جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

روز فرشته هاي كوچولو مبارك

1391/7/16 16:42
نویسنده : مامان شیرین
807 بازدید
اشتراک گذاری

 

جانان من بدون خنده‌‌هاي تو دنيا معنايي نداره.

 

آواي من بدون عطر وجودت بهار ديدن نداره.

 

خيلي وقته كه روزها با عشق شما سپري مي شه و من ديگه خودم نيستم بلكه يك مادرم .

خيلي وقته كه از اينكه شاهد قد كشيدنتون هستم سرخوشم.

پس هميشه با خنده هاتون طعم عسل را به من و كيوانم ببخشين كه دنيا با شما هميشه زيباست.

و هميشه براي من كودك بمونيد...!

 

روز همه فرشته هاي كوچولو مبارك!

 

روز كودك مبارك!

آوای من بی عطر وجودت بهار معنا نداره!

 جانانم بدون خنده های تو دنیا معنا نداره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

زهرا
16 مهر 91 18:51
دخملای ناز، جانان وآوای عزیزم روزتون مبارک


ممنونم زهراجان!
ریما
16 مهر 91 20:42
هزااااااااااااار ماشاالله و لا حول ولا قوه الابالله العلی العظیم

خیلی دخملای نازی داری خدا برات حفظ و عاقبت به خیرشون کنه عزیز

شرمنده که من امکان درست کردن دامن رو ندارم اما راحته براتون طرز درست کردنشو تو کلوپ گزاشتم
http://www.ninisite.com/clubs/chat.asp?clubID=16352&ChatDate=16-7-1391


ممنونم ریما جان که به وبم سر زدی
از طرز دوخت دامن هم مرسی!
negar
17 مهر 91 23:34
روزتون مبارک خوشگل خانما


مرسي نگار جوني!
مامان پریناز
17 مهر 91 23:55
الهی که همیشه تنتون سلامت و لبتون خندون باشه فرشته های کوچولو

راستی شیرین جون جانان دیگه کامل صحبت میکنه؟یعنی راحت جمله میگه و مثل خودمون حرف میزنه؟


سلام مامان پريناز جون! خوبين؟ پريناز قشنگم چطوره؟ اميدوارم هميشه شاد و سلامت باشين!
جانان الان بيشتر كلمه ها رو مي گه. البته بعضي كلمه هاي سختو به زبون ديگه اي ترجمه مي كنه مي گه! مثلا به چيپس مي گه بيز! جمله هاي 2 كلمه اي و گاهي 3 كلمه اي هم ميگه!
مامان مهرزاد جان
19 مهر 91 12:31
چه دخترای نازی
روزتون مبارک
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´ ´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´ ¶¶´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´ ´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´ ´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´ ´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´ ´¶
´¶´ ´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ¶¶¶¶´´ ´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ¶´ ´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´ ¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´ ´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶ ´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´ ´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´ ´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶ ´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´ ´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´ ´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶ ¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´ ¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶ ¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´ ´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´ ´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´ ´´´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
وب مهرزاد جان رو آپ کردم یادگاری یادتون نره



ممنون از لطفتون ! حتما ميام به وب هرزادجان سر مي زنم!