جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

سفر به مشهد مقدس

1391/7/12 17:07
نویسنده : مامان شیرین
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شكر امسال در روز تولد آقا امام رضا آواي قشنگمون در ماه سوم زندگيش براي اولين بار به مشهد مقدس مشرف شد و البته تو اين سفر مثل هميشه نهايت همكاري رو با مامان و بابا كرد.البته من خيلي نگران بودم كه نكنه آوا طي پرواز دچار گوش درد بشه و بيقرار بشه. واقعيت اينه كه اختلاف فشارهوا در طي اوج گرفتن هواپيما باعث گرفتگي گوش ميشه و اين مساله باعث گوش درد در نوزادان مي شه. بهمين دليل شيرشو آماده كردم تا موقع بالا رفتن بمكه و گوش درد نگيره و خدا رو شكر همه چيز خوب پيش رفت.نكته جالب اين بود كه جانان موقع بال رفتن هواپيما يه كم ترسيد و روي صندليش ننشست و رفت بغل باباش و گفت بابايي اوفتاديم!!!

آوا در پارك كوهسنگي مشهد


 

 

جانان در باغ وحش مشهد


موقع زيارت هم جانان سهم بابا بود و روي دوش بابايي مي نشست و مي رفت زيارت و وقتي برمي گشت به من مي گفت: سيارت... سيارت...! البته دختر خوش مشرب من 2 تا دوست عراقي هم  در شانديز پيدا كرد و رفت روي تختشون نشست و تا موقع برگشتن پيششون بود و باهاشون بازي مي كرد.  البته جالب اين بود كه فرداي اون روز توي حرم دوستاي عراقيش جانان رو از دور ديدن و اومدن دستشو گرفتن و دوباره بردن پيش خودشون!!!

اینم دوستای جانان


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سما
12 مهر 91 11:21
واي واي زيارتتون قبول جانان خانم و اوا خانم نازنازي.قلفونتون برم من نازيييييييييييي


مرسي خاله جون
نگار
12 مهر 91 12:46
زیارت قبول


مرسي نگارجون!
زهرا
12 مهر 91 19:05
زیارت قبول
ای جانمممممممممممممممممم اونوقت جانان بااین دوستاش به چه زبونی صحبت کرده؟


مرسی!
اوناعرب بودن و فارسی اصلا متوجه نمی شدن! و همینطور جانان زبون اونا رو نمی فهمید اما با نگاه مهربونشون اینقدر به جانان محبت کردن که ازشون دل نمی کند.
زینب (مامان امیر عباس)
12 مهر 91 22:40
سلام فرشته های ناز نازی....
زیارتتون قبول عزیزای دلم .... انشالله خونه خدا برید ... خدا نگهداره براتون مامان مهربون انشالله


مرسی مامان امیرعباس جون! بوس
مامی جون
13 مهر 91 12:50
آخی چه دخترایی
چه بانمک یکیشون بوره یکی سبزه!


نیکی
13 مهر 91 16:17
زیارت قبول! از طرف من مشهدی آوا و جانان رو ببوس!


مرسی عزیزم. ممنونم
مامان مريم
15 مهر 91 11:35
مامان شيرين جون هزار الله اكبر به جان دختر خوشگلتون تو رو خدا مواظبش باشين و مرتب براش اسفند دود كن(ماشاءالله)


مامان مریم عزیز ممنونم! لطف دارین