جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

ماجراي ترك يك عادت

1391/7/15 17:57
نویسنده : مامان شیرین
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب سومين شبي بود كه جانان عزيزم بدون مكيدن شست خوابيد. بالاخره چهارشنبه بعدازظهر دل به دريا زدم و روي ناخناي ناز جانانم لاك تلخ زدم. البته قبلش كمي روي ناخن خودم زدم و امتحانش كردم. واي كه چقدر تلخه. اونقدر تلخ بود كه احساس كردم زبونم بيحس شد. الهي بميرم چاره اي ديگه اي ندارم نگران زيبايي فك و دندوناي گل قشنگم هستم. بعد از اينكه لاك رو شستش زدم بهش گفتم مامان انگشتت خيلي بد مزه شده تلخه ! دهنت نكن! بعد هم حواسم بود كه به محض اينكه خواست دهنش كنه بهش يادآوري كنم كه زياد تلخي رو حس نكنه! اما يكي دوبار حسابي تلخيشو حس كرد و بعد از اون وقتي ناخودآگاه انگشتش سمت دهنش ميرفت با احتياط شستش رو مزه مي كرد و بعد منصرف مي شد. خدا رو شكر تا اينجا كه تونسته بدون انگشت مكيدن بخوابه! البته خيلي دير خوابش مي بره. خدا كنه اوضاع همينطور خوب پيش بره!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی نی
15 مهر 91 14:25
مامانی آوا جونی من عاشق نی نی های خوشگلتون هستم
خوشحال میشم به وبلاگ دخملی منم سر بزنین


مرسی! حتما میام
negar
15 مهر 91 19:58
قربونت برم جانان خوشگلم که اینقده با هوشی عزیزم


مرسی نگار جونی!!! بوس
زهرا
15 مهر 91 22:54
جانان عزیزم انشالله برای ترک این عادت اذیت نشی گل من


مرسی زهرا جون خدا رو شکر همه چیز خوب پیش رفت!
شکیبا نفس
16 مهر 91 12:01
مامان جونی آوا
خیلی گل دخملاتون رو دوست دارم خوشحال میشم به وب دخملی منم سر بزنین


ممنون عزيزم كه به ما سر زدين. لينك وبتون براي من باز نميشه ممنون مي شم اصلاحش كني!
mot mot joon
16 مهر 91 15:21
janan jan omidvaram tark koni azizam


etyad bad dardieee


مرسی موت موت جونی!!! ترک کردم خاله جون!!!
سحر
22 مهر 91 11:10
منم تا 5 سالگی شستمو میخوردم.....دندونام یکم اومده جلو..........
راستی نی نی ها با این تفاوت سنی اذیتتون نمیکنن.......بارداری دومتون ناخواسته بود؟من بعد 9 ماه هنوز زندگیم رو روال نیفتاده.......خیلی از بچه دوم میترسم......ولی شوهرم اصرار داره یک سالگی دخترم دوباره باردار بشم


منون كه به ما سر زدين!
سحرجان اگه مي خواي ني ني دوم رو با اين فاصله بياري حتما به فكر نيروي كمكي باش . ني ني هاي من پرستار دارن و البته آقاي همسر هم خيلي كمك مي كنن! اميدوارم خدا ني ني نازتو برات مگه داره و صاحب يه كوچولوي سالم و صالح ديگه هم بشي!