جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

شاهكاري از جانان

1391/10/15 12:09
نویسنده : مامان شیرین
1,199 بازدید
اشتراک گذاری

چند شب پيش بعد از مدتها سلسله بحث‌هاي فلسفي من و همسرم گل كرد و گرم صحبت بوديم كه يه دفعه متوجه شدم چند دقيقه اي هست كه از جانان خبري نيست و سر و صدايي ازش نمياد. پيش خودم فكر كردم كه حتما تو اتاقش با اسباب بازيها سرش گرم شده اما يه سر بهش بزنم بد نيست. اما هي حرف تو حرف ميومد و بالاخره مباحثه رو يه لحظه رها كردم و رفتم ببينم داره چي كار مي كنه؟ ديدم تو اتاق خودش نيست. تو اتاق خودمون رفتم و ديدم كه........واي !!!!!!!!!! خداي من!!!!!!!!!!!!!! كرم نيوآ رو از كجا اورده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه جوري دستش رسيده؟

و اينجوري شد كه ما با يه تختخواب چرب و چيلي و بوي تند كرم نيوآ روبرو شديم.

قيافه من:  :(((((((((((((((

قيافه آقای همسر: :o

قيافه جانان:  :)))

قيافه آوا: :)

قيافه كرم نيوآ:  :l

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

عسل و غزل
4 مهر 91 19:50
بعدش چیکار کردی عزیزم؟


بعدش با كارد كرمها رو از روي ملافه جمع كردم و ملافه رو انداختم تو ماشين لباسشويي. خدا نگه داره پودر پرسيل رو!!!!
negar
5 مهر 91 0:46
فدای سر این خانم خوشگله
شیرین جون دعواش که نکردی نفس خانمو؟


)))))) نه دعواش نكردم . بيشتر همسرمو دعوا كردم كه كرمو دم دست گذاشته بود.
زهرا
5 مهر 91 1:34
من چندروزیه باوب شماآشناشدم همشوخوندم عاشق دخملاهستم هروقت وبتوبازمیکنم وچشمم به جانان میفته صلوات میفرستم خداحفظشون کنه وب شماروهم لینک کردم.دوست داشتیدبه وب دخمل من هم سربزنید


سلام . از اينكه به ما سر مي زنين ممنونم. خدا رو‍‍‍زان كوچولوي شما رو هم حفظ كنه!


نسی
6 مهر 91 1:01
عزیزم ...دخمل منم از این کارا می کنه . سالم باشن و شیطونی کنن . مهم نیست که !

راستی نگفتی ..

جانان شبیه کدومتونه ؟

آوا شبیه کدومتون ؟

برام جالبه که یکیش بوره و یکیش تیپ مشکی .


سلام نسي جان. لطف كردي عزيزم
جانان بيشتر به من شبيهه. البته بجز رنگ چشاش كه شبيه خانواده همسرم هست
آوا هم بيشتر به باباش و البته كمي به من شبيهه!
mot mot joon
6 مهر 91 16:04
salam

heheh azizam

mashalaaa be 2 golaye khoshkeletonnnn


ميسي گلم
باران
9 مهر 91 9:52
تقصیر جانان چیه که هنوز سواد نداره و فکر می کنه این کرم برای نرم کردن ِ روتختیه)))


آره تخت حسابي نرم شده!
ممنون كه به ما سر مي زنيد!
مامان مهرسا
9 مهر 91 12:16
سلام
ماشالله به دختر ای گلتون.کلی لذت بردم از دیدن عکساشون. انشالله خدا حفظشون کنه. بچه ها ازین شیطونی ها زیاد میکنن. انشالله همیشه سر حال و سلامت باشن.


ممنونم از لطف شما
سما
9 مهر 91 16:16
سلام عزيزم.قربون جانان برم كه اينقده دوست داشتنيه.خيلي دوسش دارم اوا جون رو هم ببوس.من هميشه به وبلاگت سر ميزنم.ايشالله سالم باشيد عزيزم.راستي من همونم كه ازت سوال پزشكي پرسيدم از ايميل.يادته؟


سلام مرسي از اينكه به ما سر مي زنيد. بوس
مامان نوژاجونی
11 مهر 91 23:32
سلام مامانی .تبریک میگم عکی جانان تومجله شهرزادچاپ شده.من خواننده ی همیشگی وخاموش شماهستم به محض دیدن عکس دخملی گفتم بیاموتبریک بگم آدرس وبتونداشتم ودعامیکردم بروزباشی که خبربدم .بوووووسسسس واسه دخملای نازت


ممنون عزيزم
بوس براي نو‍ا كوچولوي نازنازي
مامان نوژاجوني
12 مهر 91 6:52
عزيزم توشماره ي مهرچاپ شده
محمد آواره
10 آبان 91 18:30
قیافه من
=)))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))


وااااای خواا ترکیدم ااز خنده ماماانی عجب شیطونی دااری
جانااان ایولااااا
=)))))


يعني جانان بدونه كه اينجوري تشويق مي شه چه انرژي‌اي بگيره!!!!!!!!!!!
مامان نازنین
23 آبان 91 16:27
سلام عزیزم. ماشاالله دخترهای عروسکی دارین خدا نگه شون داره براتون . دقیقا دختر من هم همین کاری که جانان جون با کرم روی تخت کرده رو انجام داده نه یک بار که دو بار. واقعا ادم به این کار بچه ها می مونه. خوشحال میشم به وب ما سر بزنید.