جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

جانان قشنگم تولد ۲ سالگیت مبارک !

1391/5/31 15:02
نویسنده : مامان شیرین
1,650 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز سی ام مرداد بود دومین تولد دختر گلم جانان .

من و بابا و جانان و آوا  یه جشن کوچولوی ۴ نفره   گرفتیم. و ایشاللا جشن اصلی می مونه واسه هفته بعد.

دختر عزیزتر از جونم ایشاللا تولد ۱۰۰ سالگیت!!!!!

دوباره می خوای شمعو روشن کنی؟؟؟؟؟

تبلد تبلد تبلد......

 

 

ممممممم کیک بی بی!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم جون
31 مرداد 91 16:01
تولد جانان عزیز مبارک باشه ایشالا 100 ساله شه
نگار
31 مرداد 91 18:39
تولد قشنگت مبارک قربونت برم خوشگل خانم من روز تولدتو یادم بود و تو نی نی سایت واست تاپیک تبریکم هم زدم همیشه سلامت و شاد باشی بی صبرانه منتظر عکس های تولد هفته آیندت هم هستم با آوا خانم
عسل و غزل
31 مرداد 91 20:41
جانان گلم تبلدت مبارک عکسای جدید آوا جون هم بذارید لطفا
فاطمه مامی ویونا
31 مرداد 91 21:21
جانان جون تولدت مبارک خوشگل خانوم.انشالا جشن 120 سالگیتو در کنار بابا و مامان و آوای عزیز بگیری.خانوم شدی جیگرم.کلی میبوسمتتتتتت


مرسي مامي ويانا جون! بوس براي شما و ويانا گلي!
مریم
1 شهریور 91 10:30
روز پزشک مبارک


از لطفتون ممنونم! بوس
آوا مامان رادین
1 شهریور 91 12:25
تولد این دختر ناز مبارک باشه.
آوای ناز هم به سلامتی به تولدهای زیباتر برسه .
عزیزم من چون از دخترهای گلتون خیلی خوشم اومد با اجازه لینک کردم. در صورتی که دوست ندارین بگین حذف میکنم.



مرسي مامان رادين جون شما هم لينك شدين!
مامان اميرسام خان
22 مهر 91 11:30
تولدت مبارك خانم خوشگله