جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

نظرات (13)

راضیه مامان محیا جون
23 فروردین 91 17:02
سلام عزیزم ماشاا... خدا حفظش کنه خیلی ملوسی عزیزم وقتی نگات میکنم ارامش میگیرم با اجازه لینکتون میکنم


ممنون از اینکه به ما سر زدین.
دخملی
23 فروردین 91 19:34
قربونشششششششششش


شما لطف دارین
خاله ی پریناز
23 فروردین 91 22:23
سلام. سال نوتون مبارک. من مرجان خاله ی پرینازم. کوچولوتون خیلی جیگره.ایشالا همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه.


ممنون. لطف دارین پریناز نازنینو از طرف من ببوسین!
مامان علی
24 فروردین 91 11:39
سلام. ای جان جانان خانم تو رو خدا براش صدقه زیاد بذار اسپند هم فراموش نشه هزار الله اکبر مثل ماه میمونه به من هم سربزن
مرجان
24 فروردین 91 13:06
ماشالله به این دخمل نازتون. من که عاشقش شدم... از طرف من ببوسینش
شیوا
25 فروردین 91 0:17
سلام.شما دختر بسیار زیبایی دارین خدا خیلی دوستون داشته که همچین فرشته زیبایی به شما دادهارزو میکنم زیر سایه شما شادوسلامت باشه.برای من هم دعا کنید که خدا به این انتظار کشنده پایان بده و یه نینی سالم به من بده!
دخمل مهربون دنیااااا
25 فروردین 91 14:37
____________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$دوستت دارم
مامان الینا
27 فروردین 91 15:27
هززززززززاااار ماشاالله من آپم
باران پاییزی
28 فروردین 91 7:59
ای جان جانان... ای درد و درمان... ای سخت و آسان... آغاز و پایان...
سمانه مامان سنا (آسمانه)
4 اردیبهشت 91 2:07
همیشه به وبلاگتون سر می زنم و برای صورت زیبای دخترتون آیت الکرسی می خونم، دختر شما دقیقا یک سال از دختر من کوچک تره، خدا این فرشته ی زیبا رو در پناه خودش حفظ کنه
مامان ضحی(نی نی گل)
10 اردیبهشت 91 1:04
الهی این نازنین همیشه سالم باشه....جانم چه نانازه ماشالله....
الهی هیچوقت غصه دار دلش نشی....


ممنونم. چه دعای قشنگی کردی.
مامان محمدرضا
10 اردیبهشت 91 10:45
هزار ماشالله چه دختر نازی داری .
مامان آتین
20 اردیبهشت 91 0:02
این عکسشم خیــــــــلی نازههههه هزار ماشالله