جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

عكسهاي ماه مهر

1391/7/19 23:12
نویسنده : مامان شیرین
1,591 بازدید
اشتراک گذاری

روزهاي ماه مهر هم داره تند و تند ورق مي خوره و فرشته هاي من دارن روز به روز شيرين تر مي شن.

چي بگم از شيطوني‌هاي جانان كه هرچي بگم كمه! اين روزا يه چيزي داره تو مغزم مدام آلارم ميده كه مواظب اين وروجك باش كه داره وابسته به  سي دي و تلويزيون و موبايل مي شه! ديشب با آقاي همسر تصميم گرفتيم كه ويديوسي-دي رو جمع كنيم تا اين وروجك كمتر بشينه پاي تلويزيون! آخه خودش بلده روشن كنه و سي دي بذاره . بعضي وقتا هم كه از برق مي كشم مياد دستمو مي گيره و می بره جلوي ميز تلويزيون و با ناز ميگه «باتيش... باتيش...» دخترم فكر مي كنه همه وسايل خونه مث اسباب‌بازياش باتري مي خوره!!!

 

آواي خوشگلم هم داره روز به روز تغيير مي كنه و با خنده‌هاش دل منو و بابايي رو مي‌بره!!! و تا من يا باباشو مي بينه شروع مي كنه دست و پا زدن و خنديدن و صداي ظريفشو از ته گلوش آزاد مي كنه و قان و قون مي كنه!!!

 

 

اينم عكس جانان هست كه در جشنواره عكسخند مجله شهرزاد مهرماه چاپ شده:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

negar
19 مهر 91 13:57
خدا دوتا فرشته رو حفظ کنه واسه پدر و مادرش
دوست دار همیشگیتون


قربون تو نگار مهربون برم من!
الهام
19 مهر 91 19:54
سلام شیرین جون
فرشته هاتو ببوس
شیرین جونم میشه ایمیلتو چک کنی


salam elham joon!
mamnoon. hatman!
negar
19 مهر 91 19:59
خدا نکنه شیرین جون
من دور این خانم خوشگلا بگردم با این مامان خوش سلیقشون


lotf dari khanoom gol!
هدا
19 مهر 91 21:54
من عاشق بچه هاتونم واقعا خیلی ماهن بتزم بهتون سر خواهم زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


merci az lotfet hoda joon!
بابا بزرگ
20 مهر 91 20:57
ماشالله هزار ماشالله به این غنچه بهشتی . خدابراتون حفظشون کنه .


مرسی بابا بزرگ مهربون!!!!
سارا مامان آرام
22 مهر 91 10:09
ماشاءالله چه دخترای نازی دارین خدا حفظشون کنه ما هم شما رو لینک کردیم و از آشناییتون خوشحالیم
نسیم
22 مهر 91 10:48
خدا حفظش کنه ماشااله چقدر خوشگله این جانان


مرسي نسيم جان! لطف داري!!!
مامان پریناز
25 مهر 91 11:32
فدای فرشته های ناز بشم من

شیرین جونی پریناز جونی هم به شدت عاشق سی دی بود و خودش بلد بود بذاره ولی من خیلی نگران این موضوع بودم و پزشکش هم گفت زیاد دیدنش باعثمشکل خیرگی(یه اصطلاح عجیب غریب گفت)میشه.منم در یه اقدام ناگهانی کلا دستگاه رو جمع کردم و سر یه روز یادش رفت.هم اخلاقش بهتر شد چون بهانه گیر شده بود و هی سی دی جدید می خواست هم کمتر با اسباب بازیاش بازی میکرد.
دخملیاتو ببوس


سلام مامان پريناز
پريناز جوني خوبه؟؟؟قربونش برم من!ببوس دخمل نازنازي رو !
عزيزم ما هم 2 روزه دستگاهو جمع كرديم!!! اما مدام ميگه كارتن!!!!!!!!
نفیس
22 آبان 91 13:03
عزیزمممممممممم نازی
من این عکسو تو مجله شهرزاد دیدم
خیلی ماهه جانان خدا حفظشون کنه این 2 تا فرشته رو


مرسي نفيس جان.لطف داري خانوم!!!
حباب
16 شهریور 92 17:29
ماشالا به دختراتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمنم این جور دخملا میخوام....ای جان


مرسي! اميدوارم خدا زود بهت بده!