اما من که شما رو ندیدم..... ‍حتما تشریف بیارین خونمون. مطمینم مامان و بابام خوشحال می شن.
ماهرخ
7 دی 90 15:11
ای بابا خستمون کردی پس چرا نمی یای اینجانب شاکی می باشم . خودت هر روز جانان رو می بینی خوب معلومه که دلت تنگ نمیشه ما چی ؟ خوبه ما هم جانان رو یه ماه ببریم نذاریم ببینیش؟؟؟؟؟؟/ دههههههه

چشم.
ماهرخ
7 دی 90 15:11
بیااااااااااااااااااااااااا ای بابا
آریانا
8 دی 90 16:56

ای جان چه بلالی می خوره خوشگل خانوم


ما اینیم دیگه خاله جوننن!!
ماهرخ
14 دی 90 14:05
مثل اینکه دعوام کارساز شد . حالا شد .



آره خاله جون مامانمو حسابی ترسوندی!!!!
marjan
23 بهمن 90 10:38
هزارررررررررررررر ماشالااااااااااااااااا خیلی خوشگله یه اسفند دود کن عزیزم