جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

عکسهای قدیمی تر

1390/10/7 16:19
نویسنده : مامان شیرین
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ! آخه از دست این مامان چی بگم من؟ هزار روزه اینجا سر نزده. تازه هیچ عکس جدیدی هم از من نگرفته. آخه همونطور که قبلا هم گفتم  من تازگیا دوربینو متعلق به خودم می دونم و فقط می خوام دست خودم باشه و هر کاری خواستم باش کنم . حالا هم مامانم اومده عجله عجله چند تا عکس از سفر شمالمون بذاره که تقریبا مال ۵ ماه قبله!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
7 دی 90 16:51
وای که تو چقدر نازی عزیزم چه چشمای خوشگلی داری و از همه مهم تر چه اسم زیبایی داری آفرین به مامانی و بابایی خوش سلیقه واسم انتخاب این اسم قشنگ


مرسی از محبتتون! ممنون که به ما سر زدین!
مامان یسنا
7 دی 90 16:53
ای خدا چقدر تو ناز وخوشگلی خدا جون تورو واسه مامان وبابا حفظت کنه


ممنون از لطفتون خاله جون. خدا یسنا ی ناز نازی رو هم حفظ کنه!
مامان نيكان و روهان
12 دی 90 14:09
قشنگم عكسهاي قديميتم مثل خودت خوشگله. ماماني زود زود بيا تا از جانان قشنگمون باخبر باشيم. شاد باشيد


مرسی که به ما سر میزنین خاله مهربون!!!
مامازی هیــــلا
13 دی 90 13:13
الهی قربونت برم بس که ماهی وای خدایا یه دخمل شبیه جانان ناز بمن بده


ایشللا که هرچی از خدا می خوای بهت بده! مخصوصا این یکی رو....!
مرسی که به ما سر زدی
مامان زهره
13 دی 90 13:41
سلام گل دخترت خیلی نازه.بوس بوس.
اگه دوست دارین تبادل لینک داشته باشیم


ممنون که به ما سر زدین . موافقم
مامان صدف
13 دی 90 14:37
الهی قربون قیافه کارت پستالیت برم من.
مثل ماه میمونی تو دختر


لطف داری خاله جون. ممنونم
ماهرخ
14 دی 90 14:02
الهی خاله قربونه بلال خوردنت بره حالا چند تا دندون داری جـانـانـم؟


الان که دندونام ۱۲ تاست. اما اون موقع که داشتم بلال می خوردم ۸ تا بود خاله جون ماهرخ!
مروارید
20 دی 90 15:06
شیرین جون دخمل نازی داری ماشاالله خدا واستون حفظش کنه خیلی مراقبش باشین


ممنون از محبت شما عزیزم