جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

فعلا که همه چی آرومه

1390/12/15 10:04
نویسنده : مامان شیرین
814 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. خدا رو شکر اینبار که اومدم وبلاگ همه چی آرومه و من با خاله جدیدم حسابی کنار اومدم. حالا دیگه هیجده ماه و نیمه شدم. و واسه خودم خانومی هستم. می تونم مامان و بابا رو خیلی خوب و بجا مورد خطاب قرار بدم . می تونم عروسکم رو بخوابونم و حتی با قاشق بهش به به بدم. موهای عروسکمو با جدیت هرچه تمامتر برس می کشم. بعضی وقتا هم بشت مبل قایم می شم و تا مامانم منو نبینه و دنبالم بگرده بعدش با یه ادا و لبخند خوشگل میام بیرون و دالیییییییییییییی!

البته تازگیها یه کم خشن هم شدم و دست بزن هم دارم. اما برای سنم کاملا طبیعیه! اصلا جای نگرانی نیست.

اینم چند تا از عکسای جدیدم:


وقتیکه من درخواستی دارم...! قیافم این شکلی می شه

دارم موهای عروسکمو برس می کشم البته با جدیت هرچه تمامتر...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامازی هیــــلا
20 اسفند 90 13:48
واییییییییی قربونت برممممم بسکه نازی یه بوس گنده از طرف منو نی نی


۲تا بوس برای شما و نی نی : بوس بوس
مامان پریناز
21 اسفند 90 11:49
سلام خاله جونی.خوبی خوشگلم؟موهای فلفلیت داره صاف میشه؟؟
آفرین که باخاله کنار اومدی.
راستی مامان شیرین منم میخوام واسه دخملی لپ تاپ بگیرم.جانان راضی شده باهاش؟آخه من اسباب بازی هر چیزی رو بدم محل نمیذاره واقعیشو میخواد ولی لپ تاپم داغون شده بس که روش کوبیده!


سلام
خوبین؟ پریناز ناز نازی خوبه؟
راستش جانان لپ تاپشو خیلی دوس داره. اما وقتی واقعیش بیاد وسط دیگه اونو نمی خواد. اما در کل این لپ تاپ آموزش اعداد و حروف انگلیسی داره که خیلی خوبه اما برای سن جانان زوده و فقط سرشو گرم میکنه!
خاله الی
23 اسفند 90 23:43
سلام شیرین جان دخملت خیلی ناز و خوشمله و خوشمزس .....خدا برای تو باباش حفظش کنه یه بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس گندهههههههه برای جانان خانم خوشملوووووووووووووو
کودکانه های من
24 اسفند 90 14:57
سلام امشب باهم میخوایم خدا رو صداکنیم برای یه عزیزی که برگرده به جمع خانوادش یه بابای مهربون... اگه قصد یاری داشتید برای اطلاع بیشتر به وبلاگم سر بزنید یاحق
نی نی سارا
26 اسفند 90 12:44
سلام عزیزم خوبی؟چه خبرا؟من مزاحم دوباره برگشتما! عزیزم من یه فروشگاه صنایع دستی تو وبلاگم گذاشتم که خوشحال میشم حداقل بهمون سری بزنید و یه نگاهی به نمونه کارا بکنی دوست دارم نظرتو راجع به کارام بدونم
دخمل مهربون دنیاااااا
21 فروردین 91 19:00
وای خداااااااا عاشقش شدم خدا حفظش کنه بووووووس عاشقتم دخمل رنگ چشمات خیلی عجیبه منو دیونه کردههههههه و عاشق
atra
16 اردیبهشت 91 15:39
ایییییییییییییییییییییی جان چه عروسک ملوسی هزار تا بوس ماشالله به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
النا
20 خرداد 91 10:11
خیلی خوشگل
محمد آواره
22 آبان 91 17:18
اااااااااااااااخ قربوووووووووووون کلاااااااااااااااااااااهش بشششششم من