جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

جانان در آتلیه نیلچی

1391/5/10 15:55
نویسنده : مامان شیرین
2,706 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای جانان وقت آتلیه نیلچی گرفته بودم. البته قرار بود که هر دو تا فرشته های گلمو با هم ببرم آتلیه. اما  بعد تصمیم گرفتم تا یه نوبت دیگه این کارو کنم. چون از یه طرف جانان رو می خواستن عکاسی تبلیغاتی کنن  و از طرف دیگه من و پدرش نمی خواستیم عکس بگیریم. میدونین که تو اینجور مواقع باباها سرشون شلوغه و وقت اینجور کارا رو ندارن!!!!! ایشاللا به زودی ۴ تایی می ریم آتلیه.

وقتمون ساعت ۱۰ بود.۹ صبح خانوم خانوما رو بیدار کردم و آماده شدیم و راه افتادیم. وقتی رسیدیم آتلیه گفتن ببر طبقه ۳ موهاشو یه دیزاین خوشگل کن. بگذریم که موهای دخترم خودش خوشگل بود....! بعد از درست کردن موها رفتیم آتلیه و لباسای خانوم گلو تنش کردمو تو دکورای مختلف عکساشو گرفت. بعد خانوم عکاس گفتن که منتظر باشین تا جانان با آقای علیرضا خمسه هم عکس بگیرن.

بعد ۵-۶ دقیقه آقای خمسه هم اومدن و بعد ازاحوالپرسی و خوش و بش  قرار شد که جانان  رو بغل کنن و عکس ایستاده بگیرن. اما جانان به محض اینکه رفت بغل آقای خمسه جیغ و دادش به هوا رفت و ...... ای داد .... شروع کرد گریه کردن.  و در آخر هم یه عکس درست حسابی از توش درنیومد که نیومد. به قول آقای خمسه «بعدا پشیمون می شیا.....اون موقع من پیرم نمی تونم بغلت کنما......»

خلاصه جانان گلم دیگه خسته شده بود و کسی رو دیگه تحویل نمی گرفت و فقط به من می گفت:  بییم.  بییم. یعنی بریم.

این شد که تصمیم گرفتم یه وقت دیگه واسه انتخاب عکسا برم و برگشتیم خونه!!!

اینم یه عکس از نازگلم... مامانی چی می شد تو آتلیه هم اینجوری ژست می گرفتی؟!!!؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آزی
10 مرداد 91 16:23

________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


مرسي گلم
حتما!!
مامان بابای الیسا
10 مرداد 91 23:26
سلام مامان جانان جونی قدم نو رسیدتون مبارک عزیزم امیدوارم همتون سلامت باشید .


سلام
ممنون از لطفتون !
خدا آنيساي شما رو براتون حفظ كنه!
مامان کیان و کارین
12 مرداد 91 15:22
سلاااااااااام
تبریک اول به خاطر تولد دلان کوچولو
نمی دونستم
حسابی سورپرایز شدم ..


ای جانم به ژست جانان
بچه ها همین اند دیگه
همیشه سر بزنگاه ، این مدلی می شن
ما هم برای عکاسی به اتلیه نیلچی رفته بودیم
کیان اونجا خیلی اذیت کرد ..
بدی آتلیه اینه که فایل عکس ها رو نمی ده .
اما امیدوارم شما موفق بشی که بگیری
خیلی خیلی دوست دارم عکس های آتلیه جانان رو ببینم
فکر کنم ، فوق العاده بشه .
می شه بپرسم واسه چه کار تبلیغاتی ای دعوت شده بود ؟

راستی داشت یادم می رفت
در مورد تور کارین پرسیده بودی .
اون تور واسه عروسی خاله مهسا است .
باهات موافقم ، خیلی قشنگه
همراه لباس عروسش خریده بود .
عزیزم جایی رو هم سراغ ندارم که اجاره بدن



مرسي از كامنتت مامان كيان و كارين عزيز
راستش ني ني ها با بازيگراو هنرمندا عكس مي گيرن. فكر كنم براي يه تبليغ خيرخواهانه است براي كودكان بيمار. دقيقشو نمي دونم عزيزم.
فاطمه مامی ویونا
13 مرداد 91 1:07
جیگر این خانوم خوشگلو برم من که همکاری نکرده.بچه ها همه شون همینطورن.منم با مشتریهام همین مشکلو دارم.
کلی بوسسس واسه جانان عزیز

راستی من براتون خصوصی گذاشته بودم نمیدونم دیدید یا نه


ممنون که به ما سر می زنید. من نظر خصوصی تونو ندیدم
راستی نمی دونستم شما هم عکاسید. امیدوارم موفق باشید... واقعا که عکاسی از بچه ها سخته.....