جانانجانان، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

معجزه‌هاي شيرين من♥♥❤❤❥

يه 5شنبه خوب

1391/12/14 11:55
نویسنده : مامان شیرین
1,454 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه‌اي كه گذشت همراه با جانان رفته‌بوديم نمايشگاه غنچه‌هاي شهر كه در برج ميلاد برپا بود. نه من و نه جانانم تا حالا برج ميلاد نرفته بوديم و اين بهانه خوبي بود كه اونجا رو هم از نزديك ببينيم و البته خيلي هم قشنگ بود.

از همون غرفه اول جانان نشست و شروع كرد به بازي كردن و همين شد كه ما يكساعت تو اولين غرفه مونديم!!!!!!!!!

 

عسل ناز مامان نقاشي كشيدن رو هم خيلي دوست داره  !!!!

 

و گاهي هم در مورد نقاشي‌هاش توضيحاتي هم ميداد كه متاسفانه من نميفهميدم چي مي‌گه!!!!!ناراحت

 

جانان با جديت و دقت خاصي نقاشي مي كرد!!!!!!!!!

 

اينم نقاشي خانوم خانوما....! جالب اينجاست كه اول از همه لوگوي شهرداري رو رنگ آميزي كرد!!!تعجب

 

 

وقتي هم كه برگشتيم خونه با قيافه شاد و خندون آواي نازنازي خودم مواجه شديم. قربونش برم من و جانان رو كه ديد گل از گلش شكفت و برامون مي خنديد. عزيز دلم ببخش كه تو رو با خودمون نبرديم.تو هم زود بزرگ شو تا همه جا همراه با هم باشيم!!!

 

 

 

 

فرشته‌هاي قشنگ زندگيم ! دنياي من با شما رنگ و عطر گرفته!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الهام
22 مهر 91 11:43
چقدر شماها ملوس و نازید
هدا
22 مهر 91 12:46
الهی عزیزم نقاشیات خیلی قشنگ بود خودت یه پا پیکاسویی ها آفرین عزیزم منم رشته ی دانشگاهیم نقاشی ایرانی یا همون نگارگریه موفق باشی گلم


مرسي خاله هدا جونم!!!
ژاله
22 مهر 91 13:49
شما چه وب خوشگلی دارید


مرسي ‍‍‍‍‍زاله جون!
زهرا
22 مهر 91 19:14
ماشالله آواکوچولوهم خیلی نانازشده ها.جانان هم که عشقمه وهرروزبایدوب روبه افتخارش ببینم بوسسس


ممنونم زهراي عزيز! بوسسسسسس
negar
23 مهر 91 0:44
سلام عزیزای دلم هزار ماشالله جانان قشنگم چقد رنگ بنفش بهت میاد قربونت برم.
شیرین جون توروخدا بگو پیرهن قشنگ جانان رو از کجا گرفتی برم از روش بگیرم.من عاشق سلیقه ی شما هستم البته بعد از جانان و آوای عزیز..


سلام نگار عزيزم! شما هميشه به ما لطف داري گلم!
عزيزم پيرهنشو از مركز خريد كودك گاندي گرفتم.خ گاندي پايينتر از پل همت.
راستي نگار جوني شما هم ني ني داري؟
negar
23 مهر 91 11:12
سلام شیرین جون بله منم یه دختر یک ساله دارم


سلام. اي جونم!!!! قلبونش بلم من!!!!!
negar
23 مهر 91 12:10
ممنونم خدانکنه
مامانی اوستا و امیر رضاجان
23 مهر 91 15:04
چه خانم کوچولو ای نازی دارید.
سارا مامان آرام
24 مهر 91 15:00
عزیزم خدا حفظشون کنه هر دو تا گلت رو خیلی عکسهای زیبایی بود
مامان امیرمحمد
25 مهر 91 10:28
سلام ماشاله بچه های نازی دارید خداحفظشون کنه انشاله همیشه سالم و تندرست باشند.
مامی ستایش
25 مهر 91 15:58
وای که چقدر این فرشته ها نازن...خدا حفظشون کنه...راستی مرسی از نگار که سوال منو پرسید البته از بس این جانان خانم زیباست هر چی که بپوشه بهش میاد...سلیقه مامانش هم حرف نداره...ایشالا همیشه در کنار هم شاد باشید


ممنون از لطفتون مامي ستايش عزيز!
ايشاللا شما هم در كنار ستايش و پدرش هميشه خوشبخت و شاد باشيد!