جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

آخ جون آتلیه

1390/7/19 15:57
نویسنده : مامان شیرین
1,913 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان امسال اولین سالروز تولدت با شهادت امام علی مصادف شد و من و بابا هم تصمیم گرفتیم که جشن تولدت رو عید فطر بگیریم.  فردای روز تولدت هم آتلیه رفتیم و چیک چیک عکس... . بابا کیوان که مثل همیشه وقت نداشت و سرش شلوغ بود ناراحتآتلیه نیومد. این طور شد که من و تو همراه با برستار مهربونت راهی آتلیه شدیم.دیدن یه عالمه چیزای جدید توی آتلیه واقعا سرتو گرم کرده بود و من تمام مدت نگران بودم که مث دفعه قبل نشه و کارمون نا تموم نمونه. آخه وقتی ۵ ماهه بودی بردمت فتوبیبی و اینقد گریه کردی که برگشتیم اما با این وجود اما همون موقع هم عکسای نازی ازت گرفتن خوشگل مامان قلب... خدا رو شکر این دفه خوب سرگرم اسباب بازی های اونجا شدی عکسات خوب از آب دراومد. برستارتم حسابی هوای تو رو داشت و به مامان کمک کرد.

فدات شم که روشنایی زندگیمون اوردی!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سپیده
19 مهر 90 19:31
مرسی دوست عزیز!

مریم
20 مهر 90 10:00
مرسی مامان سبنتا. لطف داری!

مامان نيكان و روهان
20 مهر 90 12:24
چه عكسهاي قشنگي .... مثل خودش قشنگه ... جانان شما با روهان من همسن و ساله تقريبا 5 روز با هم فاصله دارند عكسهاي قشنگي از يك سالگي جانان به يادگار گذاشتيد چه كار خوبي ... ولي هنوز من موفق نشدم روهان رو ببرم به آتليه. اگه دوست داشتيد به ما سربزنيد خوشحال ميشيم
مامان آروین
26 مهر 90 16:23
سلام هزار ماشالا بزن به تخته دختر نازی داری خدا حفظش کنه ایشالا زیر سایه پدر و مادرش همیشه شاد و سلامت باشه راستی اسمش هم مثل خودش قشنگه در ضمن ممنون از اینکه به ما سر زدید لینکتون کردم


مرسی از لطفتون.
فاطمه بهترین هدیه زندگی
27 مهر 90 13:50
سلام
مرسی که به ما سر زدید
عکسافوق العادس
ممکنه عکسای 5ماهگی آتلیشم بگذارید



سلام . خواهش می کنم. ممنون از شما
راستش عکسای آتلیه ۵ ماهگیش رو شاسی هست و فایل کامبیوتری رو به ما ندادن اما شاید بتونم ازشون عکس بگیرم و بذارم...
خاله هدي ياسي زر زر و لوبياي سحرآميز
1 آبان 90 14:41
ماشااله چه دخمل ناز و خوشگلي!با دو ماه تاخير تولدت يكسالگيت مبارك. دوست داري با ياسمين زهراي ما دوست بشي. اون 5 ماهشه. خيلي خيلي خوشحال ميشيم با شما تبادل لينك داشته باشيم. منتظريم.:[
ممنون از لطفتون.ما شما رو لینک کردیم. خانوم خوشگل
یاسمن مامان رادین
13 دی 90 13:44
هززززززززززززززاااار ماشاالله.

شیرین جوون حتما براش اسفند دود کن.

الهی همیشه در کنار هم شاد باشین.


ممنون از احساسات قشنگتون. امیدوارم شما هم در کنار هم همیشه شاد و سلامت باشید.
مامان امير علي
12 مهر 91 9:58
سلام .خيلي نازه جانان جون .خدا براتون حفظش كنه هم جانان رو و هم آوا جون كوچولورو .


مرسي از لطفتون
محمد آواره
10 آبان 91 18:52
واااااااای خداااااااااااا اااین کوچوولوووی من چقدر نازه ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.
ااین عکس اخری رووووووووو خیلی خیلی خیلی خیلی دوووسش دااااااااااااااااارم.
نگاااااااااااش کن چطوری داره نگاااه میکنه.
ای خداااااااااااا ااین جانان منو ساالم نگه داارش


مرسي از لطفتون!
محمد آواره
10 آبان 91 18:53
مامانی من فک نکنم چشم بزنم امااا من یه صدقه براش مینداازم شما هم مامانی یه اسپند براش دود کن.
قربووونش بشم من اخه


ممنون از لطفتون!
مامان بنیتا
27 آبان 91 20:15
اگه اجازه بدین لینکتون کنم


با افتخار!
نهال
25 مرداد 92 14:20
چقدر با مزه وخوشگل شده جانا ن خانم


ممنونم