جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

سوال پر تكرار...

1391/7/29 19:24
نویسنده : مامان شیرین
1,185 بازدید
اشتراک گذاری

 

يكي از سوالايي كه خواننده‌هاي عزيز وبلاگ از من مي كنن اينه كه جانان به كي رفته؟ چشماي باباش رنگيه يا مامان؟ من هم به اين نتيجه رسيدم كه بهتره يه پست در مورد رنگ چشاي جانان بذارم...!!! قربون اون چشاي درياييش برم من...!

حقيقت اينه كه هم من و هم آقاي همسر چشماي تيره داريم.  پدرهمسرم چشماشون سبز تيره است و البته خيلي هم خوشرنگه! توي فاميل پدرشوهرم چند نفري چش رنگي هستن اما تو اين تبار  چشاي دريايي مادر پدر شوهرم ( مادربزرگ آقاي همسر) فقط و فقط در جانان ناز مامان و بابا مجددا تكرار شده!!!! معجزه ژن هاست ديگه... چه مي‌شه كرد!خيلي وقتا هست كه من و پدر جانان با ديدن چشماي زيباي جانان ( وان‌يكادالذين‌كفرو...) ياد مادربزرگ همسرم مي‌افتيم و براش فاتحه مي‌خونيم! فرشتهخدا رحمتش كنه!

و البته بجز رنگ دريايي چشاش همه مي گن صورتش شبيه مامانشه!مژه

خدايا شكرت به خاطر اين‌همه نعمتي كه به من دادي!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهرا
29 مهر 91 22:59
عزیزم خداحفظش کنه وازچشم بدبه دورباشه


مرسي زهرا جون. لطف داري گلم!
negar
30 مهر 91 0:14
شیرین جون رنگ چشمای جانان به کی رفته هزار ماشاالله که اینقده نازه؟
شوخی کردم خواستم یه بار دیگه تکرار بشه.آخه خدا نگهش داره خیلی نازه .قربون اون چشمای دریایی جانان عزیزم برم من البته از نظر من اون معصومیت چشمای آوا هم خیلی خواستنی و قشنگه خدا هر دوشونو نگه داره خانم دکتر واستون


ممنونم نگارجون! واقعا لازم به توضيح بود همه مي پرسيدن!

مرسي عزيزم كه به ما سر مي زني!
سارا مامان آرام
30 مهر 91 9:33
خدا حفظش کنه و همیشه سلامت باشه

آره رنگ چشماش فوق العاده زیباست ماشاءالله


مرسي سارا جون! خدا آرام قشنگو واسه مامان باباش سلامت بداره!
الهام
30 مهر 91 10:57
سلام شیرین جونم مرسی از توضیحت عزیزم
فرشته های نازتو ببوس


فدات الهام جوني!