جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

روزانه‌ای دیگر

1390/10/13 15:32
نویسنده : مامان شیرین
1,359 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام!

بعد از مدتها بالاخره مامان خانوم ما وقت گذاشتن واسه این وبلاگ! حالا اینکه چه طوری از بین عکسهای گریان من اینا رو بیدا کرده . بماند. آخه هر موقع که من دوربین می بینم اولش خوشحال می شم . بنابر این اگه مامان یا بابا سرعت عمل خوبی داشته باشه عکس اولم خندونه. بعدش هم که ...دیگه می دونین.

این عکسا خونه مادرجونم گرفته شده . اونم موقعی که داشتم با باران جون بازی می کردم.

                                                                         

از دیدن این عکس تعجب نکنین . این کار هر روز و هر شب منه. باز کردن در یخچال و فریزر !!!

تازه شکستن چند فروند تخم مرغ و ریختن محتویات یخچال هم که دیگه گفتن نداره!!!

عکس کناریشم که مشخصه . با بابام رفتم حمام و حسابی دارم حال می کنم.

توی این عکس هم  بعد از یه حمام گرم مشغول نوشیدن شیر هستم و وقت ندارم که دوربینو از دست مامانم بگیرم!!!

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

نرگسی
13 دی 90 14:19
ای جانم.قربون اون چشمای خوشگلت.مامان جانان جون اسپند یادت نره ها.


خیلی ممنون از ابراز احساسات قشنگتون
مامان زهرا چشم عسلي
13 دی 90 14:27
سلام
ماشالله چه دختر نازي دارين خدا بهتون ببخشه چه اسم بامسمايي


ممنون از لطفتون.
مامان صدف
13 دی 90 14:35
ای جانم. تو چیگده مو داری. بیا یه دستی رو سر دختر من بکش که 14 روز ازت بزرگتره و کچله


موهای صدف جونم که خوشکل فلفلیه! نازه ماشاللا
مامان الینا
13 دی 90 16:59
وااای چه دختر نازی چه چشمای نازی دارره خداحفظش کنه با اجازه دوست دارم باشما تبادل لینک کنم مووووووافقید..........؟؟؟؟؟

وای الینا خانوم چه قدر زیباست. تو اون لباس عروس که واقعا فرشته است! ماشاللاا... . البته که موافقم لینک شدین
dp
13 دی 90 18:51
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .

ممنون که به ما سر زدین! وبلاگ قشنگتونو دیدم . ۱۰۰۰ ماشاللا به این ملیسا خانوم نازنازی!
ماهرخ
14 دی 90 13:47
به به به
چه عجب شیرین خانوم تشریف اوردن!!!!!
1000 اله و اکبر .دلم واسه جانان یه ذره شده بود. فداشششششششششش بشم


این شما و این جانانننننننننننننننننننننن!!!!
ترنم
14 دی 90 23:15
شیرین عزیزم جانان گلم خیلی ماهه و برایه خودش دلبری شده عاشق این دخملی جگرم قربون اون حموم رفتنش بوسسسسسسسسسس


ممنون از لطفتون! بوسسسسسسسسسسس!
مامان یاسمین زهرا
17 دی 90 23:21
هزار ماشاا...
خاله چقدر موهات قشنگه


مرسی خاله. چشماتون قشنگ می بینه!
مهسا مامان مرسانا
18 دی 90 19:36
فدای تو بشم خاله......چقدر تو نازی......تو رو خدا وقتی وبلاگت رو آپ میکنی شیرین جون فوری برو اسپند هم دود کن.......راستی خوشحال میشم افتخار بدی وبه وبلاگ مرسانا هم سر بزنی....منتظرتم


ممنون از محبتتون عزیزم
چه مرسانا ی نازی دارین شما. وبلاگشم واقعا قشنگه. تبریک به سلیقتون!
مه رخ
19 دی 90 16:03
چه دخترررررر ناسیییییییییییییییییییی
چه خوشملههههههههههههههههههههههه
ماشالااااااااااااااااااااااااااااااا


لطف کردین که به ما سر زدین. ممنون
مارال
19 دی 90 16:24
وای خدای من اجازه هست من این خوشگل خانومو بچلونم؟
شما و باباش دوتایی نمیخورینش[hr
البته که روزی ۱۰۰۰ بار می خوریمش! البته نوبتی!!!
ممنون که به ما سر زدین!
نسیم
25 دی 90 1:27
الهی عزیزم / جانان نگو عروسک بگو / عزیزکم برات اسفند دود کردم . سلامت و شاد باشی ...


مرسی خاله جون . زحمت کشیدین بوس!!!
کیتکس
5 بهمن 90 23:20
مبارک ها باشه پیوندتون مامانیش وبابا جونش ممنون مامان جونش چه وبلاگه قشنگی درست کردید برای جانان جون حالا با عسلی بدوو بیاین به وبلاگه ما تا هر چه زودتر از مسابقه ی نقاشی و اطلاع رسونی نمایشگاه کیتکس باخبر بشین و از دسته عمو پورنگه تلوزیون جایزه بگیرین معلومه که جوجو هنرمنده و حتما جایزه رو می بره زوووود زووود دیر نشه!! بیلبردهای خیابون رو هم نگاه کنید منتظر هستم
b.n
7 بهمن 90 9:41
خيلي نازه.خيلي
بیتا
12 بهمن 90 22:53
سلام چه دخمل خوشگلی اینقد ازش عکس نزار چشمش میزنیم به خدا اسپند و هر چیزی که واسه چش خوردن به کار میبرن یادت نره خیلییییی ناز بود واسه امشب کلی شارژ شدم
خاله ی هیلدا(یاسمن)
18 بهمن 90 12:21
ماشالله خدا حفظش کنه