جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

اولین یلدای آوا

1391/10/18 12:44
نویسنده : مامان شیرین
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

 

  آوای قشنگ زندگیمون در شب یلدا!

شب یلدا خونه عزیز و باباجون مهمون بودیم... اما از همون اول جانان خانوم که بعد از مدتها همبازیاشو دیده بود شروع کرد به بازی و شلوغی...

در عکس بالا هم جانان همراه با پسرعموها مشغول‌ شلوغ‌کاری هستن! و سه تایی تو کمد رفتن... خدا به داد عزیز برسه که بعد از رفتن ما باید مفصلا خونه تکونی کنه!

البته شواهد نشون می ده که اول جانان رفته تو کمد...!

 

 

اینم یکی از نقاشی های جانان خوشگلم ... که همراه با خوندن شعر چشم چشم دو ابرو ... نقاشی کشیده  و  البته آدمک جانان  یه پا داره که به گردنش وصل شده!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

negar
2 دی 91 15:35
یلداتون مبارک خوشگل خانوما.
هزار ماشاالله آوا تو تمام خیلی ناز افتاده مثه گوله نمک.. جانان عزیزم هم مثه فرشته ها شده


مرسي نگارخانومي! يلداي شما هم مبارك!
پگاه
2 دی 91 15:36
آخی نازی خدا حفظشون کنه


ممنون پگاه جون!
مامان ....
2 دی 91 15:51
ای جانم دخترای ناز .....جانان اسم خیلی زیباییه ...


ممنون از لطفتون مامان آسا جان !
خواهر فرنازجان
2 دی 91 17:16
سلام
چه دخمل های نازی دارین
خدا براتون حفظشون کنه
به وبلاگ ما هم بیاین وبرامون یادگاری بذارین خوش حال میشیم


سلام عزيزم مرسي از لطفت! حتما سر مي زنم!
هیراد و عمه لیلاش
2 دی 91 17:19
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید



سلام ممنون از لطف شما.حتما

مامان تسنیم سادات
2 دی 91 18:09
چه شب یلدای شیرینی با وجود دو تا عســــــــــــــل ....
نقاشیت چه ناز جانان ... مثل آدمای تسنیم پاهاشون به گردن وصلهههههه.....


مرسي مامان تسنيم جان! عزيزم تسنيم هم اين شكلي مي كشه !
ترنم
3 دی 91 13:22
ایشالله که یلدای خوشی رو پشت سر گذاشته باشید وای که چقدر این دخملا نازن ماشالله به آوای نازم که دیگه برای خودش خانوم شده


ترنم جان ممنون كه به ما سر مي زني! اميدوارم كه ني ني نازت دوباره برگرده پيشت
مامان تسنیم سادات
3 دی 91 14:06
تو همین مایه ها ...
تو وبلاگش هست اگه دوست داشتین ببینید ....


مامان تسنيم جان من رمزتو ندارم گلم!!!
مامان پریناز
3 دی 91 16:41
الهی جیگر شونو برم منننننننننننننننن

شیرین میخوای حرصت بدم؟؟؟چقدر آوا زوووووووووود بزرگ شد!!
جواب خصوصی رو کجا دادی ننه؟تو خصوصی من نیومده


آره مامان پريناز جون خودمم حس مي كنم! تازه نديدي چقدر واسه بازي كردن با جانان عجله داره! خصوصي فرستادم برات گلم!
بهاره مامان باران
4 دی 91 0:13
یلداتون مبارک خوشگل خانوما
راستی جانان جونم عکست رو تو مسابقه عکس روی جلد شهرزاد دیدیم عزیزم!
بهت رای دادم
امیدوارم تو وباران جز فینالیست ها باشید.


مرسي مامان باران جون!
ممنون از راي شما ... ولي مجله سيب سبز هست... من هم امروز به باران جوني راي مي دم!
مامان نازنین زهرا
4 دی 91 1:19
یلداتون مبارک
خدا حفظشون کنه این دو فرشته ناز رو


مرسي ! خدا پشت و پناه نازنين زهراي شما هم باشه!
مهرنوش مامان مهزیار
4 دی 91 8:43
عزیزم یلدای شما و دخترهای خوشگلتون مبارک . با افتخار لینکتون کردم. خوشحال میشه شما هم ما رو لینک کنید و بهمون سر بزنید.


ممنون مهرنوش عزيز! متشكرم من هم شما رو لينك مي كنم!
mamane sogand
4 دی 91 10:14
من عاشق جانان هستم..


مرسي مهربون!
سارا مامان آرام
4 دی 91 10:28
به به بازم عکسهای خوشگل از این دو تا فرشته گل
یلدای شما هم مبارک باشه دوست خوبم
دلمون براتون تنگ شده بود


لطف دارين شما مامان آرام خانوم گل!
باران قلنبه
4 دی 91 11:02
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5




راي دادم عزيزم ايشاللا كه برنده باشه!
مامان نیکان و روهان
16 اردیبهشت 92 10:58
عزيزم ميتونم رمز دسترسي مطالب اختصاصي شما را داشته باشم اگه آره است برام خواهشا تو وب سايت نيكان و روهان ارسال كن اگه اشكالي نداره