جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

آواي دو و نيم ماهه من

1391/7/4 12:49
نویسنده : مامان شیرین
814 بازدید
اشتراک گذاری

آوا دختر ناز من تا 10 روز ديگه سه ماهگيش تموم مي شه.فرشته حالا دختر گلم ديگه به صورت من دقيق  مي شه و وقتي باهاش حرف مي زنم مي خنده. و البته گاهي هيجان زده مي شه دست و پا مي زنه و با صداي بلند برام قان و قون مي كنه! وقتي كه جانان عزيزم نزديكش باشه چشم از جانان برنميداره و با چشماش اونو دنبال مي كنه! به سمت صداها برمي گرده و خيلي خوب گردن و سرشو نگه ميداره! و البته بعضي وقتا هم با صداي ظريف و نازش جيغ مي زنه... و اينجور وقتا جانان هم مث اون صدا درمياره!!!!قلب

گل نازم  از سه چهار روز پيش خيلي تلاش مي كنه كه غلت بزنه و بعضي وقتا هم موفق مي شه كه برگرده . اما هنوز دست چپش زيرش مي مونه و نمي تونه آزادش كنه! الهي كه من قربونش برم!لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل و غزل
4 مهر 91 19:51
چقد آوا کوچولوتون خوشگل شده هزار ماشالا
جانان گلم هم که از اول خوشگل بود
میبوسمشون


مرسي از لطفتون گلم!
زینب
11 مهر 91 21:57
هزار ماشاالله به این دسته گلات انشاالله سالم و سر حال باشن و سایه خودت و باباشون بالای سرشون باشه مطمئنم خیلی بهشون افتخار می کنی