جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

روزانه های جانان و دلان

1391/5/8 12:14
نویسنده : مامان شیرین
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا داره مث برق می گذره و فرشته کوچولوی ما روز به روز بزرگتر می شه...

۲۴ روزگی دلان

 

وقتی که مامان تو آشپزخونه کار داره دلان رو می ذاره رو کابینت تا از دست من در امان باشه... من که کاریش ندارم... فقط می خوام بوسش کنم... دستشو بگیرم... بغلش کنم..... خوب خواهر کوچولومه ... دوسش دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپیده
8 مرداد 91 13:38
ای جانم
مامان تیارا
8 مرداد 91 13:41
واییییییییییی هنوز در حیرتم و ذوق زده آخه نمی دونستم بارداری
مامان تیارا
8 مرداد 91 13:41
خیلی شکل هم هستند خدا حفظشون کنه
مریم جون
8 مرداد 91 15:00
ای جووووووووون ماشالا روز به روز داره بزرگ تر میشه گلی خدا هردوشونو حفظ کنه
م
8 مرداد 91 22:11
مبارک باشه هزار ماشاللا چه دخترهای خوشگلی
عسل
9 مرداد 91 1:03
من چند روز بود به نت دست رسی نداشتم خدا رو شکر اومدم و کلی عکس خوشگل اینجا دیدم! شرمنده با تاخیر میگم تولد دلان ناناز مبارک! شیرین جون خوش به حالت که دوتا دختر داری! واقعا دوتا دختر محشره! ایشالله همیشه زیر سایه پدر و مادر شاد و سالم و خندون باشن! لطفا تند تند آپ کن که دل ما آب نشه! خب نی نی هات خیلی نازن دلم واسشون تنگ میشه! از طرف من هر دوتاشون رو ببوس!
فاطمه مامی ویونا
9 مرداد 91 1:41
ای جوووووون.ماشالا بچه ها زود بزرگ میشن.چه عسلی شده دلان جون.بوسسسس واسه جفت فرشته ها
mina
9 مرداد 91 10:25
ey juuuuuuuuuuun kheyli khordaneh khoda hefzesh kone


مرسي مينا جون!
مهتاب مامان بردیا
9 مرداد 91 15:04
به به چه ناز دخمل هایی



بوس

من هم دوست دارم دو تا نی نی پشت هم بیارم




مرسي مهتاب عزيزم!
الهه
9 مرداد 91 15:05
ماشالا هزار ماشالا خیلی خوشگلن ماشالا ایشالا همیشه سلامت باشن


مرسي الهه جان!
آریانا
9 مرداد 91 17:01
سلام

قدم نو رسیده مبارک
چه دخملای نازی خدا حفظشون کنه
چه اسمهای قشنگی
جانان و دلان



ممنونم آريا جان!لطف كردي عزيزم
معصومه مامان مهرشاد
9 مرداد 91 17:24
از دیدن عکسای دخملای قشنگ لذت بردم . خدا فرشته های کوچولت برات نگه داره وان یکاد خواندم و هزار ماشاالله گفتم برای چشمهای قشنگ جانانت . شاد باشید و سلامت


ممنونم معصومه جان!
ايشاللاشما هم در كنارمهرشاد جان هميشه سلامت و خوشبخت باشيد!