جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

هيچي ندارم واسه گفتن...

1391/10/18 12:27
نویسنده : مامان شیرین
912 بازدید
اشتراک گذاری

 خيلي دلم گرفته...............

خيلي............................

اينقدر كه اصلا دست و دلم به هيچ كاري نمي ره........

شايد از آلودگي هوا باشه....................................

نه از آلودگي هواي تهران نيست..............................

از آلودگي هواي همين دنياي مجازيه........................

ديگه اينجا هم بايد بريم قايم شيم...........................

واسه خودمون و زندگيمون حجاب بذاريم...................

يه چارديواري دور اين وبلاگ مي كشم و خلاص .........

حتي حوصله ندارم واسه پستاي قديمي هم رمز بذارم.........

رمز! چه كلمه مزخرفي..............اصلا دوست ندارم........اما فعلا مجبورم..........

از اينكه خاطرات پاك و معصومانه دو تا فرشته نازنينمو پاك كنم كه بهتره ............

بغضم خيلي سنگينه ....... برم بهتره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

سارا مامان آرام
17 دی 91 14:12
چی شده دوستم؟چراااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟


چيزي نيست... خوب مي شم دوستم!
بهاره مامان ونداد
17 دی 91 14:41
عزیزم چی شده اتفاقا اومدم ازت بپرسم چرا پستات رو رمز دار کردی اگه دوست داشتی جواب بده
خاله جونی ما تازه اپ کردیم اگه دوست داری بیا



مرسي عزيزم كه به ما سر مي زني!حتما ميام ونداد كوچولو رو هميشه بايد ببينم! بوس!


مژگان
17 دی 91 14:43
زیاد سخت میگیری! این واقعیت جامعه بیمار ماست صداقت فقط در واژه مفهوم دارد.



بله متاسفانه!
maryam
17 دی 91 16:45

chi shode maman shirin?


چيزي نيست... خوب مي شم عزيزم! بوس
مامان تسنیم سادات
17 دی 91 17:56
سلام مامانی عزیزم ....
چــــــــــــــــــــــــــی شده ....!!!!!
برای شما چی نوشتن .....؟؟؟؟؟
یه وقت پاک نکنید وبلاگتون رو ....
فرشته های کوچولوتون رو ببوسید ....


مامان تسنيم خوشگلم برات پيام خصوصي گذاشتم!
مینا
17 دی 91 18:25
حیف دیگه نمی تونم عکس پرنسس کوچولو هارو ببینم.من هر روز به وبلاگتون سر میزدم حالا باید ترک اعتیاد کنم.ٱخه نی نی ندارم وبلاگم ندارم.


عزيزم ايميلتو برام بذار
بهناز مامان نازنین
17 دی 91 20:10
وای شیرین جون چی شده:-(
بی خیال همون بهتر رمز دار کردی اینجوری از امواج منفی یه عده در امانی


همينطوره عزيزم!
بوس براي بهناز و نازنين عزيزم!
مامان پریناز
17 دی 91 20:58
الهیییییییییی چرا شیرین جون؟چی شده؟؟اگه باهام راحتی برام میل بزن ببینم چی شده؟؟؟


چيزي نيست مامان پريناز جوني برات رمزو مي ذارم دوستم
هلو
18 دی 91 1:38
همیشه وبلاگ جانان عزیزم رو می خوندم و عشق می کردم اما وقتی دیروز اومدم و دیدم همه پستا رمز دار شدن غصه دار شدم همیشه وقتی لب تابم رو روشن میکردم اول وبلاگ جانان رو میدیدم اما حالا چیکار کنم ...
همیشه خاموش بودم هر 3تاتون رو دوست دارم دلم غصه دار شد خدا باعثش رو لعنت کنه غصه نخور دوستم


مرسي از محبتت هلو جان تو وبلاگت پيغام خصوصي گذاشتم عزيزم!
مهرنوش مامان مهزيار
18 دی 91 9:06
عزيزم خدا نكنه چرا دلت گرفته؟ متوجه شدم براي مطالب رمز گذاشتي اما چراش رو نفهميدم؟؟؟!!! توي اين دوره زمونه براي همه چيز بايد ديوار كشيد اما خاطرات فرشته هاتو كه با دنياي از احساس نوشتي رو نبايد از بين ببري. اميدوارم همه چيز درست بشه و تو هم روحيت بهتر بشه


مرسي مهرنوش جان! بهتر شدم! راست مي گي ديوار بايد بكشيم!
ازاده
18 دی 91 10:42
وای خیلی حیف شد من هفته ای چند بار به وبلاگ فرشته هاتون سر میزدم ...
حالا چیکار کنم دلم براشون تنگ میشه اخه...


آزاده جون از محبتت ممنونم! برام ايميل بذار
خواهر فرناز
18 دی 91 10:43
سلام مامان گل
نمیپرسم چی شده چون همه پرسیدن
اگه میشه تو وبلاگ یه راهنمایی بذار که این اتفاقی که برات افتاده برای من نیفته
اگه لطف کنی ممنونم
گل دخمل هاتونم ببوسید


فاطمه عزيزم من هميشه از رمز گذاشتن بدم ميومد ولي حالا خودم به اين نتيجه رسيدم كه بهتره حصاري بكشم تا عزيزانم كمتر موج منفي دريافت كنن!
مامان کوروش (زهره)
18 دی 91 11:15
خصوصی دارین!
باران
18 دی 91 11:20
ناراحت شدم ... دلم خیلی براشون تنگ میشه..
آسمانه
18 دی 91 12:51
عزيييز دلممم جي شده؟ من عاشق دختراي قشنكتونم، هميشه مي خوندمتون اما حالا كه صلاح ديدي رمزدارش كني اشكالي نداره،ايشالا خداي مهربون حافظ و نكهدارشون باشه.


ممنون از لطفت آسمانه جان!
negar
18 دی 91 13:54
سلام شیرین جون
خوبین ؟
خیلی نگران شدم.چی شده آخه.من که از دوری دو تا فرشته دق میکنم.خدا بگم چیکار کنه هر کی که شمارو اذیت کرده و ما رو محکوم به دوری از دوستای گلمون.


سلام نگارجون. خوبي عزيزم ... گلم ايميلتو برام بذار لطفا
فاطمه مامی ویونا
18 دی 91 14:07
عزیزم نمیدونم چی بگم.واقعا متاسفم. خصوصی رو چک کنید لطفا
مامان تسنیم سادات
18 دی 91 14:27
تشکر مامانی جونم ....
منم برای همین رمز میگذارم بیشتر پستهام رو ....
از بس شنیدم مزاحم میشن و اعصاب آدم رو خورد می کنن ....
ولی اهمیت ندید ....


بهاره مامان باران
18 دی 91 16:30
سلام دوست خوبم چی شده خیلی حالم گرفته شد وب جانان و آوا جونی خیلی قشنگ بود و من همیشه سر میزدم اما حالا...
مینا
18 دی 91 17:52
nini_inlove@yahoo.com سلام شیرین جون.
مامان بابای الیسا
18 دی 91 21:51
وای عزیزم چه بد شد من همیشه پستاتو دنبال میکردم و بزرگ شدن این وروجکارو میدیدم اما ظاهرا دیگه نمیشه......... اما امیدوارم همیشه شادو سلامت باشید.
یاسی خاله هیلدا
19 دی 91 2:33
وای نه رمز نذارین من اکثرا خواننده خاموشه وبلاگه پرنسسای شما هستم کلی دوسشون دارم


بازم سر بزن به ما ياسي جون! هيلدا رو ببوس!
پریا
19 دی 91 4:32
سلام عزیزم نمیدونم منو یادتون هست یا نه ولی قبلا هم چندبار کامنت گذاشته بودم...یه دفعه هم مسابقه زیباترین بچه تو فیس بوک در مورد عکس جانان به من پیغام داده بود که بهتون گفتم.

همیشه از خوندن وبلاگ شما و دیدن کوچولوهای نازتون لذت می بردم و خیلی ناراحت شدم از اینکه براتون مزاحمت ایجاد کردن!

من هر روز به اینجا سر میزدم دلم براشون تنگ میشه!


پريا جون برات ايميل زدم
خانمی
19 دی 91 8:05
اخه چرا این کارو با من میکنی
من همیشه سرمیزدم و لذت میبردم
حالا اومدم دیدم همش رمز دار شدن
به خاطر چندتا ادم مشکل دار همه رو از دیدن کوچولوهای نانازت محروم میکنی
میشه به من بگی چی شده
اخه منم میخواستم برا نینی ایندم وبلاگ درست کنم
چی باعث شده اینقدر ناراحت بشید شما؟؟


عزيزم برات ايميل زدم...
خانمی
19 دی 91 9:55
ممنون عزیزم که رمزو ایمیل کردی منم جواب ایمیلت رو دادم راستی آدرس وب دخمل خواهرم رو گذاشتم همسن آوای شماست فکر کنم چند روز کوچیکتر باشه زود زود آپ کن نی نی های خوشملو ببینیم
یاسی خاله هیلدا
19 دی 91 10:53
مامان شیرین مرسی بابت رمز گلای خوشگلتو ببوس . اسفندم براشون دود کن حتما
آرزو
19 دی 91 11:01
شیرین جون من از بچه های نی نی سایتم از وقتی جانان 4-5 ماهه بود من هر روز سر میزنم ولی هیچ وقت پست نذاشتم الان که خوندم میخای دیگه ننویسی کلی ناراحت شدم به قول دوستان باید بریم تو فاز ترک . همیشه شاد و سلامت باشین
eli
19 دی 91 13:31
من از تو نی نی سایت شما رو شناختم و همیشه به وبلاگتون سر میزدم و عکسای خوشگل این دوتا فرشته رو نگاه میکردم و مطالبتون رو میخوندم.
ولی همیشه خاموش بودم....تکلیف ما چی میشه خوب


عزیزم ممنون که به ما سر می زنی! ایمیل بذار لطفا!
ناناز
19 دی 91 17:32
عزیزم خیلی ناراحت شدم. نمیدونم چرا ادما اینقد الوده شدن. منم همیشه میومدم عکس دخترای گلتونو میدیدم. به این امید که دخمل تو دلم مثل فرشته های شما خوشکل و ناز بشه کلی غصه خوردم
mamane sogand
19 دی 91 23:16
عزیزم نبینم ناراحت باشیا
مامان اوا
20 دی 91 2:54
سلام گلم خیلی ناراحت شدم که دختر های گلم رو دیگه نمیبینم اخه رمز ندارم ولی از خدا میخوام نبخشه اونایی که شما رو اذیت کردند واقعا بعضی ها چشم دیدن خوشبختی بقیه رو ندارند ایمیل همسرم رو گذاشتم اخه خودم ایمیل ندارم اگه دوست داشتی رمز بده از دلتنگی دربیام اخه ترک عادت موجب مرضه ایشاله حالت بهتر شه شیرین جونم
زهرا
20 دی 91 23:22
امیدوارم همیشه درآرامش به سرببری شیرین جون.ازاینکه وبلاگ رمزدارشدخیلی ناراحتم ولی آرامش شما مهمتره
مامان ثنا
21 دی 91 2:28
سلام عزیزم من ماههاست که هر هفته به وبلاگتون سر میزنم تا کوچولوهای نازتونو ببینم خدا نگهدارشون باشه خیلی ناراحت شدم که ناراحتین ولی هر چی فکر میکنم نمیتونم دلیل مزاحمت رو بفهمم.ولی به هر صورت امیدوارم که زودتر ناراحتیتون بر طرف بشه و با انرژی بیشتر خاطرات جانان و آوای دوست داشتنی رو ثبت کنید.
مامان نو
21 دی 91 19:09
دروغ نگم هفته ای دو سه بار میومدم پیش فرشته هات ولی خوبچون با موبایل میومدم خیلی برام سخت بود نظر ءگذاشتن حیف دلم براشون تنگ میشه ازین به بعد
مینا
21 دی 91 23:50
سلام من واقعا اول اینجا رو باز میکردم بعد نی نی سایت خیلی حیف چقدر بعضی ها تنگ نظرند . دلم برای نی نی ها تنگ میشه اگه نبینمشون
مامان یاسمین زهرا
22 دی 91 16:36
واقعا برای آدمهای بیفرهنگی که کم هم نیستند متاسفم.مامان شیرین ناراحت نباش .منم مدتهاست به اینکه وبلاگ رو رمز دارکنم فکر میکنم.
احلام
23 دی 91 3:25
عزیزم چی کار به حرفهای مسخره و مفت بعضی ها داری؟تو رو خدا رمزی نکن من عاشق وبتم
مامان یزدان
24 دی 91 8:48
سلام گلم. خیلی از این مطلب نگران شدم.راستی رمز رو واسه من هم بفرست. اگه دوست داشتی علت روزدار کردن رو هم بگو.
فروغ(رد پاهایم)
30 دی 91 17:07
ببین دوستم دنیای مجازی حتی از دنیای بیر ون هم بی رحم تره گاهی ولی نباید جابزنی اگه هدفت یه دفترچه خاطرات الکتریکی برای هردو گلته
دلگیر نشو برگرد و بنویس و به دخترای گلت ایستادگی رو یاد بده
منتظتیم


ممنونم فروغ جان برات رمز گذاشتم!
سمیرا مامان آنیتا
30 دی 91 22:09
چی شده شیرین جان ؟
اینجا قراره دیگه رمزی بشه ؟ باورت نمیشه .. من همیشه از سایت که میدیدمت میومدم اینجا .. چند وقت نبودی منم ادرس نداشتم .. الان دیگه تو گوگل سرچ کردم و پیدات کردم
به ما هم رمز میدی آیا ؟ .. هر تصمیمی بگیری محترمه


سلام سميراجان! ممنون از كامنتت! گلم برات رمز گذاشتم! خوشحال مي شم به ما سر بزني.