جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

نظرات (3)

نگار
1 شهریور 91 13:44
روزت مبارک شیرین جون


ممنونم نگار جون مهربون!
مریم
24 شهریور 91 9:27
شماپزشک هستید؟


بله عزیزم
مامان اميرسام خان
25 مهر 91 15:00
من هميشه تصور داشتم يه پزشك.........زياد نمي تونه واسه خانوادش وقت بزاره البته اين حرفيه كه هميشه دكتر م موقع بارداري بهم مي گفت.
حالا برام جالبه با كار زياد شما و خستگي فراوون ......خوبه كه حوصله وبلاگ درست كردن و.........داري؟
بهت حسوديم ميشه..........هر چند مي دونم هر كي مشكلات خودشو داره و من هم مستثنا نيستم...............
ببخشيد زياد مزاحمتون مي شم.
جانان و آواي گلمونو ببوس مامان شيرين جوني.


عزيزم من صبح تا ساعت 3 بعد از ظهر سر كار هستم و بعد از اون تمام وقتمو براي ني ني هام ميذارم بلكه بشه جبران اين دوري رو كرد و از خيلي از كارهاي روزمره ديگه كه معمولا خانوما مي‌كنن ميگذرم.
مرسي كه به ما سر ميزنين!
امير سام خان رو از طرف من ببوسين!