جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

بدون عنوان

1390/12/3 13:02
نویسنده : مامان شیرین
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.بهمن ماه هم تمام شد و بعد از یکماه یه خاله خوب برام اومد. راستش خاله فرشته بعد از حدود ١٠ روز که اومد و رفت مورد تایید مامان واقع نشد و اینطور شد که باهاش خداحافظی کردیم. بعد از اون چند نفر دیگه هم اومدنورفتن و بالاخره خاله رویا اومد. من خیلی زود باهاش دوست شدم . حتی اولین روزی که مامانم سر کار رفت نه تنها گریه نکردم بلکه با روی باز هم با مامان بای بای کردم.بامن حرف نزنخدا کنه که اوضاع همین طوری خوب بیش بره...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماهرخ
13 اسفند 90 9:48
شیرین جان خیلی کم پیدایی کجاهایی ؟ اینطور که به نظر میرسه بد جوری درگیر پرستار جانان شدی . خودت چه طوری عزیزم ؟
ترنم
14 اسفند 90 14:11
شیرین عزیزم زود زود بیا و عکسایه این دخملی رو بذار که دلمون واسش یه ذره شد
غزل
10 فروردین 91 12:54
سلام عزیزم جانانم من مامان غزلم خیلی دوستت دارم هزارماشاءالله به مامان بگو واست اسفند دود کنه با اجازتون وبلاگ "جانان" خوشملمو تو وبلاگ دختر عزیزم غزل لینک کنم