جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

نظرات (11)

آرزوهای رنگی
28 فروردین 91 11:58
سلام وتبریک به خاطر وبلاگ زیبایی که برای فرزندتان درست کردید.اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را بکشم ودر وبلاگم قرارددهم تامشاهده کنید واگر خوشتان آمد میتونید باقیمت مناسب خریداری کنید کارهایم را دروبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق وشاد باشید
دردونه
30 فروردین 91 17:19
ماشائ الله به این دختر خوشگل و ناز بگو ببینم سر بارداریت چی کار کردی این دخمل اینقد رجیگر شده ؟ یعنی پدر و مادرش هر دو چشم روشن و ابی بودن؟ مرتب برا دخترتون قربانی کنید خیلی نازه ....ایشالا که بخت و اقبالش هم بلند و پر از برکت باشه
مامان دينا
30 فروردین 91 22:06
سلام دوست عزيزم هزار ماشالله واقعا دختر زيبايي داريد!!!!!!! خيلي خيلي صدقه بزاريد براش. اميدوارم زير سايه پدر و مادر صالح و سالم باشه.راستي ني ني دوم هم مبارك... دختر منم 18 ماهست و تصور بارداري مجدد برام عجيبه!!
مامان علی
3 اردیبهشت 91 20:50
نه تو مي ماني و نه اندوه و نه هيچيك از مردم اين آبادي به حباب نگران لب يك رود قسم و به كوتاهي آن لحظه شادي كه گذشت غصه هم مي گذرد آنچناني كه فقط خاطره اي خواهد ماند لحظه ها عريانند به تن لحظه خود،جامه اندوه مپوشان هرگز با سلام .بهم سر بزن. لینکت کردم
پریاااا
5 اردیبهشت 91 5:44
سلام مامان جانان...مسابقه زیباترین بچه ایرانی که جانان توش شرکت کرده بود تو فسیبوک نوشته:

برای مسابقه زیباترین زیباترینها (مسابقه بین نفرات برتر همه دوره ها) لطفا 2 عکس از کودکتون رو برامون ارسال کنید تا تاریخ 18 اردیبهشت ؛ مسابقه 20 اردیبهشت شروع میشه

تورو خدا زودتر عکس دخترتونو بفرستین مطمینم اول میشه! من چون یه نظر داده بودم زیر عکس فکر کرده بودن من فامیل شمام واسه این پیغام رو واسم فرستادن!

ممنون عزیزم لطف کردی. می شه برام لینک بذاری؟ لینک فیس بوک منظورمه!!! منتظرم

اسما
5 اردیبهشت 91 16:20
عزیزممممممممممممم خدا جانان رو واست حفظ کنه شیرین جون
پریا
6 اردیبهشت 91 7:20
خواهش میکنم صفحه اش اینه: https://www.facebook.com/Mosabeghe.Kocholoha
پریا
6 اردیبهشت 91 7:21
https://www.facebook.com/Mosabeghe.Kocholoha
مامان خورشید
8 اردیبهشت 91 23:06
سلام عزیزم ماشالله خیلی دختر ملوسی داری اگه موافق به تبادل لینکی خبرم کن بوووسسسسسسسس
مامان مبینا
11 اردیبهشت 91 14:41
الهی بگردم برای این دختر نازت،از طرفمن کلی بوسش کن من شمار و لینک کردم
تیساگل
12 اردیبهشت 91 16:22
تیساگل فروشگاهی مطمئن برای نیازهای کوچولوی شما!