جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

جشن تولد ۲ سالگی جانانم

1391/6/16 13:59
نویسنده : مامان شیرین
2,258 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره جشن تولد ٢ سالگی جانان هم به خوبی و خوشی برگزار شد و با اینکه مهمونا زیاد نبودن اما خوش گذشت. جانان خوشگلم با اینکه هنوز مفهوم تولد رو نفهمیده اما به فشفشه بازی و فوت کردن شمع می گه تولد. تازه برامون آهنگ تولدت مبارک هم می خونه!

و البته مامان مشغول مهمونا بود و خیلی نتونست عکس بگیره. چشم امیدمون به عکسای دوربین مهمونا هست ... ایشاللا که عکسای بهتری از اونا داشته باشیم که اینجا بذارم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اریا و پریا
16 شهریور 91 14:06
سلام خدا این جانان خوشگل رو براتون حفظ کنه ماشالا خیلی نازه تولدشم مبارک یه بوس برای تو زیبارو


سلام
خدا آريا و پرياي گل و نازنين رو هم براي شما حفظ كنه. مرسي كه به ما سر زدين!
تارا
16 شهریور 91 18:00
سلام مامان دو فرشته
تولد گل دخترتون مبارک باشه.
من از اعضای نی نی سایتم داشتم راجع به پرستار بچه می خوندم نطرات شما رو دیدم و خوشم اومد و با خودم گفتم ای کاش زودتر دیده بودم پست هاتون رو.

دختر من دو هفته دیگه یک سالش تموم می شه. چند ماهی بود می خواستم پرستار بگیرم اما هر بار زنگ می زدم موسسات شرایط رو می پرسیدم و نرخ رو اما استرس و .. باعث می شد اصلا درخواست نکنم کسی رو برام بفرستن و همش دنبال پرستار آشنا بودم.
همین امروز یه نفر رو بهم معرفی کردند که اومده بود دخترم خیلی زود ارتباط برقرار کرد و بغل رفت. ظاهرش هم خوب بود. قراره ماهی 400 بدم البته خودم هم خونه هستم
حالا از شنبه قراره بیاد، می شه به صورت مفصل بهم بگید باید چه چیزایی رو رعایت کنم؟؟؟ برای تضمین چی ها باید بگیرم و هر چیز دیگه ای که به نظرتون مهمه.
ممنون می شم اگر تو ایمیلم جواب بدید؟


سلام عزيزم ممنونم
بهت ايميل زدم!
مامان نيكان و روهان
8 آبان 91 11:08
جانان كوچولو - فرشته كوچولو تولدت مبارك خيلي ناز شدي گلم اينقدر خودت نازي كه عكسهاي به اين قشنگي آفريدي بازم تولدت مبارك عزيزم


مرسي مامان نيكان و روهان! لطف داري خانوم گل! بوس
آتنا مامان روشا یدونه
5 تیر 92 14:57
مامانی این لباس خوشگل جانان جون رو از کجا خریدید؟ میشه تو وبم پاسخ بدید


حتما